וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאנא בעיר: האחות הקטנה של דיאנא נפתחת

16.11.2011 / 19:00

דוחול ספאדי ממסעדת דיאנא מנצרת פותח לראשונה סניף שלה בחיפה. וזה לא הסוף - מתוכננים עוד סניפים בשנה הקרובה. היכונו לבואו של הקבב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוכל ערבי אותנטי הוא כבר מזמן לא רק חומוס. בעשור האחרון מקומות כמו אל באבור, דיאנא וחג' כחיל שינו את התפיסה בארץ לגביו וכיום הוא מזוהה עם קבב טלה, תבשילי בשר ממולא ושימוש בשלל עשבי בר. אחד האנשים הבולטים בסצינת הקולינריה הערבית הוא השף דוחול ספאדי (44) ממסעדת דיאנא מנצרת. ספאדי, ממשיך דרכו של אביו אבו דוחול הפך את המסעדה לאתר תיירות בפני עצמו.

לאחר כמעט 50 שנה בהן המסעדה קיימת, מתוכן כמעט 20 שנה תחת פיקודו של ספאדי ג'וניור, פנה השף צחי בוקששתר חסיד אדוק של דיאנא אל ספאדי על מנת להקים רשת חדשה: דיאנא בעיר. הרשת תיפתח היום (רביעי) בקניון סינמול בחיפה והיעד הבא שייפתח בהמשך הוא בקניון G החדש ביוקנעם. כרגע הרשת נותרת באזור הצפון, אולם מוקד נוסף בקניון באזור המרכז עומד גם כן על הפרק.

הקונספט של דיאנא בעיר מזכיר במעט את אלבאבור אקספרס שנפתחה לפני מספר חודשים בצומת מזרע, ותורם עוד יותר לאימוץ האוכל הערבי על ידי הזרם המרכזי. בעוד בוקששתר תורם מניסיונו של הפעלת רשת מצליחה (בלאק), ספאדי מביא את המנות המפורסמות שלו לפודי הרעב. הרשת משלבת בין מנות מהמסעדה במלון גרנד ניו בנצרת למנות מהשווארמה והפלאפל של דיאנא הממוקמים בחלקה השני של העיר. בשל המיקום בקניון, האוכל ברשת החדשה יהיה נגיש יותר ויאופיין באוריינטציה לפאסט פוד תוך שמירה על תמחור בינוני.

בתפריט: שיפוד קבב קינמון (23 שקלים), שלושה כדורי פלאפל (12 שקלים), שיפוד פרגית במרינדה (22 שקלים), סלטים קטנים כמו סלט כרובית בטחינה, או סלט גרגירי חומוס (7 שקלים לסלט), שווארמה בפיתה (27 שקלים) או בצלחת עם שתי תוספות לבחירה כגון צ'יפס, פריקי (חיטה ירוקה מעושנת) או מג'דרה (45 שקלים), תבשיל מח'מאר (55 שקלים) בגזרת הקינוחים מקומו של הכנאפה לא נפקד (24 שקלים). בנוסף, מדי חודש יהיה תבשיל מתחלף: בחודש הפתיחה למשל יוגש צוואר טלה ממולא בירקות שורש (78 שקלים).

דוחול מספר כי בחר בדרך זו בכדי לגוון קצת. יחד עם זאת מצהיר השף כי הדבר לא יפגום במאום בתפקודה של מסעדת הדגל בנצרת. "זה לא קשור למסעדה, שבה יישארו כל המאכלים המיוחדים", והוא מבטיח כי ימשיך לתת תשומת לב לדיאנא.

דיאנא בעיר. שדרות ההסתדרות 55, קניון סינמול, לב המפרץ, חיפה. 04-8401840. לא כשר

שעות פתיחה: בכל שעות פעילות הקניון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully