וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבירה נכנסת למנות הגורמה

24.7.2011 / 11:15

כרמלה בנחלה כבר חוגגת עשור וגואטה בר מצווה והמרקייה Zuppa נערכת לקיץ. כל אירועי האוכל הכי טובים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חודש בירת הייניקן במנות גורמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Heineken – Open Your World to Taste

במסגרת פסטיבל Heineken - Open Your World to Taste שנערך בימים אלה ועד 17 באוגוסט, יוגשו במסעדות מובילות ברחבי הארץ, מנות מיוחדות בהשראת הייניקן.

המנות נרקחו על די מיטב השפים בהשראת הבירה שתהווה רכיב מרכזי במנות. בין המשתתפים: רפי כהן, שאול אברון, ארי ירזין, ג'ו מרסיאנו, אורנה ואלה ואחרים.

במסעדת אורנה ואלה תוגש עוגת ג'ינג'ר והיינקן, לתפריט מסעדת הבסטה יצטרפו מולים כבושים בהיינקן על מצע לחם בירה, במסעדת זוני יוגש קרוסטיני עם תבשיל שפונדרה והיינקן על מצע שעועית לבנה ומרווה, מסעדת רפאל תציע אונטריב (תבשיל צלי בשר) עם היינקן וירקות ועוד.

לפרטים נוספים על הפסטיבל באתר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריך קורנביף באוונגרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט צהריים באוונגרד

רשת הדיינרים האמריקאיים "אוונגרד" מרחיבה את שעות הפעילות. במהלךחודשי הקיץ יוגשו העסקיות עד לשעה 18:00. בנוסף, היושבים על הבר יזכו להנחה נוספת של 25% על בירות מהחבית בין השעות 17:00-20:00.

בתפריט העסקית מנות כמו ארוחות בוקר מאוחרות של וופל אמריקאי עם רצועות בייקון ומייפל לצד שתי ביצים (48 שקלים). עוד בתפריט: המבורגר מבשר כבש ובקר מתובל המוגש בלחמנייה משוחה במיוקטשופ עם ירקות (46 שקלים), סלט עוף מקסיקני (46 שקלים), פסטות (44 שקלים) ועוד.

אוונגרד. רחוב הברזל 3, תל אביב. 03-6480082; רחוב אבא אבן 10, הרצליה פיתוח (מגדלי אקרשטיין) 09-9726188. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרפצ'יו טונה עם ארטישוקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט צהריים בשילה

השף שרון כהן משיק במסעדת שילה תפריט צהריים חדש וקיצי המורכב ממנה ראשונה ועיקרית, בשלוש דרגות מחירים. במסלול 68 שקלים: קרפצ'יו קישוא בלדי עם ריחן, דגי ים קטנים מהים התיכון על הפלנצ'ה עם ויניגרט עשבים ועגבניות, מעורב תל אביבי עשוי פלמידה ועוד.

במסלול 88 שקלים: כבדי עוף בהל, זרעי ציפורן וכמון על לביבת תפוחי אדמה ושמנת של פעם או נתח קצבים על תבשיל גרגרי חומוס, מנגולד ולבנה כבשים.

במסלול 118 שקלים: קרפצ'יו דג אסייתי עם ג'ינג'ר מוחמץ ובצל ירוק, סטייק סינטה על פולנטה ברוטב אדום, פילה דג ים על קרם לימונים כבושים, שומר וירקות גינה ועוד.
.
מסעדת שילה. רחוב בן יהודה 182, תל אביב. 03-5221224. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילה דג עם שעועית אזוקי בכרמלה בנחלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרמלה בנחלה חוגגת עשור

מסעדת כרמלה בנחלה מציינת בימים אלה עשור להיסוודה. לרגל החגיגות יצר השף והבעלים, דניאל זך, תפריט חדש שיוגש במסעדה במהלך חודשי הקיץ. בין המנות: גספאצ'ו פיקנטי עם עגבניות וסורבה עם צ'ייסר וודקה קפואה (42 שקלים), פילה דג בפלנצ'ה עם סלט שעועית אזוקי, צ'ימיצ'ורי וטחינת שקדיה (60/98 שקלים), אורז משוגע עם נתחי בשר כתף טלה צלוי, צימוקים, שום, עשבים ושקדים (116 שקלים) ועוד.

את התפריט ניתן לדגום במסגרת ארוחה רגילה או ארוחת טעימות זוגית במחיר 440 שקלים.

כרמלה בנחלה. רחוב רמב"ם 14 פינת רחוב התבור 46, מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב. 03-5161417. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק קר של Zuppa/מערכת וואלה!, צילום מסך

Zuppa Soups & Dogz במתכונת חדשה

לקראת העונה החמה משיקים צמד השפים עופר אלמליח וקובי בנדלק מתכונת פעילות חדשה למיזם העונתי. לאחר שיפוץ חוזר Zuppa לעבוד במתכונת קבועה וימשיך להציע לאורך כל השנה מרקים ונקניקיות המותאמים לכל עונה.

במהלך הקיץ לצד קולקציית מרקים חמים מתחלפים יוגשו מרקים קרים. ביניהם: מרק שורשים לבנים, גספאצ'ו קלאסי, מרק מלפפון ג'ינג'ר וג'ין, מרק אבוקדו עם ליים ויוגורט ועוד (18 שקלים ל-350 מ"ל).

בנוסף, מורחב היצע נקניקיות הבוטיק. בין הנקניקיות שיוצעו במקום במהלך חודשי הקיץ: נקניקיית עגל מעושנת עם קינמון ואורגנו, נקניקיית עוף מתקתקה עם חרדל, דבש ורוזמרין ועוד (26 שקלים). לצדן, יוגשו גם נקניקיות שף מתחלפות בהן נקניקיית בשר לבן, כמהין שחורות ועירית, נקניקיית עגל, ערמונים וטימין ועוד (32-36 שקלים למנה בלחמנייה).

Zuppa Soups & Dogz. רחוב אבן גבירול 138, תל אביב. 03-6020291. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת נשנושים זוגית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת טעימות במסעדת Tapaya

מסעדת הטאפאס בר "Tapaya" הממוקמת באיזור התעשייה של ראשל"צ, מציעה לקהל לקוחותיה ארוחת טעימות זוגית חדשה. הארוחה, במחיר 179 שקלים לזוג, מוגשת בין השעות 18:00-20:30. בין המנות: כרובית מטוגנת, אצבעות חציל, קרפצ'ו סלק, טונה אדומה, שרימפס בורגר, סטייק אנד אגז ועוד.

Tapaya- טאפאס בר. רחוב משה בקר 12, ראשון לציון. 03-9666440. לא כשר.

ארוחת טעימות במסעדת גואטה.
ארוחת טעימות בגואטה

מסעדת גואטה חוגגת בר מצווה

מסעדת גואטה מציינת הקיץ 13 שנות פעילות. במסגרת החגיגות הטריפוליטאיות נבנה במסעדה תפריט טעימות לבר המצווה במחיר 130 שקלים לזוג.

בין המנות: מבחר סלטים טריפוליטאיים, מפרום וקציצה טריפוליטאית, ממולאים, שלושה סוגי קוסקוס ועוד. לצד תפריט הטעימות יוגשו מבחר ספיישלים כמו מסרן (מעיים ממולאים), קוקלה (קציצות סולת), מצ'ומה (מרק חלקי פנים) לצד מזטים ליליים בהם סט ברוסקטות טריפוליטאיות ועוד.

גואטה. שדרות ירושלים 6, תל אביב. 03-6813993. כשר.

יש לכם המלצות לבילויים קולינריים שווים? בואו לספר לנו בעמוד הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully