וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: כמו ביפן

25.12.2011 / 8:27

שף יפני שמכין לכם ארוחת טעימות, משתה יווני עם אוזו בלי הגבלה וגם ארוחת חג המולד בניחוח חנוכה. כל אירועי האוכל החמים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברטי

מסעדת ברטי של השפים רועי ענתבי ואורי ברי תתחיל לפעול מהשבוע הקרוב גם בשבת בצהריים החל מהשעה 13:00. לצד תפריט המסעדה הרגיל יוגשו גם מנות ספיישל כדוגמת: מרק שעועית לבנה (38 שקלים), מחבת מולים ועגבניות, ארטישוק, וצלפים (62 שקלים), מנת שפונדרה עם תמרים והל (80 שקלים), סלט חלקי מנת לחי עגל חורפית (84 שקלים) ועוד.

ברטי. רחוב קינג ג'ורג' 88, תל-אביב. 072-2512950

במסעדת השף היפנית "מינאטו" שנפתחה לא מכבר בהרצליה פיתוח בניצוחם של אקי טמורה משיקים בימים אלה תפריטי או-מקאסה חדשים. האו-מקאסה היא ארוחת שף יפנית מסורתית על פי טעמו של הסועד ולפי ראות עיניו של השף. במינאטו כולל תפריט האו-מאקאסה 3 סוגי ארוחות: או-מאקאסה אומה (220 שקלים) – גרסת הדגים המציעה מנות סשימי, ניגירי וסושי, דוגמת סשימי סאיורי; או-מאקאסה טאקה (260 שקלים) המכילה מנות סושי ומנות חמות של בשר ודגים וכן או-מאקאסה מאטסו (320 שקלים) – המשלבת בין מנות סושי ומנות חמות ומציעה גם ספיישלים בלתי שגרתיים כמו המאצ'י (לחי ילוטייל שהושרה 24 שעות במרינדת סאקה סויה וג'ינג'ר) ואבורי ילוטייל (ילוטייל חי צרוב בברנר).

מינאטו. רחוב המנופים 8, הרצליה פיתוח. 09-7731703

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדורה

השף אבי ביטון יקיים משתה יווני במסעדת אדורה ביום שני, 26 בדצמבר. במסגרת המשתה יוצע תפריט נרחב עם מנות כמו: איקרה ביצי דגים, שרימפס בשום שמן זית ועגבניות תמר, קציצות פראסה, קבב יווני, תבשילי בקר יווניים, קינוחי חלווה חמה עם פלחי הדרים וקינמון ועוד בליווי אוזו ללא הגבלה (250 שקלים לסועד).

אדורה. רחוב בן יהודה 226, תל אביב. 03-6050896

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אספרסו בר מנדרין

באספרסו בר מנדרין חוגגים חודש איטלקי בניצוחם של השפים עידו לב ודרור סופרין. בין המנות: ברוסקטה עם עגבניות, חציל קלוי ופטה (30 שקלים), כדורי ריקוטה ותרד בחמאה ועגבניות לחות (62 שקלים), טורטליני עגבניות קונקסה, זיתים שחורים, חציל שרוף, גבינת פטה ואורגנו (64 שקלים) ועוד. התפריט ילווה ביינות מארץ המגף וקינוח טירמיסו (36 שקלים).

אספרסו בר מנדרין. רחוב יוניצמן 21 , חוף הצוק תל אביב. 03-6995030

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוגב ירוס מארח את עומר מילר לארוחת יומולדת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מל ומישל

מסעדת מל ומישל מציינת את יום ההולדת החמישי בסדרה של ארוחות מיוחדות עם חברים טובים. הראשונה בסדרה תתקיים ביום שני, 26 בדצמבר ותארח את השף עומר מילר (חדר האוכל). בתפריט: סרדינים כבושים עם צימוקים בגוורצטרמינר, לימון מסוכר ובצלים מוחמצים, מנת שרימפס קריסטל, קלמרי סגול, סרטן צלוי, קרם תירס “גילי” טרי ברוטב סרטנים וקוניאק ועוד. בהמשך יתארחו מדי שבוע אלן טלמור, אסף גרניט, זאב דוניה והשף קונדיטור אלון גולדמן.

מל ומישל. רחוב בן יהודה 155, תל אביב. 03-5293232

גסטרו-פאב

ביום שני, 26 בדצמבר, יחגגו בגסטרו-פאב מסיבת כריסמס באינטרפרטציה מקומית ובקישוטי חג. השף מיכאל גרטופסקי יבשל בניחוח חנוכה, כמו למשל: לביבות שרימפס אסיאתיות, לביבות חצילים ויוגורט, לביבות איטלקיות עם תרד ומוצרלה, לביבות ארטישוק ירושלמי עם קרם פרש ובייצי סלמון, סופגניות ועוד (38-46 שקלים). לאלו יתווספו קוקטיילים כמו פונץ', סנגריה חמה ועוד.

גסטרו-פאב. רחוב יהודה הלוי 58, תל אביב. 03-6853499

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully