וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש חברים - יש 50%

31.7.2011 / 18:51

הרבה אלכוהול זול בסרגוס, תפריטים נטולי גלוטן במשק ברזילי ופיאסטה מקסיקנית בפרידה קאלו. כל התפריטים הקולינריים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שושקה שווילי. מאזטים לצד הרבה אוזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שושקה שווילי

בר הבירות והמאזטים במתחם התחנה, השושקה שווילי, מתחדש. במהלך אוגוסט יציג המקום תפריט חדש על המרפסת שמשקיפה לשכונת נווה צדק. תפריט המאזטים שהרכיב השף אלעד בלחנס יוגש כל יום בין השעות חמש לשמונה בערב. בתפריט: מגש עראק ומאזטים כגון עלי גפן, מסבחה של עדשים ועוד (129 שקלים) ומגש של חם ומתוקים בהם תה מיוחד מרחבי העולם, מלבי, בקלאוות, כנאפה ועוד (47 שקלים). לצד הנשנושים והאלכוהול, תושמע ברקע מוזיקת עולם וצ'יל אאוט.

שושקה שווילי. רחוב קויפמן 1, מתחם התחנה, תל אביב. 03-5160008

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיאסטה מקסיקנית בפרידה קאלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

השף יואב בלימן מארח את השף איתמר דוידוב לפיאסטה מקסיקנית

ביום שלישי, ה-2.8 יתקיים במסעדת פרידה קאלו ערב המשלב את המטבח המקסיקני של השף איתמר דוידוב עם פרשנותו האישית של השף יואב בלימן.

בין המנות שיוגשו במהלכו: סביצ'ה קלמרי עם מנגו (46 שקלים), סופאס - מתאבנים על בסיס קמח תירס במגוון מילויים (39 שקלים), טאקו דג או בשר עם טורטייה מקמח חיטה או קמח תירס (46 שקלים), אינצ'לדת עוף ברוטב מולה (46 שקלים), וקינוחים כמו מרק מונטזומה, טראפלס שוקולד צ'ילי וקצפת (35 שקלים). לצד המנות יוגשו מרגריטות, טקילה ובירות.

פרידה קאלו. רחוב לילינבלום 43, תל אביב. 03-5660481

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאי תאנים במשק ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

משק ברזילי

בימים אלה מושק תפריט ערב חדש במסעדת משק ברזילי ובו מנות טבעוניות נטולות גלוטן. התפריט מציע ברוב המנות מספר וריאציות המותאמות לצמחונים, טבעוניים ואלרגיים לגלוטן. בין המנות: קציצות עדשים מונבטות בליווי ריזוטו קוקוס עם רוטב בוטנים (54 שקלים), קדירת קטניות אפויות בטאבון בטחינה במעטפת בצק מקמח מלא או על מצע בורגול/קינואה לאלרגיים לגלוטן (58 שקלים), פסטה עם פטריות מחיטה מלאה/ללא גלוטן בתוספת שמנת ועל מנגולד (58 שקלים) ועוד. לקראת הקיץ, יוענק לכל אורח שיגיע לארוחת ערב במסעדה משקה לבחירה על חשבון הבית: סנגריה, קאווה או יין.

משק ברזילי. בכניסה למושב ירקונה. 09-7453935.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית בנמל

המסעדה שהוקמה מחדש על יסודות 'קום איל פו קפה' שנחרב בסערה שהכתה בנמל תל אביב בדצמבר, מתחדשת בשנית בתפריט חדש. השף עדי אבו בנה תפריט ובו בין היתר סלט שווארמה של פרגית מתובלת בתבליני הבית על עשבי טריים בצל סגול וטחינה (46 שקלים), דגי ים קטנים, מצופים תערובת סולת וקמח עם סלסת עגבניות טריות (39 שקלים), גלידת וניל בזיגוג סילאן עם טחינה גולמית, שערות חלבה, פצפוצי אורז ופיסטוק (38 שקלים).

בית בנמל-המסעדה. האנגר 26, נמל תל אביב. 03-7171550

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Sergos. ב-50%/מערכת וואלה!, צילום מסך

Sergos

ביסטרו Sergos, מקיים מדי יום שני ערב קוקטיילים במחירים מוזלים (16-18 שקלים לקוקטייל) לצד 50% הנחה על תפריט האלכוהול. בין הקוקטיילים: מרטיני ענבים, מרטיני אבטיח, דקירי מנגו ומוחיטו.


Sergos. רחוב המלאכה 8, תל אביב. 03-5615121

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רולך דרוזי בכרמא/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרמא

מסעדת כרמא, הממוקם בליבה של שכונת עין כרם חוגגת שלוש שנים בתפריט מנות ספיישל. בין המנות: סביצ'ה סלמון על אבוקדו וחמוציות(49 שקלים), סלט עיזים בווינגרט הדרים (44 שקלים); שיפודי פילה בזיגוג בלסמי תאנים (49 שקלים); ועוד.


כרמא. עין כרם 74, ירושלים. 02-6436643

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully