וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: פיני בחצר חוזר לבשל

6.11.2011 / 8:16

פיני לוי חוזר לבשל ביועזר בר יין, במאפיית בן עמי מתכוננים לחורף, ובבליני חוגגים עם אורז. האירועים הקולינריים השווים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
BLD בתפריט עסקיות חדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

BLD - תפריט עסקי חדש

הביסטרו הרמת אביבי BLD משיק תפריט עסקיות חדש. התפריט כולל לצד מנות הדגל של המסעדה, ספיישלים יומיים המוגשים בשלושה מסלולים שונים לפי רמות מחיר. כל הארוחות מגיעות עם שתייה וראשונה לבחירה כמו חציל בטחינה, מרק מינסטרונה ועוד.

בתפריט: סלט תאילנדי עם פפאיה, נתחי עוף, בצלים וירוקים עם נענע, כוסברה ובוטנים או מנת פיש אנד צ'יפס- בטמפורה עם צ'יפס (58 שקלים), המבורגר במשקל 250 גרם עם קולסלאו וצ'יפס, תבשיל ציידים ובו קדירת בקר בבישול ארוך, עגבניות חרוכות, בצל, אפונה ופירה ועוד (78 שקלים). האופציה האחרונה כוללת ניו יורק סטייק, סטייק סינטה 200 גרם, ציר בקר שעועית ירוקה ופירה, צלי עגל ברוטב יין וערמונים לצד תפוחי אדמה ועוד (98 שקלים).

העסקיות מוגשות בימים א'-ו' בין השעות 12:00- 17:00

BLD. רחוב אחי מאיר 29, מתחם שוסטר, רמת אביב, תל אביב . 03-6415555

יועזר בר יין - ארוחת ירח מלא

השף המיתולוגי של מסעדת "פיני בחצר הירושלמית", פיני לוי, מגיע לבשל בארוחת ירח מלא ביועזר בר יין. בארוחה ישחזר את התפריט תחת הטייטל "זיכרונות מהחצר הירושלמית".

בתפריט: צ''ייסר מרק יוגורט עם גרגירי רימון וכל מיני עלים ליד, סלט קרח קצוץ דק, סלט שקדים לבנים טריים מתובל בעוז עם אוזו, סלט חצילים עם לבנה ויוגורט רימון ורשאד, חוט שדרה מגולגל, טחול ממולא בשקדי עגל וגולאש טיפה חריף, זנב שור עם חומוסים ועוד.

האירוע יתקיים ב-8 בנובמבר בעלות 260 שקלים לסועד.

יועזר בר יין. רחוב יועזר איש הבירה 2, יפו. 03-6839115

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורז. גם שחור/מערכת וואלה!, צילום מסך

בליני - אורז איטלקי

מסעדת בליני שבנווה צדק משיקה תפריט על טהרת האורז שיוגש עד לסוף חודש דצמבר. בין המנות שיוגשו במסעדה: סביצ'ה סלמון עם ריזוטו לימוני קר על מצע קרפצ'יו סלק (48 שקלים), קלמרי במילוי אורז, פרשוטו וקבנוס על שערות ירקות שורש מטוגנים (52 שקלים), מרק עגבניות וסלרי עם כדורי אורז ממולאים במוצרלה ופרשוטו (44 שקלים), סקלופיני עגל ביין מרסלה עם תבשיל אורז ואפונה (92 שקלים) , כדורי ארנצ'יני במילוי שוקולד ברוטב פירות יער (34 שקלים) ועוד.

בליני. רחוב יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל-אביב. 03-5178486

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמים ונעים בבן עמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן עמי - תפריט מאפי חורף

ברשת קונדיטוריות ובתי הקפה בן עמי משלבים לקראת החורף את הקפה במאפה. במהלך נובמבר-דצמבר, יוגשו בסניפי הרשת ברחבי הארץ מבחר מאפים המשלבים את טעמם של משקאות החורף לצד המשקאות עצמם.

בין המנות: לחמניית שוקולד לצד שוקו חם (24 שקלים), שושני שמרים עם קרם וניל לצד משקה פרנץ' ונילה (29 שקלים), מאפינס תפוחים וסיידר לצד משקה סיידר חם ומקל קינמון (24 שקלים), עוגת שוקולית עם משקה שוקולטה (28 שקלים), צלוחית עוגיות ביסקוויט אנגלי פריך עם גרגירי ארל גריי לצד כוס תה (24 שקלים) ועוד. את המאפים והמשקאות ניתן לרכוש גם בנפרד.

בסניפי בן עמי ברחבי הארץ.

אורנה בר מאפה - פסטיבל קישים

לאורך חודש נובמבר מתקיים פסטיבל קישים באורנה בר-מאפה. במהלך הפסטיבל מוצעים מגוון קישים בתוספת סלט טרי וכוס קפה במחיר 43 שקלים.

פסטיבל הקישים יכלול תפריט קישים חדש ובו: קיש כפרי הכולל בצל מוקפץ, קרם תפוח אדמה, גבינת רוקפור ושבבי שקדים, קיש בלקני וירקות קלויים כגון פלפלים, חצילים, בטטות, זיתים שחורים, פלחי עגבניות וגבינת עזים משובחת, וקיש היום.

אורנה בר מאפה. בקעת בית נטופה 25, כפר סבא. 09-7669189

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully