וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצאים תירוץ לצום ברמאדן

7.8.2011 / 13:29

שפים מתארחים באיטלקיה בפשפשים, ארוחות ליליות בלילית ותפריט לשבירת צום הרמאדן. האירועים הקולינריים השווים לשבוע הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
סרדינים אנדלוסים בקלואליס/מערכת וואלה, צילום מסך

פיאסטה אנדלוסית בקלואליס

שף מסעדת קלואליס מארח השבוע את סמואל פראה, שף ממסעדת "PEREA" ממלגה שבספרד. בתאריך ה-10 באוגוסט בין השעות 19:00-01:00 יגישו השניים ארוחה אנדלוסית בת 10 מנות במחיר 240 שקלים לסועד – לא כולל שתייה. בין המנות שיוגשו במהלך הערב: שוט מרק "שום לבן" מתורמוסים ושקדים קרים, גספאצ'ו של עגבניות עם נענע, מאפה טורטייה אנדלוסית דקה עם שרימפס, פאייה אנדלוסית, קוקי סאן ז'אק ברוטב דייגים, צלעות טלה עם ריבת תפוזי חושחש וג'ינג'ר ועוד.

לצד התפריט יוצעו יינות ספרדיים לליווי הארוחה כגון: מרקז דה קסרס, קודורניו, פארס בלטה, דומינו רומאנו ועוד. יש להזמין מקומות מראש.

קלואליס. רחוב אבא הילל 16, רמת גן. 03-5759060. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שה קורין. תפריט קיץ מבריסל/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט קיץ ב-Chez corine

מסעדת שה קורין שבכיכר המדינה משיקה תפריט קיצי. השף שאולי הופמן (שילה, כרמלה בנחלה) בנה את התפריט בהשראת סיורים קולינריים שעשה בבלגיה עם בעלת המסעדה, קורין רובינפלד שחר, בלגית מבריסל במוצאה. כתוצאה מכך נולד תפריט המשלב בין טכניקות בישול במטבח הבלגי לים תיכוני. בתפריט החדש: סלט אנדיב, גבינת עיזים ופרי העונה בוויניגרט פטל (32 שקלים), קרוקט מולים ופרמזן (28 שקלים), טרטר דג עטוף בסלק בוויניגרט שאלוט (39 שקלים), שרימפס בפטריות, טרגון ופרנו (62 שקלים) ועוד.


Chez corine. רחוב ז'בוטינסקי 110, כיכר המדינה, תל אביב. 9428655–057. לא כשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
לרכב על הגל של שבירת הצום. אל באבור/מערכת וואלה, צילום מסך

משתה רמאדן באל באבור

במהלך חודש הרמאדן, לאורך כל חודש אוגוסט, תציע מסעדת אל באבור את ארוחת שבירת הצום המסורתית. את הארוחה המוגשת בכל יום מהשעה 19:00 ושמחירה 110 שקלים, המכונה "אפטאר" יזמו במסעדה השפים חוסאם ונשאת עבאס, והיא כוללת טעימה של המאכלים המאפיינים את המטבח הערבי-גלילי.

ארוחת הטעימות תציע מרק קר של מלפפון בלבן, פלטת סלטים המורכבת מחומוס, כרובית בטחינה, חציל בלאדי ועוד, בעיקריות תוצע מנה לבחירה: מנסף - תבשיל כבש עם פריקי ולבן חם, עוף ממולא בירקות או דג. לסיום יוגשו, מבחר קינוחים: עטייף, זלבייה, כנאפה ועוד.


אלבאבור אום אל פאחם, צומת עין איברהים, כביש ואדי ערה .04-6114141; מרכז מסחרי כוכב יקנעם. 04-9891619; צומת מזרע. 04-6429214. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אגסים עם חזה אווז בארוחה לילית בליליות/מערכת וואלה, צילום מסך

ארוחה לילית בליליות ביסטרו

מסעדת ליליות ביסטרו הכשרה ברעננה משיקה תפריט לילה חדש שיוגש מדי ערב (מלבד שישי) החל מהשעה 22:30 שיכלול: שיפודוני עוף במיסו, דבש ולימון עם סלט מלפפונים קטן (29 שקלים), טארטין עוף קונפי, תירס, בצל קלוי ופלפלים המוגש עם צ'יפס (49 שקלים), נקניקיות בקר פיקנטיות עם פפריקה, זרעי שומר, ארוגולה וצ'יפס (49 שקלים), המבורגר עם ירקות טריים, בצל מטוגן וצ'יפס (49 שקלים) ועוד.

ליליות ביסטרו. רחוב הנשר 1 פינת דרך ירושלים, רעננה.
09-8853508. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קבב טלה במסעדת לבן/מערכת וואלה, צילום מסך

תפריט איטלקי חדש במסעדת לבן בסינמטק

מסעדת לבן הירושלמית משיקה תפריט חדש ברוח איטלקית ים תיכונית. התפריט נרקח על ידי השפים שגיא אזולאי ומיכאל כץ. בתפריט: מנות ראשונות כמו חציל קלוי עם רוטב יוגורט בופאלו, טחינה, גבינת פטה, סלסלת עגבניות וצנונית (38 שקלים), פטה כבדים עם קלבדוס ופיסטוקים המוגש עם בריוש וריבה ביתית (44 שקלים), פוקצ'ות ופיצות בתנור אבן כגון פוקצ'ה סביח עם פרוסות חציל קלוי, גבינת פטה, ביצה קשה, טחינה ופטרוזיליה (44 שקלים), קבב טלה עם קרם חצילים לצד ירקות העונה מוקפצים (74 שקלים) ועוד.

לבן. דרך חברון 11 ירושלים (בסינמטק). 02-6737393. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
איטלקיה בפשפשים חוגגת שנה/מערכת וואלה, צילום מסך

איטלקיה בפשפשים חוגגת שנה

לרגל חגיגות יום הולדת שנה מארחת במהלך אוגוסט, מסעדת איטלקיה בפשפשים את השפים מנה שטרום, אלן טלמור ויואב בלימן. כל הארוחות יכללו מנה ראשונה ועיקרית לבחירה בעלות 130 שקלים לסועד.

בתאריך ה- 17.8 יבשל מנה שטרום מנות איטלקיות כמו: פטה גבינת גורגונזולה, סוכריות פסטה במילוי דלעת, צלע לבן עם מוסטרדה ועוד. ב- 24.8, יתארח אלן טלמור וירקח אפטטי מיסטי (צלחת נקניקים איטלקיים עבודת יד), קוטקינו (קישקע איטלקי ממולא בשרים) על תבשיל עדשים וחצילים, ועוד. בתאריך ה- 31.8, יואב בלימן ממסעדת פרידה קאלו יבשל בהשראת המטבח הספרדי.

איטלקיה בפשפשים. רחוב עולי ציון 16, שוק הפשפשים, יפו. 03-6829678. לא כשר.

יש לכם המלצות קולינריות בשבילנו? בואו לספר לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully