וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגים על החוף

27.2.2011 / 13:29

המסעדן אידי ישראלוביץ' פותח את מסעדת החוף, טברנת דגים פשוטה עם דגים טריים בנמל המחודש באשדוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום קשה עובר על דגי הים התיכון, בעודם מגלים שמסעדת דגים נוספת עומדת להיפתח בחופה של אשדוד. השף אידי ישראלוביץ', שנמצא כבר 30 שנה בעסקי המסעדנות ובעליהן של אידי דגים ואידי במרינה האשדודיות (ואידי האיטלקית שנסגרה) חיכה כ-6 שנים עד שיפתח השבוע את המקום שלו חיכה: טברנה "החוף" במתחם המרינה החדש באשדוד.

ישראלוביץ' נראה בדיוק כפי שהיינו מדמיינים דייג: תווי פנים שרמנטיות ושפם לבן, ולא בכדי. את הדג הראשון שלו הוא דג בגיל 9, ובילה שנים רבות לבדו בלב הים במצוד אחר דגים. בהמשך למד גם את הצד המשלים, אמנות בישולם, עד שהפך לאחד המומחים הגדולים בארץ בתחום. לא מפתיע אם כן, שהתעקש דווקא על המבנה בו תיפתח המסעדה ב-1 למרץ. ליבו של הדייג שבו יוצא אל הים, הנשקף מכל עבר במבנה החדש, יחד עם החול הזהוב המקיף אותו. "אחד המקומות היפים בארץ", מעיד אידי על המסעדה בעלת שתי הקומות המוקפת ויטרינות ומרפסת גדולה שצופה על החוף.

מנהגו לבקר בפארוס שביוון אחת לשנה הביא להשפעות חזקות מאיי יוון "יש שם אווירה שמאופיינת בקלילות, שמחת חיים, מוזיקה ומטבח ים תיכוני", הוא מסביר. ולכן גם ידאג שמסעדת "החוף" תהיה כמו טברנה ופחות כמו מסעדה פורמלית וכבדה.

תפריט הדגים המגוון, כאשר לא תהיה מנה שתעלה מעל 75 שקלים. בין היתר תמצאו כאן מנות אמצע הדרך: טונה שנכבשה במקום עם ביצה קשה, תפוח אדמה, צלפים וממרח לימון כבוש (37 שקלים), דג קומברי ברוטב עגבניות טרי ופלפל חריף מתובל בשמן זית ופפריקה (25 שקלים), גמבס א-לחיו: שרימפס עם שמן זית (27 שקלים), קלמרי ברוטב פירי פירי, מיונז ופלפלים חריפים (65 שקלים) ועוד.

"המקום הזה הוא כמו טיסת צ'רטר, שהתפיסה לגביהן מוטעית. אנשים לא רוצים לטוס בהן, אבל אחר כך הם מגלים שזה זול, מהיר, זמין, טוב, ולמרות הדאגות טסים בלי עיכובים ושהם בעצם נורא נהנו. בטיסה שלי יש אפילו מטוס חדש", מתמצת הבוס.

החוף. אניון 1, אשדוד. 08-9107661. א'-ש' 8:00-2:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אידי ישראלוביץ'. נוסע ליוון כדי לשאוב השראה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully