וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבעבעים לחגיגות השנה האזרחית

26.12.2011 / 18:15

אבי אפרתי לוגם 17 מבעבעים שונים מ-30 שקלים ועד 414 שקלים ומוצא איזה בקבוק שווה לפתוח בפרוץ השנה האזרחית

לא פחות מ-17 בקבוקים נפתחו בטעימה הזאת, שמנסה לעשות קצת סדר בבלגן ולתת עבורכם סימנים במבעבעים מכל הספקטרום. בקבוקים המתומחרים ב-30 ועד 414 שקלים נלגמו על ידי בשבוע האחרון, שהיה ללא ספק מהמוגזים בתולדותי. כלל האצבע שאיפיין, באופן לא מפתיע, את הטעימה היה שאין ארוחות חינם. האיכות עולה ביחס ישר למחיר ומה שיקר יותר, טוב יותר. בכל זאת, במחירי הביניים אפשר למצוא שיחוקים.

הרשימה הבאה סוקרת מבעבעים מכל קטגוריות המחיר. החל מזולים, שמחירם נע בין 30 ל-50 שקלים; דרך מבעבעים במחירי ביניים (55-120 שקלים) ועד שמפניות, שהן מן הסתם יקרות יותר. בקטגוריית השמפניות נבחרו במתכוון בקבוקים בסיסיים יחסית, יקרים פחות בתחומם. רוצים שמפנות יקרות ממש? בנקל יימצאו עבורכם בקבוקים במחירים פנטסטיים. במילים אחרות: זו אולי רשימה לאנשים שאוהבים לשתות, יודעים לשתות ומוכנים להוציא על זה כסף; אבל לא לאנשי אלפיון.

שימו לב: חלק מהמבעבעים/שמפניות נמכרים בימים אלו במחירים הנמוכים ממחיריהם הקבועים. המחיר הנקוב ברשימה זו מייצג את מחיר ההנחה לרגל הסילבסטר.

מבעבעים זולים אותם לא מסיימים, אפשר לשפוך ללא כאב לב. כשמדובר בבקבוקים יקרים יותר הסיפור קצת אחר. בשביל זה המציאו פקקי מבעבעים האוטמים את הבקבוקים ומאפשרים לגימה גם ביום המחרת. אם אתם בעניין של השקעה בבקבוקים לא זולים, רכשו גם פקק או שניים כאלו. אפשר למצוא אותם בכל חנויות היין והם עולים 15-20 שקלים האחד לכל היותר.

סאלוט!

30 שקלים - למסיבות

קאווה ז'אומה סרה ברוט - קאווה זולה אבל לא מבאסת כלל. צבע זהוב קש וניחוחות פירות טרופיים בולטים. למברוסקו, ארבעה ב-90, יהיה זול יותר אמנם, אם אתם בעניין של רכישה גדולה למסיבה רבת משתתפים; אבל ז'אומה סרה ברוט, בשקלים בודדים נוספים יספק סחורה ראויה יותר.

38 שקלים - לשומרי כשרות

קאווה ריקודה ברוט – קאווה חביבה עם פירותיות (מלון ובננה) ניכרת וחמיצות מעודנת יחסית. צבע נוטה לירקרק וגוף בינוני. מספקת תמורה סבירה למחיר ואטרקטיבית לשומרי הכשרות, אם יש ביניהם כאלו החולצים פקקים לקראת סילבסטר...

39 שקלים - VALUE FOR MONEY

קאווה קסטיליו פרלדה ברוט – קאווה איכותית קצת יותר, המתומחרת בדרך כלל ב-49 שקלים, אך מוזלת בימים אלו. משקה לא רע בכלל, שצבעו זהוב חיוור ויש בו מידה של מתקתקות ואיזון נאה. תמחורו הנוכחי הופך אותו לאופציית תמורה לכסף ראויה ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

40 שקלים - גזוז להמונים

וילה סנדי רוסו ספומנטה - מבעבע אדום מתוק, מיקב מאיזור ונטו, המושתת על ענבי קברנה סוביניון ומרלו. צבע אדום מאוד. בעבוע לא במיווחד מעודן. המון פירות יער. מזכיר גזוז, רק כזה שבסוף, אם לוגמים מספיק, גם עולה קצת לראש. לא אופציה אנינה.

41 שקלים - VALUE FOR MONEY נוסף

קאווה ברוט רזרבה ריאל אימפריאל - קאווה ראויה וסבירה למדי בכל קנה מידה. בקטגוריית המחיר שלה מהווה תמורה מוצלחת בהחלט לכסף. כשרה.

53 שקלים - מבעבע מקומי חביב

תבור 562 ברוט לבן – 80% שרדונה ו-20% קברנה סוביניון (בעצם, לפי פורמולת בלאן דה נואר). מבעבע פירותי מאוד, חנפני למדי אבל חביב של יקב תבור. תמורה סבירה לכסף.

54 שקלים - צפון איטלקי מסוגנן

איל וינו פואטי פרוסקו – מבעבע איטלקי הנחשב מעודן וגבוה יותר מהלמברוסקו הפשוט והזול. צבע זהוב קש. רענן, שמח, פירותי מאוד ובעל חומציות נעימה. תמורה טובה לכסף.

55 שקלים - אופציית VALUE FOR MONEY מצוינת

כרמל פרייבט קולקשן ברוט רוזה – 55% שרדונה, 42% פרנץ' קולומבארד ו-3% סירה. צבע ורוד עדין. גוף בינוני. ליים ותותים. מבעבע מוצלח בהחלט. תמורה טובה מאוד לכסף.

67 שקלים - לקוקטיילים אבל לא רק להם

מרטיני אסטי - יין פירותי מבעבע המבוסס על 100% ענבי מוסקט מאיזור אסטי, איטליה. מתקתק כייפי, מתון אלכוהול. פרטנר מצוין למיני קוקטיילים, אבל גם ספק FUN עצמאי וראוי בפני עצמו.

70 שקלים - מבעבע ישראלי מהוגן

יקבי רמת הגולן, גמלא ברוט – 50% פינו נואר ו-50% שרדונה. צבע זהוב קש. גוף בינוני. המון פירות טרופיים ופרחים. מבעבע אלגנטי יחסית, עדין נקי וטוב. תמורה טובה לכסף.

95 שקלים - המותק של המחירים הבינוניים

קארפנה מאלבולטי, ל'ארטה ספומנטיסטיקה'- גוורצטרמינר, הוא זן אהוב ומלבב. גוורצטרמינר מבעבע אינו דבר נפוץ והיין הנוכחי הוא היציאה היותר משמחת מבחינתי בטעימה הנוכחית. צבע צהוב בהיר. אף פירותי מרשים. חך מרענן להפליא, המשלב פירותיות, חמיצות ומינרליות. לא זול אבל מספק תמורה טובה מאד לכסף. עונג!

98 שקלים - קאווה רצינית לשם שינוי

קאווה אוגוסטו מאטה – קאווה רצינית ועמוקה יחסית לפשוטות המוכרות. צבע זהוב ירקרק. בעבוע מעודן. איזון נאה ביותר. נמנית עם רשימת 100 היינות הספרדיים הטובים ביותר עד 25 דולר. בצדק. אם בא לכם על קאווה עם אפגרייד, זו אופציה. תמורה טובה לכסף.

120 שקלים - בראש ליגת העל המקומית

רמת הגולן, ירדן בלאן דה בלאן – 100% ענבי שרדונה. ייצור ע"פ השיטה המסורתית של השמפניה. חמש שנות התיישנות על משקעי השמרים. בועות עדינות. חמיצות ברורה. אלגנטיות. מבעבע מורכב ועדין. ללא ספק האופציה המקומית היותר מרשימה.

232 שקלים - הכי VALUE FOR MONEY מבין השמפניות

איילה ברוט מאז'ור – בית השמפניה "איילה" ממוקם באיי AYE שבלב שמפיין. השמפניה הנוכחית נחשבת בסיסית ברפרטואר היצרן אבל נבחרה ברשימת 100 היינות הגדולים של המגזין "וויין ספקטייטור". יחסית למחירה, המתון להפליא כשמדברים על שמפניה, התמורה שהיא מספקת פשוט מופלאה. משקה אלגנטי ומרשים.

259 שקלים - תמורה טובה נוספת לכסף

לואי רודרר ברוט פרמייר– 56% פינו נואר, 34% שרדונה ו-10% פינו מיוניאר. צבע זהוב בהיר, עידון ועומק. פירותיות ואלגנטיות. במונחי היוקרה של עולם השמפניה גם כאן מדובר באופציית VALUE FOR MONEY טובה מאוד.

285 שקלים - עגולה, הרמונית, נפלאה

לנסון ברוט רוזה– לנסון הוא מבתי השמפניה הוותיקים ביותר (מ-1762) וגם הנחשבים ביותר. 53% פינו נואר, 32% שרדונה ו-15% פינו מיוניאר. 3 שנות התיישנות. צבע ורוד. המון פירות ופרחים. שמפניה רכה, עגולה, הרמונית, נפלאה.

414 שקלים - עדינה,פרחונית ופירותית

בילקאר סלמון ברוט רזרב– בית שמפניה גדול שכולו הוד והדר, שחתום על שמפניות פירותיות מאוד. הענבים לשמפניה זו מגיעים מאיזור MARNE והבלנד מורכב מענבים משלוש שנות בציר שונות. שמפניה עדינה מאוד, פרחונית ופירותית (אגס), שתענוג אמיתי ללגום.

  • עוד באותו נושא:
  • סילבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully