וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבעד למסננת

ישי אביאור

16.6.2011 / 12:46

אם אתם טיפוסים השותים תה קר איכותי בקיץ, זה המוצר בשבילכם - פילטרים חד פעמיים ליצירת חליטת תה. ישי אביאור שתה והתרגש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילטרים חד פעמיים. לא משאירים כל זכר בכוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

חליטות תה יכולות להיות דבר נפלא. כאשר מדובר בחליטה טובה דיה, שילוב הטעמים המתקבל מהן לעולם לא ידמה לזה מהתיונים המסורתיים הנמכרים בסופר. כמרבית פרטי המזון, ככל שזה יותר טרי ואיכותי – כך משתפר גם הטעם.

אך לחליטות תה קיים עקב אכילס מרגיז במיוחד – השאריות בכוס. גם שימוש במכשירים שונים כמו כפיות מסננת וקנקני חורים, לא מצליח למנוע מעבר של גרגרים או אבקה מצד החליטה אל תחתית הכלי. לרוב מדובר ברכיבים מרירים שאוהבים להיתקע בשיניים ולהעניק הרגשה חולית למדי למשקה המרענן.

לאחרונה החלה רשת תה הגורמה Le Palais Des Thés למכור פתרון פשוט אך גאוני – פילטרים חד פעמיים ליצירת חליטת תה. השקיקים, אשר עשויים מנייר מתכלה, מאפשרים ליצור חליטה בפשטות – ממלאים את השקיק בכמה גרמים של חליטה, מניחים בכוס עם מים רותחים ומגישים. כמובן שבימי הקיץ הלוהטים ניתן להכים באמצעותם תה קר ומרענן, על ידי הוספת מים קרים וקרח. בנוסף לפילטרים עצמם, ניתן לרכוש גם סיכה מיוחד לסגירת השקיק. הסיכה, הדומה לסיכת שיער, מאפשר לסגור את השקיק גם מלמעלה ולהרימה בצורה פשוטה בסיום השימוש.

כמה נסיונות עם חליטות שונות העלו את אותה התוצאה – חסל משקעים בכוס התה. החליטה העניקה תה נקי, מסונן וטעים, ומיד לאחר מכן הושלך השקיק ישר לפח (ללא מלחמות ניקוי עם מברשת). סיכת הסגירה מאפשרת אמנם שימוש נוח, אך אינה נדרשת לשימוש, שכן הפילטרים בנויים כך שלא ייפלו לכוס. אוהבי התה הקר והחם – זכיתם.

הפילטרים נמכרים באריזות של 100 יחידות לכוס אישית (20 שקלים) או באריזות של 50 פילטרים להכנת קנקנן תה (16 שקלים).

ניתן להשיג בלא פלה דה תה, רחוב דיזינגוף 131 פינת גורדון, תל אביב או בהזמנה מאתר האינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully