וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים בתפריט

23.2.2011 / 12:00

מסעדת סיטי סמבה של השף ניצן רז שהיתה אמורה להפתח בתל אביב, עושה הסבה ובמקומה תפתח מסעדת טאפאס ספרדית יפנית

מסעדת "סיטי סמבה", שהתעתדה להפתח בבית ציוני אמריקה בתל אביב בדצמבר 2010, טרם נפתחה בעיקר בגלל עיכובים בפתיחו שהותירו בינתיים את הלוקיישן, במתחם בו שכנה בעבר מסעדת "מרתה", שומם. השף ניצן רז, מבעלי המקום, פתח לפני מספר שנים את מסעדת סושי סמבה ברמת החי"ל בסגנון יפני-ברזילאי, בה שימש שף ראשי, ומסעדת סיטי סמבה היתה אמורה להיות מסעדה-בת שפועלת על אותו קו היפני-ברזילאי.

העיכוב בפתיחת המסעדה נבע ממספר סיבות כשהעיקרית שבהן, תביעה משפטית שריחפה מעל ראשו של רז מחברת "סושי סמבה" העולמית. החברה, שהעניקה רשיון לסניף ברמת החי"ל, טענה כי הזיקה בין סושי סמבה לסיטי סמבה ברורה מדי, ומתקיים כאן שימוש אסור בשם שלה. עקב זאת, הוחלט לשנות את אופי המסעדה: הקונספט השתנה למסעדת טאפאס ספרדי- יפני. "בדקנו הרבה דברים וראינו לנכון ללכת על הקונספט הזה", אומר רז בהתייחסו לשינוי.

בעקבות ההסבה וההתאמות הנדרשות בעיצוב ובתפריט, ייפתח המקום, שעדיין אין לו שם, בחודש אפריל 2011. רז מספר כי הממסעדה תהיה פתוחה מהצהריים ועד הלילה ותהווה בערב מקום בילוי לכל דבר עם דיג'יי, בר ולצדו תפריט מגוון של מנות ספרדיות- יפניות. בין היתר מתוכנן אוכל ספרדי ים תיכוני, טאפאס בסקי המוגש על לחם, שיפודים יפניים קטנים, דגים נאים בתחמיצים, רול סושי גדול ממולא בהפתעות שיגיע כטאפאס ועוד. "האוכל הספרדי מתאים לחיך הישראלי", מסביר השף את הבחירה בקונספט. "ואוכל יפני זה מה שאני יודע לעשות הכי טוב".

אבן גבירול 26, תל אביב.

השף ניצן רז. שי בן אפרים,
עושה את מה שהוא הכי טוב בו. אוכל יפני/שי בן אפרים
  • עוד באותו נושא:
  • ניצן רז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully