וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליליות בפרברים

30.1.2011 / 17:12

מסעדת ליליות ביסטרו הכשרה מתל אביב פתחה השבוע אחות חדשה ברעננה, והיא לא פחות אקטיביסטית ממנה

השבוע נחנכה ברעננה מסעדת "ליליות ביסטרו" הכשרה, השייכת ל"קבוצת ליליות". מאחורי הקבוצה המפעילה את מסעדת ליליות וליליות בייקרי בתל אביב, עומדים יזמים עסקיים-חברתיים, הדואגים להכשיר לטבחות בני נוער בסיכון שנפלטו ממסגרות חינוכיות, אשר מועסקים במקום ומקבלים ליווי מקצועי לתקופה של שנה וחצי.

אסף בלנק, מנכ"ל ומבעלי הקבוצה, מספר כי מזה זמן רב הייתה שאיפה להתרחב אל מעבר לגבולות תל אביב ולתרום לקהילה באזורים נוספים. את הבחירה ברעננה, הוא מנמק בוואקום שקיים באזור השרון במסעדות, ועל אחת כמה וכמה במקומות כשרים. כמו בשתי המסעדות התל אביביות, גם בביסטרו החדש יחל בעוד מספר שבועות לפעול פרוייקט חברתי בשיתוף מחלקת החינוך של עיריית רעננה ועמותת על"ם.

למסעדה החדשה נבנה קונספט של ביסטרו צרפתי קליל, בניצוחו של השף נעם דקרס, (אשר אמון על התפריט במסעדה התל אביבית). קטגוריה שלמה בתפריט מציעה מנות הנאפות בתוך תנור אבן, כגון מאפה עם טלה קצוץ, שמן זית, בצל ומרווה (62 שקלים) ו"מעורב רעננה" עם ירקות שורש על פיתה חמה (68 שקלים). עוד בתפריט, מנות פתיחה ועיקריות כגון ירך עוף צעיר צלוי בגריל עם שעועית ירוקה שקדים קלויים ואורז (56 שקלים). בלנק מדגיש כי לא מדובר במסעדת שף מעונבת, אלא כהגדרתו "מקום שכונתי, איכותי וקליל".

ליליות ביסטרו. רחוב הנשר 1, פינת דרך ירושלים, רעננה. 09-8853508 . א'-ה' 12-24:00, ו' 12:00-14:30, שבת: 20:00-24:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביסטרו ליליות ברעננה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ליליות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully