וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו מהסיגר: המלצות לקייטרינג יוצאי דופן

10.9.2011 / 7:00

אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע יוצא דופן או שסתם לא בא לכם על סיגרים ופרגית סטנדרטית - 5 המלצות לקייטרינג לא שגרתי

קייטרינג היא מילה עם קונוטציה לא נעימה. רבים מאסו בסושי ובסלמון של אולמות האירועים ומחפשים חוויה קולינרית מרטיטה, וחדשנית באירוע. מספר מקומות הנותנים לרוב שירותים לעשירון העליון יכולים להיות אופציה טובה לאירוע חד פעמי ובלתי נשכח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
the catering. מבית היוצר של R2M/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטרינג the catering

מותג הקייטרינג של חברת R2M בבעלות מתי ורותי ברודו, מבעלי המסעדות התל אביביות המצליחות הקופי בר, הבראסרי, הוטל מונטיפיורי, מאפיית הבייקרי ובית הקפה רוטשילד 12. בצוות הקולינרי שממנו מורכב הקייטרינג משתתפים רותי ברודו, גיא פולק (שף החברה) ורונן בלולו (שף הקייטרינג, לשעבר השף של הקופיבר), והמלצרים באירוע הם ממסעדות הקבוצה כך שהשירות הוא לעילא. מי שלא יכול להרשות לעצמו אירוע שלם, יוכל למצוא את המנות של הקייטרינג ברחוב רוטשילד, בו יעמוד המטבח ובו תוקם בקרוב גם מעדניה.

טעימות לדוגמה: צוות הקייטרינג בונה תפריט לבקשת הלקוח כאשר אין חלופות לבחירה, והלקוח מקבל תפריט שלם של ארוחה מלאה לפי קונספט נבחר. כך למשל בתפריט האיטלקי: קרפצ'יו טונה בליווי ליבת עגבניות ואספרגוס, טארט פלמבה עם בייקון וגבינת גרוייר, תאנים טריות, רוקט ופרמזן בווינגרט בלסמי ועוד.

מחיר למנה: טווח שונה לפי סוג התפריט שהורכב בהתאמה אישית.

כמות אנשים: קייטרינג לארוחות מלאות עד 150 איש ואירועי קוקטייל עד 400 איש.

טווח הגעה של הקייטרינג: בעיקר באזור המרכז והשרון אך ערוכים גם לאירועים מרוחקים יותר. ניתן לקיים את האירוע גם בחללים מסודרים כדוגמת רוטשילד 12, בית הקפה של הקבוצה, לופטים, גני אירועים ועוד.


the catering.
03-6363774. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרציא. היישר מהקיבוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטרינג גרציא

קייטרינג הבוטיק בבעלות מיכל גרציאני פועל בשטח כ-9 שנים והתמחותו באירועים לא כשרים. הצוות מורכב ממיכל גרציאני שמובילה אותו, השף דניאל אלוני (בעברו עבד באורנה ואלה) והקונדיטורית דנה שגיא. גרציאני היא גם בעלת בית הקפה-מעדניה המכונה המטבח של גרציא וממוקם בקיבוץ העוגן, היכן שממוקם מטבח הקייטרינג, שמגיש מבחר רב של מטעמים מעשה ידיהם.

טעימות לדוגמה: הקייטרינג ורסטילי ומתאים את עצמו לסוג האירוע כמו למשל אירוע שנערך בצבעי כתום לבן או אירועי טפאס בר בחוף הים שמתבסס על חומרי גלם עונתיים. כך למשל תמצאו כאן בעונות שונות פלאפל סרטנים עם טחינת שקדים, שרימפס בזוקיני עם קונפי עגבניות, סרדינים ממולאים ועוד.

מחיר למנה: החל מ-250 שקלים למנה (לא כולל שירות, מע"מ, ריהוט ותוספות) ומעלה.

כמות אנשים: 100-600 איש.

טווח הגעה של הקייטרינג: כל הארץ. האירועים מתקיימים בבתים פרטיים, בטבע ועוד.


גרציא.
09-8940152. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעשייה. בניצוחו של חיים סבג/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטרינג מעשייה

על קייטרינג מעשייה מנצח שף מוכשר, חיים סבג, המוציא תחת ידו מטעמים שונים. קייטרינג מעשייה עורך אירועים בכל רחבי הארץ והוא גם קייטרינג הבית בשני מקומות תל-אביביים בעלי אופי אקסקלוסיבי יותר: גלריית מאירהוף והריברסייד.

טעימה לדוגמה: תפריט ובו הקייטרינג הופך לסמטת שוק עם דוכני הגשה מעוצבים בקונספט של שוק איכרים ויוצר חוויה פחות מעונבת. בין המנות: מסבחה גרגירים הנעשית בעמידה עם טחינה, לימון ושמן זית, ירקות מוחמצים בצנצנות ענק, לאפה עם בשר חזה טלה צלוי בגריל ועוד.

מחיר למנה: משתנה לפי הרכבת התפריט האישית.

כמות אנשים: בלתי מוגבלת.

טווח הגעה של הקייטרינג: כל רחבי הארץ.

מעשייה.
04-9895792, 052-7366898

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טעם וצבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטרינג טעם וצבע

טעם וצבע עוסקת בתחום כבר מספר שנים. ייחודה הוא בבעיצוב המזנונים, ולשם כך מחזיקה מעצב תעשייתי המסייע בתכנון עיצוב המזנונים. הקייטרינג עובד עם מזנונים עגולים, גופי תאורה ייחודיים שבנויים בתוך המזנונים שמוקמים בצורה היקפית ויוצרים שדרות מוארות בלב האירוע.

טעימות לדוגמה: המנות בעלות אופי ישראלי בשילוב של טעמים אירופאים ואסיאתים בדגש על אסתטיקה. מדי שנה מתבצעים חידושים בתפריט לפי רכיבים אופנתיים למשל לאחרונה נכנסו לתפריט כחלק מטרנד האוכל הביתי מנות בדגש על פשטות וחומרי גלם משובחים. חלק מהמגמה היא גם הגשה בנייר ממוחזר, הכנה של המנות פרונטלית לעיני הלקוח ועוד.

מחיר למנה: ורסטילי, תלוי בהזמנת הלקוח.

כמות אנשים: בלתי מוגבלת.

טווח הגעה של הקייטרינג: בכל הארץ ובכל הסוגים, גם בבתים פרטיים, גני אירועים ואירועי שטח.


טעם וצבע.
04-6220365. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנות גורמה של מזל טלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קייטרינג פודארט לילך ומזל טלה

קייטרינג שמורכב משני שירותים אחים: פודארט לילך, החלק הלא כשר של הקייטרינג שמובילה השפית הצעירה לילך גרמן ומזל טלה הוא הכשר והיוקרתי, שרואים לא אחת באירועי העשירון העליון. הקייטרינג מתאים עצמו לחלוטין לאירועים לפי דרישת הלקוח (במגבלות הלוגיסטיות).

טעימות לדוגמה: בעבר נערכו אירועים במצדה, במסגד האדום בצפת, לחילופין אירועי קונספט בהם המלצרים מתלבשים בהתאם לנושא ונבנית תפאורה מתאימה כגון אירוע בסגנון ונציה. בין המנות: שקדי עגל עם שמן עירית, יוגורט, עגבניות צלויות וארטישוק רומאי בפודארט ובמזל טלה מנות כמו שיפודי סלמון במרינדת תבלינים אקזוטיים.

מחיר למנה: ורסטילי, תלוי בהזמנת הלקוח.

כמות אנשים: בלתי מוגבלת.

טווח הגעה של הקייטרינג: מדן ועד אילת.


מזל טלה.
03-7119020. כשר.

פודארט לילך.
03-6057566. לא כשר .

  • עוד באותו נושא:
  • קייטרינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully