וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחת בוקר כל היום

27.11.2011 / 19:00

תפריטי חורף חדשים במסעדות כמו בריבה ואונו, סאגרת לימונים ברוסטיקות וג'אם סשן מגניב לארוחת בוקר. האירועים הקולינריים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגת לימונים ברוסטיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוסטיקו - סאגרה לימונים

מסעדת רוסטיקו האיטלקית חוגגת יום הולדת כפול, 6 שנים לסניף רוטשילד, ו- 3 לסניף באזל. לרגל המאורע תקיים פסטיבל סאגרה (SAGRA) לימונים. במסגרת הפסטיבל, שיתקיים בין התאריכים ה-1-10.12.2011 יעוצבו הסניפים בסגנון כפרי איטלקי, ולשולחן יוגשו מנות המשלבות לימונים לצד קראפים של יין איטלקי.

בתפריט: פרחי זוקיני ממולאים בגבינת ריקוטה ופרמזן עטופים ברוטב חמאת לימון ואגוזים (37 שקלים), קלמרי צרוב על ירקות ירוקים, ברוטב ויניגרט לימון ושמן זית, ברוסקטה של קרפצ'יו בקר עם קרם שום, לימון ופרמזן (36 שקלים), פפרדלה תרד ואפונה, שמנת, טימין ולימון (55 שקלים), פיצה רוסטיקו לימונה (55 שקלים) ולקינוח פרופיטרול עם גלידת לימון וקרם שוקולד לבן חם (42 שקלים) ועוד.


תפריט הסגרה יוגש כספיישל בשני סניפי רוסטיקו.

רוסטיקו. שדרות רוטשילד 15, תל אביב. 03-5100039. רחוב באזל 42, תל אביב. 03-6026969. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אונו - תפריט ברוסקטות חדש

בימים אלו משיקה המסעדה האיטלקית הכשרה, אונו, מנות חדשות. למסעדה מצטרף תפריט ארוחת ברוסקטות הכולל 8 ברוסקטות שונות במחיר 79 שקלים. ביניהן: ברוסקטת גבינה כחולה, אנדיב מקורמל וקשיו, ברוסקטת אנשובי וצלפים על רוטב קיסר, ברוסקטת קרודו בורי עם צנונית ובצל ירוק ועוד. בנוסף נוספו מנות חדשות כמו קפלטי פורצ'יני ברוטב כמהין, בלסמי וגבינת פקורינו (38 שקלים), סרדינים על סלט עגבניות שרופות וחציל (34 שקלים),ועוד מנות מתחלפות על בסיס יומי.

אונו. רחוב ויצמן 2 (בית אמות השקעות), תל אביב. 03-693-2005/8. כשר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פיינקוק - ארוחות בוקר

ביום שלישי, 29 בנובמבר יתארח השף גיא ארבל מבנדיקט בסטודיו Fein Cook של השף יאיר פיינברג למפגש החודשי במסגרת ג'ם סשן של טבחים. בתפריט: מנות ארוחת בוקר שונות כמו דייסה מתוקה, אגס פלורנטין קלאסיות, קרפ עם שוקולד מצופה קינמון, ברקפסט בוריטו - טורטיות ממולאות בביצים מקושקשות, מיונז צ'יפוטלה, חלפניו כבושים וסלסת פלפלים קלויים, עגבניות וכוסברה וכן משקאות כמו סחלב חם, קוקטיילים של קיר רויאל ובלאדי מרי ועוד (120 שקלים לאדם, רישום טלפוני בלבד).

Fein cook סטודיו לחדשנות קולינרית. דרך בן צבי 84, תל אביב. 077-7107744. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בריבה

לרגל החורף משיקה מסעדת בריבה תפריט עיסקיות חדש הכולל מנה ראשונה ועיקרית במחיר העיקרית. לראשונות: מרק עגבניות עם עדשים כתומות, עלי בזיליקום, פרמזן וקציפת שמנת, מרק אפונה עם מסקרפונה, שמן זית ופפריקה מעושנת ועוד. בעיקריות: פטוצ'יני מקמח מלא ועגבניות, זוקיני, פורטובלו, שמן כמהין וגבינת פרמזן (68 שקלים), ריזוטו בטטה עם ערמונים, סלק, בצל ירוק וגבינת עיזים צרובה (70 שקלים), ניוקי עם שני סוגי פטריות, עלי רוקט ורוקפור (68 שקלים), סלמון אפוי עם שבבי שקדים ופטרוזיליה, על מצע אורז שחור וסירופ סלק (98 שקלים) ועוד.

Bariba. מתחם צפון נמל תל אביב. 03-6025026. לא כשר.

פיקוק

לרגל עונת ההצגות ופתיחת מתחם הבימה, מרעננים בפיקוק את התפריט. החל מ-18:30 בערב, יציעו במקום מדי יום מנות לארוחת ערב מוקדמת לפני ההצגה. בין המנות: ביף קוטאיסי - בשר בקר (שריר) בבישול איטי עם תמרהינדי ורימונים לצד פירה (46 שקלים), חריימה פילה בורי עם שום, פלפל אדום יבש ועגבניות (42 שקלים) קציצה אוקראינית של עוף עם שמיר, פטרוזיליה, שום וכוסברה המוגשת עם סלק ושמנת חמוצה (32 שקלים), לצד המנות הביתיות יצטרפו לתפריט גם מנות קלאסיות כמו מול מרינייר - מולים עם יין לבן , חמאה ופסטו מוגשים עם ציפס ובאגט - (45 שקלים) , בייבי ברבוניות (36 שקלים), ועוד.

פיקוק. רחוב מרמורק 14, תל אביב. 03-6868259.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסיה מוניקה

המסעדה האסיאתית-אמריקאית שבהוד-השרון, אסיה מוניקה, משיקה תפריט חדש. התפריט החדש שם דגש על מנות בשר מהדיינר האמריקאי. בתפריט: באפלו ווינגס- כנפי עוף ברוטב מתוק ופיקנטי לצד גבינה כחולה (28 שקלים), עיקריות של סנדוויץ' אנטרקוט- 150 גרם פרוסות אנטרקוט צרובות עם בצל מקורמל, ברביקיו ופלחי תפוחי אדמה (82 שקלים), בורגר&שרימפס- המבורגר ושרימפס מוקפצים בחמאה, שום ועשבי תיבול עם הום פרייז וגבינה כחולה (82 שקלים) ועוד.
לצד מנות הבשר הצטרפו גם מנות אסיאתיות חדשות כמו מחבת דייגים- פירות ים ודגים ברוטב חמאה, יין לבן, שום ועשבי תיבול (88 שקלים).


אסיה מוניקה. רחוב הרקון 2, מתחם שרונים, הוד השרון . 09-7465353. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully