וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת בוקר חינם

19.6.2011 / 17:30

תפריטי קיץ צצים מכל עבר, ולצידם מבצעים כמו ארוחת בוקר חינם לילדי יום הולדת בבויה. כל האירועים הקולינריים ששווים ציון השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט קיץ במסעדת קורדיליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ במסעדת קורדיליה

מסעדת קורדיליה של השף ניר צוק, חוגגת בת מצווה בתפריט חדש. למנות של מסעדת הדגל במתחם ניר צוק היפואי, יתווספו: סלקים מהחלקה של יריב צוק (48 שקלים), קרפצ'יו אינטיאס בתפוזים וזעתר (48 שקלים), מרק גספאצ'ו אפרסק וחצילים (48 שקלים), אנטרקוט קובה נקי (260 שקלים) וגם פילה בקר בניחוחות אדמה ואגוזים (158 שקלים).

קורדיליה. רחוב יפת 30, יפו. 03-5184668

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יועזר בר יין מארח את בית תאילנדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יועזר בר יין מארח את בית תאילנדי

חגיגות ירח מלא ביועזר בר יין יצוינו החודש בשחזור הארוחות של נסיכת תאילנד שהתארחה בחודש שעבר בארץ. ב-21 ביוני תתקיים הארוחה ובה מבחר מנות שהוכנו על ידי המסעדן יריב מלילי ואשתו התאילנדית לק סונן ממסעדת בית תאילנדי, שיחד עם יועזר בר יין שימשו כקייטרינג הפרטי של הנסיכה. בתפריט: מרק צח עם קלמרי במילוי שרימפס, בליני עם קרם פרש, קוויאר וסלמון מעושן או קלמרי של יועזר בדיו ושמפניה (80 שקלים כ"א). בנוסף יוגשו מנות במחיר 40- 100 שקלים וביניהם: חזיר בבישול ארוך על מצע של קנה (ירק תאיי), סלט פפאיה עם שרימפס, לבן קריספי וחציל תאיי, פסטה 40 חלמונים של יועזר עם ציר סרטנים, מח עצם, חלמון ביצה ובשר סיגליות (לובסטר ים תיכוני) ועוד.

החל מ- 18:00, מומלץ להזמין מקום מראש.

יועזר בר יין. רחוב יועזר איש הבירה 2, ככר השעון יפו, 03-6839115.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בויה. ארוחת בוקר חינם/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת 10 למסעדת בויה

לרגל יום הולדת 10 למסעדת בויה, מזמינה המסעדה כל לקוח שחולק עמה יום הולדת באותו השבוע, לחגיגה משותפת. כל סועד שיגיע למסעדה בשבוע בו הוא חוגג את יום הולדתו בליווי אורח אחד לפחות, יזכה לארוחת בוקר חינם מתפריט הבוקר של המסעדה. בין המנות: ארוחת בוקר קלאסית, ארוחת שקשוקה עם מוצרלה או פפרוני, שקשוקת תרד עם גבינת צאן, ארוחת בוקר בריאות, וארוחת קרוק מדאם. כל הארוחות כוללות סלסלת מאפים הנאפים במקום, ממרחים ופנכות, שתייה קלה וחמה או קוקטייל בוקר.
ההטבה לאמצע השבוע בלבד בין השעות 9:00-12:00, עם הצגת תעודת זהות.

בויה. רחוב התערוכה 3, נמל תל אביב (צפון הנמל). 03-5446166

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלוש מנות וקינוח ב-123 שקלים בפרידה קאלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת פרידה קאלו בת שלוש

בין התאריכים 20-22 ביוני יציינו במסעדת פרידה קאלו יום הולדת שלוש. לקראת המאורע יצר השף יואב בלימן תפריט ובו שלוש מנות וקינוח ב-123 שקלים. התפריט כולל את מנת יום ההולדת: קדאיף וחציל במילוי גבינת עיזים ופלפל קלוי ובנוסף שתי מנות ראשונות נוספות לבחירה וקינוח. בים המנות לבחירה: קרפצ'יו פרובנסל קונפי עם לבנה עיזים, קרוטונים ועלי זעתר, ניוקי עם אספרגוס וקציפת פרמזן, סביצ'ה בורי כבוש למחצה וסלט אבוקדו מקסיקני בליווי נאצ'וס, בוריטו במילוי בשר סרטנים, קרם כרישה, פטריות ועלי תרד לצד קונפי עגבניות ועוד. באחרונות: קלפוטי עם קרם פיסטוק, דובדבני אמרנה, נקטרינה טרייה וקראמבל וניל, וגם קרם קטלן שרוף בסוכר עם סלט פירות בווניל או מקפא אשכוליות קמפרי.

פרידה קאלו. רחוב לילינבלום 43, תל אביב,03-5660481

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות בהשראת השוק הסמוך. תפריט בקורדוברו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קורדוברו פינת לוינסקי

בר היין קורדוברו משיק בימים אלו תפריט המוקדש לשוק לוינסקי הסמוך. השף גיא אביב הרכיב תפריט קיץ ובו מנות חדשות המצדיעות לדוכני השוק ועושות שימוש בחומרי הגלם שלו.

בתפריט: ברוסקטה של אבוקדו, עגבניות ומטיאס כבוש ממעדניית "יום טוב", קרפצ'יו שייטל עם תאנים אורגניות מיובשות ורוטב יין אדום, בורקס גבינת קשקבל, ריקוטה, מנגולד ושרימפס בליווי ביצה וחמוצים כמחווה ל"פנסו", דוכן הבורקס הידוע, או פלאפל טלה על טחינה מתובלת מ- "ארמה קפה". כל המנות, במחירים שבין 39-58 שקלים.

קורדוברו. רחוב קורדוברו 21 פינת שטרן, תל אביב. 4060771–077

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאפאסים במחיר מוזל בשפצל'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל טאפאס בשפצל'ה

בבר ביסטרו שפצל'ה מתקיים פסטיבל טאפאס עד 23 ביוני. מדי יום החל מהשעה 22:00 מתקיים מבצע של שני טאפאס מתוך תפריט המסעדה בתוספת כוס בירה או יין במחיר 49 שקלים לאדם או ארבעה טאפאס עם שתי כוסות בירה או יין יעלו 89 שקלים. משעה אחת בלילה, יזכה כל סועד גם לצ'ייסר על חשבון הבית. בין המנות: קלמרי צרוב על הפלנצ'ה, שרימפס בחמאה שום ויין לבן, קבב דג ים וקרם חציל, קבב שפצל'ה בטחינה מתובלת ועלים ירוקים ועוד.

שפצל'ה בר ביסטרו. רחוב בני ברית 4, הוד השרון. 09-7405853.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully