וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לצלחות שבורות

15.6.2011 / 9:15

אחרי שהתפנה חלל מסעדת פרונטו בתל אביב, החליטו להשתלט עליו בעלי קפה נואר הסמוך ולפתוח טברנה. בקרוב נשבור צלחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפה נואר. משתלטים על המסעדה הסמוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת קפה נואר תפתח בקרוב מסעדה חדשה, שתעמוד על חורבותיה של מסעדת פרונטו ברחוב נחמני בתל אביב, סמוך לשדרות רוטשילד. הקבוצה, מבעליה של קפה נואר, סבסטיאן והקומה הרביעית תשיק בחודש אוגוסט את מסעדת מונטנגרו טברנה &דליקטסן שתציע אוכל מרחבי הבלקן, מדינות הים התיכון ועד צפון אפריקה.

"מונטנגרו" תיפתח בצמוד לקפה נואר במקומה של פרונטו הוותיקה שהעתיקה את מיקומה לפני מספר חודשים. את התיאור הצמוד לשם, TAVERNA & DELICATESSEN מסביר רפי בדר מבעלי קבוצת קפה נואר: "הכוונה היא להביא את האוכל שאנחנו אוהבים ורוצים לאכול עם משפחה וחברים, בצהרים, בערב ובלילה בליווי אלכוהול ויין טוב. אוכל שמח וטעים, מנות מוכרות, עממיות ופשוטות בגרסה מוקפדת של חומרי גלם והכנה". על פי חזונו, המקום יהיה מעין הכלאה של מספר ז'אנרים ים תיכוניים: חמארה, טברנה, טרטורייה ודליקטסן. עיצוב המקום מגיע גם הוא בהשראה מן הבלקן וארצות הים התיכון, ונגיעות של התרבות הערבית. במסעדה צפוי להיות בר מרכזי וכ-90 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ.

התפריט מאפשר "לפתוח שולחן" עם מאזטים ופלטות דליקטסים: איקרה-טרמה: סלט ביצים רומני, כבד קצוץ עם הרבה בצל שחום, טונה כבושה בלימון ושיפקה, חצילים אפויים בעגבניות והרבה שום. עוד במנות המאזטים בשרים קרים מעושנים וצלויים, דגים מעושנים, נקניקים וגבינות.

בים המנות הראשונות והעיקריות: קובה-נייה מבשר טלה, ברבוניות מטוגנות יפואיות, קבב טלה על לאפה, חצי עוף צלוי ותפוחי אדמה, שיפודי טלה, עוף ופירות ים, סטייק לבן עם שום, סטייק פילה "דקה על האש" ועוד. בצמוד לאוכל מוגש תפריט אלכוהול, המותאם לכל מנה ומנה בדגש על אניס, וודקה ויינות העולם הישן.

מונטנגרו. רחוב נחמני 26 תל אביב. הפתיחה בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully