וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק כוכבים: פאב אנגלי עם כוכבי מישלן

11.10.2011 / 13:10

תקדים במדריך המישלן הבריטי כאשר לראשונה מקבל פאב אנגלי שני כוכבי מישלן

אוכל בפאב בריטי מסתבר, הוא כבר מזמן לא צ'יפס שומני לצד הבירה. מדריך מישלן, התנ"ך של המסעדות, פירסם בשבוע שעבר את מהדורת 2012 של אירלנד ואנגליה ובו בשורה לחובבי הגסטרונומיה: כוכב מישלן שני הוענק לראשונה לפאב The Hand & Flowers הממוקם בעיירה מרלו, במחוז בקינגהמשייר (כשעה מערבית מלונדון).

זוהי הפעם הראשונה שפאב בריטי זוכה לכבוד כזה, הענקת סמל הסטטוס היוקרתי של שני כוכבים, המעידה על טיב האוכל במקום. במדריך המישלן משמעותו של כוכב בודד היא מסעדה טובה מאוד בקטגוריה שלה, שני כוכבים מסמלים מטבח מעולה ושלושה כוכבים משמעותם מטבח יוצא דופן, שכבר שווה נסיעה מיוחדת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטייק בפאב The hand&flowers/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפאב מגיש לצד האלכוהול תפריט עשיר ובו מנות פתיח כמו מולים מרינייר עם בירה סטאוט חמה ולחם חום (9.50 פאונד), מרק פטרוזיליה עם צלופח מעושן, טורטליני פרמזן ובייקון (8.50פאונד). לעיקריות פיש אנד צ'יפס ברוטב טרטר (13.50 פאונד), צלי שאטובריאן עם יורקשייר פודינג, תפוחי אדמה צלויים ורוטב יין (27.50 פאונד) חזה עוף עם קראמבל פיסטוק, עירית ולפת שלוקה, פולנטה רכה וכמהין סתיו (19.50פאונד). במהלך השבוע מציע הפאב עסקיות במחיר עממי יותר כגון תפריט עסקי בעלות 12.59 פאונד לשתי מנות או 16.50 פאונד לשלוש מנות.

זכיית הפאב מצביעה על מגמה עולמית של מתן חשיבות גדולה לקולינאריה לא רק במסעדות ובתי קפה אלא גם בפאבים ובארים ולראייה, במהדורת 2012 הבריטית מופיעים לצד שלל המסעדות והפאב בעל שני כוכבי המישלן, 13 פאבים אנגליים נוספים עם כוכב מישלן אחד.

The Hand and Flowers
126 West Street
Marlow SL7 2BP
44-1628-482277+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully