וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות: מסעדות על חוף הים

23.7.2011 / 7:47

אם מיציתם את האבטיח והענבים בחוף הים ובא לכם לשבת במסעדה משודרגת על חוף הים - המלצות למסעדות עם הנוף הכי טוב לים

קרני שמש רותחות, רחש גלים ברקע ובריזה נעימה. אחרי שארזתם בגד ים ומגבת וחיסלתם את כל הפירות שהבאתם אתכם, עכשיו חסר עוד משהו טעים ומרענן. אספנו שמונה מסעדות מומלצות לאורך חוף הים התיכון. מומלץ להגיע לקראת השקיעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלנה בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיסריה: הלנה בנמל

מסעדת הלנה ממוקמת בתוך הנמל העתיק המשוחזר של קיסריה, באחד הלוקיישנים היפים והרומנטיים ביותר שיש. המסעדה ממוקמת לרגלי מסגד וסביב מצויים התיאטרון הרומי ומונומנטים היסטוריים נוספים שמעניקים נופך קסום לאווירה. במקום מרפסת עץ עם נוף רחב ידיים לים.

בתפריט: פלמידה מעושנת על סלט תפוחי אדמה רוסי (38 שקלים), טבעות קלמרי ואיולי צ'יפוטלה (68 שקלים), פרגיות בסילאן ורוזמרין על נטיפי פסטה (68 שקלים), פילה בורמונדי על אטריות פפרדלה (115 שקלים).

עוד משהו: במקום מוגשת גם ארוחת טעימות משתלמת במחיר 200 שקלים לאדם.

הלנה בנמל. נמל קיסריה. 04-6101018. לא כשר.

נתניה: אלפינה

הצרפתים המגיעים בהמוניהם לחופי נתניה מדי קיץ יודעים שחוף הים הוא לא הסיבה היחידה לבואם. המסעדה הצרפתית אלפינה שבטיילת נתניה בשילוב מנצח של האוכל והנוף, מהווה אבן שואבת למקומיים ולתיירים.

בתפריט: מוס סלמון מעוטר בקוויאר אדום (49 שקלים), שרימפס קוקטייל על מצע חסה (54 שקלים), צדפות בשום ובזיליקום (54 שקלים), מרק דגים (36 שקלים), סקלופ (98 שקלים), ברווז ברוטב תפוזים (84 שקלים).

עוד משהו: המקום קרוי על שמו של מותג השעונים השוייצרים שנוסד במאה ה-19.

אלפינה. רחוב גד מכנס 2, נתניה. 09-8829391. לא כשר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית חנקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדרה: מסעדת בית חנקין

יהושוע חנקין, שקנה אדמות רבות בעמק יזרעאל בסוף המאה ה-19 ובתחילת המאה ה-20 הבין דבר או שניים בנדל"ן. פיסת האדמה המרהיבה שעליה ממוקם בית חנקין (אותו בנה עבור אשתו) הבנויה בסגנון באוהאוס, היא יצירת מופת של ממש. המסעדה החלבית הממוקמת בו כיום נמצאת בראש צוק ודורשת טיפוס במדרגות שמשתלם לא רק מבחינת שריפת קלוריות. במקום מרפסות עם נוף פנורמי לים הכחול כמו גם כמה פיסות היסטוריה כמו תמונות שמספרות את סיפור ההתיישבות, כלים עתיקים מפורצלן ועוד אוצרות מהבית האותנטי של חנקין.

בתפריט: גלילות חציל קלוי במילוי פסטו, פטה ופלפל קלוי בתחמיץ (24 שקלים), חציל צרוב על האש עם טחינה ולחם בריאות (22 שקלים), פלטת דגים מלוחים מעושנים וכבושים עם גבינת שמנת (39 שקלים), פסטה מבצק טרי ברוטב 4 פטריות (48 שקלים), פאי תפוחים מבושלים ביין לבן (21 שקלים).

עוד משהו: קחו הרבה אוויר כשאתם באים להעפיל למקום, יש שם לא מעט מדרגות.

בית חנקין. כפר הים מפרץ בנימין, חדרה. 04-6214424. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוקרה על שפת הים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב: סיטארה

הביסטרו שף האירופאי שהוקם בשנת 2004, מהווה מאז ועד היום מפלט לכל האירופאים האבודים בערי הלבנטינית תל אביב. מבעד לחלון נשקף הים התיכון ומתמזג בעיצוב ובאווירה אינטימית וייחודית אה-לה הריביירה הצרפתית. האוכל והשירות יוקרתיים וקהל הלקוחות בהתאמה.

בתפריט: קרפצ'יו לוקוס בקרסט פיסטוקים קלויים, נענע ושמן צ'ילי (69 שקלים), אינבולטיני דניס במילוי חומוס ועשבי תיבול ברוטב עגבניות סיציליאני (56 שקלים), קדירת פירות ים קטלונית עם ירקות שורש, עגבניות וזעפרן (125 שקלים), כבד עוף ברוטב מייפל, קשיו, צ'ילי ומנגו על פירה תפוחי אדמה (72 שקלים), ובין האחרונות קינוח קדאיף עם קרם מסקרפונה ושוקולד לבן (38 שקלים).

עוד משהו: המקום הוא יקיר הסלבס ואפילו מדונה בביקורה בארץ דאגה לבקר.


סיטארה. רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 03-6996633. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב: מנטה ריי

מסעדת מנטה ריי ממוקמת בנקודה אסטרטגית חשובה על חוף הים, סמוך למוזיאון האצ"ל ועם נוף מרהיב לים וליפו העתיקה. למסעדה חלונות גדולים עם זווית מעולה לתפוס את השקיעה אל תוך הים, שהופכים את מנטה ריי ובצדק לאחד המקומות הכי רומנטיים באזור.

בתפריט: ארוחות בוקר כמו אומלט כרישה עם פרמזן ובזיליקום (42 שקלים), פריטטה תפוחי אדמה ובצל (42 שקלים), וגם מזטים כמו חציל קלוי עם לבנה מטיאס כבוש עם שמנת ובצל סגול ועוד (19 שקלים למאזט), ניוקי עם עלי בייבי תרד כרישה וסנט מור (42 שקלים), ומנות אחרונות ביניהן טפיוקה לבנדר עם אננס מקורמל, כדור סורבה מנגו ופלח אננס.

עוד משהו: אל תוותרו על כוס של קוקטייל שמפניה ליצ'י כדי לחתום את הביקור בסטייל.

מנטה ריי. חוף עלמה, מערבית לגן צ'רלס קלור, תל אביב. 03-5174773

מסעדת מרגרט תייר בת"א. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
מרגרט תייר. רק תבררו את המחיר/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

יפו: מרגרט תייר

מרגרט תייר היא דמות שנויה במחלוקת עם פרט טריוויה אחד ברזומה שעליו אין עוררין: לבשל היא יודעת. כבר שנים היא מנהלת מסעדה הקרויה על שמה ברציף העלייה השנייה ביפו שכעת, לאחר שיפוץ הטיילת כל הדרכים בה מובילות היישר למרגרט. היא נתפסת כטיפוס ביפו, איפושהו בין מכשפה לבין לוחמת צדק שתורמת מזון לעניי יפו.

בתפריט: בין המנות תמצאו מבחר מזטים טריפוליטאים של חציל על הגריל, סלט פלפלים קלויים ועוד (20 שקלים לצלחת סלטים), צלחת ברבוניות מטוגנות (110 שקלים), בורי על הגריל (110 שקלים), סרדינים ממולאים בביצי בורי ברוטב חריף (110 שקלים) ואוכל ביתי כמו עלי גפן ממולאים באורז, צנוברים וצימוקים (55 שקלים).

עוד משהו: מומלץ בחום לברר כמה כל דבר עולה בטרם מזמינים. אין במקום מחירים כתובים ולמי שלא שולט באינפורמציה צפויה הפתעה קשה מתעריף התיירים בסוף הארוחה. בהצגת השאלה בתחילת הארוחה ,המחירים עשויים להשתנות. בתי הקברות של הארנקים, מלאים באנשים שלא שאלו את השאלה הנכונה במרגרט תייר ברגע הנכון.


מרגרט תייר. רציף העלייה השנייה 8, יפו. 03-6824741. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשל"צ: מסעדת פפה

מסעדת פפה היא מצטרפת טרייה לחוף ימה של ראשון כשמאחוריה מושכים בחוטים קבוצת מסעדנים מנוסים (אונו, סושי סמבה). העיצוב הוא רציני ומוקפד ביחס לז'אנר מסעדות החוף ומקומות ישיבה מפוזרים בחוץ ובפנים למי שמעדיף את המזגן.

בתפריט: סביצ'ה מוסר ים עם אבוקדו רסק עגבניות וטפנד (46 שקלים), פלאפל כרישה עם תפוחי אדמה על שמנת חמוצה (34 שקלים), שרימפס בחמאה, שום וקונפי שרי או עם תאנים וגבינה כחולה ביין לבן (88 שקלים), פילה מוסר ים בטפנד זיתי קלמטה, עגבניות, לימונים כבושים עם תרד ושעועית ירוקה (110שקלים) ועוד. המזטים מגיעים בחינם בכל הזמנת מנה עיקרית.

עוד משהו: במידה ולא מזמינים עיקרית מומלץ בכל זאת להזמין מזטים סבמחיר 35 שקלים.

פפה. טיילת חוף הים ראשון לציון. 03-9414151. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אידי במרינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשדוד: אידי במרינה

אם יש מונופול על מסעדות הדגים באשדוד, אז בעליו הבלתי מעורער הוא אידי. השף אידי ישראלוביץ', 30 שנה בעסקי הדגה ובעליה של מסעדת "אידי דגים" וטברנת "החוף" מנהל כאן את החלק הכשר באימפריה שלו. הדגים מגיעים יום יום טריים מהים, והנוף הנשקף אל הים והמרינה האשדודית מעניק פיסה קטנה של חוץ לארץ למבקרים.

בתפריט: מטיאס בשמן ובצל (21 שקלים), דג מרוקאי מבושל בימי שישי בצהריים (31 שקלים), דניס בתוספת צ'יפס (77 שקלים), פלטת דגי ים (77 שקלים) וגם מוס שוקולד לבן (29 שקלים).

עוד משהו: למרות שבתפריט יש בלי סוף אופציות, כדאי להיצמד דווקא לדגים, שהם גולת הכותרת.


אידי במרינה. מרינה אשדוד. 08-8662290. כשר.


המלצות לארוחות ילדים
לכל ההמלצות על מסעדות
מה ההמלצות שלכם למסעדות על הים? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully