וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקומות לקחת את המאהב

12.2.2012 / 19:26

רוצים לחגוג את וולנטיינס אבל לא רוצים שכולם ידעו על כך? 8 מסעדות נחבאות שכדאי לקחת אליהן את המאהב

בתוך כל המולת הוולנטיינס נדחק הצדה חלק מהאוכלוסייה שמעדיף בעיקר לברוח מהחגיגות. יש מי שמעדיפים לבלות עם בני הזוג במקום צדדי וחבוי בלי פוזה, או רוצים לגנוב זמן איכות רומנטי עם המאהב במחבוא מרגש בו הסיכויים להיתפס קלושים. לשם כך מובאות כאן שמונה אלטרנטיבות של מסעדות שלא יהיו בגדר החשוד המיידי ובמרחק מה מהמיינסטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביתי וקטן. בית רונא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית רונא

אם החיפושים אחר מקום מפלט זוגי הבריחו אתכם מאזור המרכז, מקום המחבוא המושלם יהיה במסעדה של בני הזוג רונא בכחל. מטבח השף הגלילי של עירית רונא יצירתי ועשוי ביד אמונה, ומספק לצדו אירוח נינוח מהעולם הסואן שבחוץ.

יתרון יחסי: במסעדה כ-4 שולחנות, כך שאם יש צורך להתבודד, זה המקום. האווירה חמימה והמארחים ידידותיים.

בתפריט: ארוחת טעימות משתנה על בסיס עונתי מתנובת הגליל. ארוחת טעימות בת עשר מנות כמו: תרד אינדיאני עם גבינות עיזים וקדאיף, קבבוני דג בעשבי תיבול לביבות בטטה עם קוויאר, מניפת סינטה עם כדורי מלון, שוק טלה ביין ותפוזים, תאנים ממולאות כבד עוף ברוטב יין אדום, פרופיטרול, עוגת תפוחים-בננות, מוס שוקולד ועוד (165 שקלים לאדם).

בית רונא. מושב כחל ליד צומת עמיעד. 04-6970149, 052-3805349. יש להזמין מקום מראש.

מסעדת פסטה מיה. אילן מור, ספק 500
פסטה מיה/ספק 500, אילן מור

פסטה מיה

בסמטה צדדית בפאתי מרכז תל אביב, הרחק מהשאון העירוני השוקק, תמצאו את פסטה מיה. המסעדה של ג'ורג'יו ומיה דוגלת בפסטה ביתית טריה ומבחר מנות מהמטבח האיטלקי לצד מוסיקה איטלקית רומנטית ברקע.

יתרון יחסי: הקומה השנייה אפלולית יחסית ומציעה את המקום המושלם להתבודדות. שולחן זוגי שמוסתר בחלקו על ידי ארונית בקצה הקומה השנייה שיוצרת מחיצה הנפרדת משאר החלל.

בתפריט: פסטה כבד עוף ונציאני עם שמן זית, פטריות פורטבלו ושמפיניון, בצל סגול מקורמל ופטרוזיליה (52 שקלים), לזניה עם בשמל, בולונז ופרמזן (59 שקלים), רביולי בטטה, דלעת וגרעיני חמניות ברוטב לבחירה (57-69 שקלים לפי הרוטב), ניוקי בטטה ודלעת ברוטב לבחירה (55-65 שקלים לפי הרטבים), אפוגטו (27 שקלים) ועוד.

פסטה מיה. רחוב ווילסון 10, תל אביב. 03-5610189

פיקולה פסטה

פיקולה פסטה היא מסעדה איטלקית חמימה וצנועה, וכאן בדיוק טמון הסקס אפיל שלה. הטרטוריה בת שתי הקומות ברחוב בן יהודה קיימת כבר 11 שנה ומצליחה באורח פלא לשמור על שקט תעשייתי.

יתרון יחסי: המסעדה לא בולטת מהרחוב וכוללת 7 שולחנות בקומה התחתונה ועד בר קטנטן ופינת ישיבה אינטימית בקומה העליונה.

בתפריט: אנטיפסטי אספרגוס בחמאה וגראפה (47 שקלים), פטריות ביין מרסלה (49 שקלים), פסטה עם עגבניות מיובשות, פלפלים, פטריות ושמן זית (56 שקלים), לבבות ארטישוק ודקל ואספרגוס בשמנת (58 שקלים), פיצה מרגריטה (59 שקלים) ועוד. את הארוחה מלוות כ-100 סוגי גראפות שונות ומעל ל-300 סוגי יין, כ-80 מהם מוגשים בכוס.

פיקולה פסטה. רחוב בן יהודה 53, תל אביב. 03-5290643
.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזוגות שמחפשים חושך. פר דרייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פר דרייר

להולך הרגל התם באחד הרחובות הסואנים בתל אביב אין שום מושג שכמה צעדים ממנו מסתתרת פינת חמד קסומה. פניה לסמטה קטנה מרחוב קינג ג'ורג' מובילה הישר לפתחו של הפר דרייר (מאחור בצרפתית) בר אפלולי ולא רשמי שנמצא בתוך גינה פנימית.

יתרון יחסי: הבר והשולחנות שסביב מפוזרים בחצר רומנטית להפליא, ועצם הידיעה על הטירוף המתחולל ברחוב ההומה רק מטרים ספורים משם, מעצימה את הריגוש.

בתפריט: טרטר סלמון (37 שקלים), שרימפס בחמאה וזעפרן (39 שקלים), צלחת גבינות, לחם הבית, חמאה, ריבת בצל ופרי עונתי (72 שקלים), סלט קלמרי וארטישוק (39 שקלים) ומגוון יינות המוגשים בכוסות, קראף או בקבוק לצד מבחר יינות בבקבוק בלבד.

פר דרייר. רחוב קינג ג'ורג' 4 (בסמטה), תל אביב.6292111–03

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יועזר בר יין. כוכים קטנים של אושר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יועזר בר יין

מילים רבות נכתבו על מסעדת הבשר הוותיקה. השורה התחתונה לעולם נשארת, אווירה מחשמלת בתוך החלל דמוי המאורה, המעניק תחושה מסתורית ודיסקרטית. הקסם באוויר רק מתחזק אחרי כמה כוסות יין שבלי ואויסטר עסיסי.

יתרון יחסי: העיר יפו שופכת רומנטיקה על באיה מכל קרן רחוב. הסימטה היפואית העתיקה של יועזר מצטיינת בכך, מה גם שזוגות דביקים מדי לא יגיעו למקום ולו בגלל הקושי למצוא שולחן זוגי. השקט השורר במסעדה הוא עוד פלוס עצום, המאפשר לזוג לשמוע האחד את השניה בלי מאמץ.

בתפריט: אויסטרים של ג'ילארדו (33 שקלים ליחידה), סטייק קצוץ עם מח עצמות (88 שקלים), רביולי טרטופו ממולא בריקוטה באפלו ושמן זית ברוטב שמנת, יין לבן ופטריות כמהין טריות (116 שקלים), מולים בחמאה, כרישה, יין לבן וחזה אווז מעושן (62 שקלים) ועוד.

יועזר בר יין. יועזר איש הבירה 2, ליד כיכר השעון, יפו. 6839115–03

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר אינטימי בסטפן בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטפן בראון

אחת ממסעדות הבשרים היציבות של תל אביב המשדרת רוגע בזכות החצר הנעימה שבה היא נמצאת. השמועות אומרות שבעוד מספר חודשים יועתק המקום לחלל אחר, ולכן מומלץ לחגוג על זה הנוכחי כל עוד אפשר.

יתרון יחסי: עסקיות ערב שוות במיוחד במחירים של 88, 92 ו-114 שקלים הכוללת ראשונה ועיקרית בתוספת לחם וחמאה. מומלץ במיוחד לשבת על הבר של המקום שמעודד ישיבה נינוחה וכיפית בלי להתערב לכם בצלחת.

בתפריט: ראשונות של סיגרים מרוקאים (33 שקלים) קרפצ'יו סינטה (44 שקלים), עיקריות של נקניקיות טלה חריפות (63 שקלים), ראמפ סטייק במשקל 220 גרם (104 שקלים), קרם קרמל (35 שקלים).

סטפן בראון. רחוב אלנבי 99, תל אביב. 03-5604725

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Rooftop. נוף מהמם בלי שיראו אתכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

Rooftop wine bar

לפני כשנה נפתח בירושלים בר יין בלוקיישן מרהיב: בקומה הרביעית של כנסיית נוטרדם, עם מרפסת ענקית ונוף עוצר נשימה אל עבר העיר העתיקה. כדי להיכנס צריך ההרפתקן הרומנטי לעבור דרך הקומה התחתונה של המנזר ולטפס במעלית לקומה הרביעית. להשלמת הניתוק מהעולם, התפריט כתוב באנגלית ומלצרים מדברים בעיקר באנגלית וצרפתית.

יתרון יחסי: המקום האולטימטיבי לנשום את האוויר הירושלמי, להחזיק ידיים ולהתבונן בשקיעה, מבלי להרגיש כמו קלישאה.

בתפריט: ויטרינת גבינות עצומה עם היצע מרחבי העולם של גבינות מחלב בקר, עיזים וכבשים, שפע עצום של בקבוקי יין שונים, סלטים כמו סלט קיסר קלאסי, קרפצ'יו בקר, פריים ריב סטייק עם רוזמרין ועוד במחירים משתנים המתומחרים בדולרים.

Rooftop wine bar. רחוב הצנחנים 3, מרכז נוטרדם, ירושלים. 02-6279111

מסעדת פינק. עומר מירון
פינק. כדאי לשבת בקומה העליונה/עומר מירון

פינק

מסעדת השף הירושלמית של גיא בן סימון נותנת מענה מדויק למי שמחפש אחר מטבח נוסטלגי הבא לידי ביטוי בהומאז' למסעדת פינק המיתולוגית ולמי שמחפש אחר מנות חדשות ומודרניות בדמות המטבח מולקולרי. המסעדה מורגלת באירוח פוליטיקאים רמי דרג ועל כן, אין בעיה למצוא פה פינה דיסקרטית ושקט.

יתרון יחסי: אפשר לשבת בקומה הראשונה, הומאז' לפינק הרומנטית, או להצטנף בקומה השנייה בדיסקרטיות, ולהיסחף אחר הטכניקות והמרקמים של המטבח המולקולרי.

בתפריט: במסעדה בקומה הראשונה ישנן שתי מנות מיתולוגיות לפי המתכונים של פינק. מרק גולאש אוסטרו הונגרי (35 שקלים) ושניצל וינאי משייטל עגל חלב (100 שקלים). בקומה המולקולרית פוגשים במנות כמו מרק של שומר ופרנו קראוט ורוד עם אוויר של לימון, סורבה קיווי ומנטה, מנת סטייק פילה בעישון חם, צלחת פטיפורים וסורבה עם חנקן נוזלי ועוד המתומחרת לפי ארוחות פיקס (380 שקלים לארוחה בת 8 מנות, 250 שקלים לארוחה בת 5 מנות).

פינק. רחוב המלך שלמה 22, ירושלים. 02-6528088



כל המסעדות שיפנקו אתכם בוולנטיינס דיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully