וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונז'ור עוברת לעיר

5.12.2011 / 9:43

מותג האפיה של אסם, בונז'ור, יוצא מהסופר ועובר לרחוב. הסניף הראשון של המאפיות יפתח בקינג ג'ורג' בתל אביב על ידי האחים ירזין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחם של בונז'ור. יעבור שידרוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת חדשה עתידה לשנות את חוקי המשחק בתחום המאפיות. צמד המסעדנים האחים ירזין (מוזס, עד העצם, זוזוברה, טוני ווספה, טפאס בנמל וקפה איטליה) חברו לאסם ויקימו יחדיו את "בונז'ור", על שם מותג המאפים של אסם. החברה תספק את המוצרים והאחים ירזין יהיו אחראים על הצד התפעולי.

המאפיות בסגנון בולונז'רי צרפתי יתפרסו ברחבי הארץ ויציעו קונספט חדשני: פניה לפלח שוק שהוזנח עד עתה בעולם המאפיות: ז'אנר ביניים בין מאפיות בוטיק מעוצבות לבין מאפיות פשוטות המציעות סחורה בסיסית.

במאפייה המעוצבת יהיו מוצרי בצק קפואים שמטופלים בנקודת המאפה בכל השלבים: התפחה, טיפול דקורטיבי ואפייה. בין המוצרים, לחמים עוגות קפה ועוד. התפריט הסופי של המוצרים ומחירם טרם נקבע.

לדברי המסעדן יורם ירזין, "הרעיון הוא לייצר חוויה איכותית של טעם, מראה וניחוח עם מגוון גדול של מאפים טריים וחמים שימכרו לצרכן במחירים שווים לכל נפש."

בתחילת ינואר הקרוב ייחנך הסניף הראשון בתל אביב. הסניף שהושקעו בו קרוב לשני מיליון שקל, יוקם ברחוב קינג ג'ורג' 41, סמוך לפינת בוגרשוב בתל אביב, בעיצובו של אורי בן דרור, שעבד עם האחים ירזין מספר פעמים בעבר. הסניף הראשון מהווה פיילוט שיקבע בהמשך לגבי פתיחת סניפים נוספים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully