וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ספרדי לוהט

19.2.2012 / 7:41

השף הספרדי שמגיע לבשל בדלאל, השף שאול בן אדרת מתארח במרינדו בעין גב ובסושיאל קלאב מרעננים את התפריט. כל אירועי הקולינריה השווים השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרינדו בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרינדו בנמל

ביום חמישי, 23 בפברואר יארח השף גיא בן שמחון במסעדת מרינדו בנמל את השף שאול בן-אדרת ממסעדות קימל והתרנגול הכחול. בין המנות שיוגשו בארוחה: קפוצ'ינו ארטישוק ירושלמי ושמן כמהין; סלט עשבים עם עשבי תיבול וטחינה גולמית; נתח קצבים עם טחינה, עמבה ופסטו עירית; כבדי עוף על עדשים שחורות מעושנות וטחינה גולמית; מדליוני וניל עם פירות יער ועוד (189 שקלים לסועד בליווי יינות). הארוחה תתקיים בשני סבבים, הראשון בשעה 19:00 והשני ב-21:30.

מרינדו בנמל בקיבוץ עין גב. 04-6658037

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השף הספרדי סרג'יו פרז מתארח בדלאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

דלאל

בימים אלה מגיע לארץ השף הספרדי סרג'יו פרז, שף הבית של יקב ברוניה. השף יתארח לערבים קולינריים ספרדיים במסעדת דלאל בתל אביב ובמסעדת צ'אקרה בירושלים בהם ישלב מנות ספרדיות עם חומרי גלם מקומיים בליווי יין ספרדי מיקב ברוניה.
ביום שני, 20 בפברואר בשעה 19:00, יארח השף גולן גורפינקל במסעדת דלאל את השף פרז לארוחת גאלה ספרדית. בין המנות שיוגשו ניתן למצוא סקלופס בציר יין עם ג'לי של יין אדום; סטייק לבן עם קרם תמרים וקוסקוס; בשר סרטנים, קרפ אבוקדו וליקריץ; קרם שוקולד ותירס ועוד (250 שקלים לסועד כולל יין). ארוחת הגאלה תתקיים בחלל המרכזי ובשאר חלקי המסעדה יוגש תפריט ספיישלים מהמטבח הספרדי.

דלאל. רחוב שבזי 10, תל אביב. 03-5109292

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

סיטארה

מסעדת סיטארה במתחם סי אנד סאן מציינת שבוע תאוות בשרים בין התאריכים 19-25 בפברואר. בין הספיישלים שיוגשו: סופלקי שוק טלה עם ירקות קלויים מוגש על פיתה עם יוגורט וטחינה (68 שקלים), רביולי מרגז עם בצל סגול, צ'ילי ונענע (52 שקלים), פסטייה טלה עם פירות יבשים בתיבול כמון וקינמון (62 שקלים), סינטה צרובה עם מח עצם, עגבניות שרי וקרם שעועית (72 שקלים).

סיטארה. רחוב רוזנבלום הרצל 8, סי אנד סאן, תל אביב. 03-6996633

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קונפי אווז בסושיאל קלאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

סושיאל קלאב

מסעדת סושיאל קלאב מציגה מנות חדשות של השף מיכאל גרטופסקי. בין המנות: סלמון בעישון חם על לחם מהגריל, מסקרפונה ועשבים טריים (61 שקלים), סלקים צלויים, יוגורט וגבינת כבשים יוונית בפלנצ'ה (54 שקלים), קונפי שוק אווז ובטטות צלויות (89 שקלים), סלט יפני עם אטריות סובה, מלפפונים וסלמון סקין (54 שקלים) ועוד.


סושיאל קלאב. שדרות רוטשילד 45, תל אביב. 03-5601114

ברטי

ביום שלישי, 21 בפברואר יתארח השף יוסי שרף במסעדת ברטי, לערב בשרים ויינות אדומים. בין המנות שיוגשו: ברוסקטה רוסט אנטרקוט, מח עצם בגריל, קונפי שום, צנון חורף; מוח עגל, תפו"א מדורה, חוביזה, בצל חרוך ולימון כבוש; שפונדרה עגל בגריל פחמים, ירקות שרופים, ציר בקר מוגש על פרנה ועוד (מחיר מנות הספיישל ינוע בין 55-95 שקלים).

ברטי. רחוב קינג ג'ורג' 88, תל אביב. 072-2512950

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully