וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: גוז'גיזה במאפיית מרכז אסיה

19.7.2011 / 8:16

המונה טועם גוז'גיזה - מאפה בוכרי מלא בשר שיטפטף עליכם כל טוב ושומן עסיסי במאפיית מרכז אסיה בדרום תל אביב

מאפיית לחם בוכרי. קובי רובין
גוז'גיזה . זהירות שלא יטפטף/קובי רובין

ישנם בארץ אנשים שמוכנים לשלם מחיר אסטרונומי על נתח בשר בקר משובח לטענתם. האמת, מה אפשר לעשות עם אלו שמשכנעים את עצמם שאפשר לשבוע בטעם טוב רק דרך הארנק? הם תמיד היו ויהיו בעתיד.

אבל מי שאין לו, אוכל פשוט וזול ולא שוכח לעולם לומר תודה על הדרך.

מי שמרגיש חלק מהסוג השני מוזמן לסור מיד אל מאפיית מרכז אסיה. כל בוכרי שמכבד את עצמו, כולל לבייב בעצמו דופק ברקס מול המוסד ולוקח לחם בוכרי: העגול עם החור הקטן, העגול שיותר שטוח עם שומשום או הקרקר הכי גדול בעולם (כמו הגה של אוטובוס) ואז תמיד לוקחים גודג'גידזה בשר (7 שקלים) על הדרך.

במאפיה לוקחת אסתר בשר בקר טרי, לא יקר ואפילו פשוט, כזה שלא עולה בשום צורה מעל מחיר ''אל תגנוב'', וחותכת לחתיכות קטנות עד כדי ביס, כמו שחותכים לכם בשווארמיות המובחרות עם סכין חשמלית דק דק (ולוקחים מכם מחיר של סרט קולנוע דו מימדי, חס וחלילה שלא תרגישו שאתם אוכלים בשר לא טרי). או אז היא מוסיפה יותר מדי מלח לטעמי וקצת סוכר למטרות איזון המתיקות שמגיעה מהבצל החתוך שמוסף, והכל מוכנס לתוך כיסון.

תתעלמו מהגוז'גיזות האחרות. הן לבוכרים בלבד מבחינת הטעם, וחכו לאלו שעשו עליה מערבה. בבוכרה היו עושים את מהגוז'גיזות בטאבון בהדבקה לתיקרה, אבל אז החלק התחתון היה קשה מידי, לכן מתוך רחמים ללסת התחתונה של הישראלים מכינים אותן בתנור. הטעם אותו טעם, כך מבטיח רחמים, האח הצעיר של אסתר, ותוכלו לבחור בין מאפה עגול דקורטיבי יותר, ומשולש פרקטי לאכילה.
כל העסק הזה מוגש על נייר לא סופג , כי אם הוא היה נספג הם היו צריכים מפעל לנייר טואלט. שימו לב שבאיזשהוא שלב נוצר חור (כי נגסתם) ומתלכלכים במהירות, אז תישענו קדימה ואל תאכלו באוטו. מניסיון.


מאפיית לחם בוכרי מרכז אסיה. רחוב מסילת ישרים 41, תל אביב. על פינת הכיכר של רח' מסילת ישרים ושד' חכמי ישראל. 03-6393859. כשר.

שעות פתיחה: א'-ה' 06:00-20:30, ו' 06:00 - שעה לפני כניסת שבת.



מתכון לגוז'גיזה ושאר כיסונים בוכריים
המקום הכי טוב לאכול בו קבב זול בתל אביב
יש לכם מתכון טוב לגוז'גיזה? בואו לספר לנו בפייסבוק

מאפיית לחם בוכרי. קובי רובין
מאפיית מרכז אסיה. אין מי שלא דופק ברקס מול המקום/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully