וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: פסטיבל עראק בנצרת

5.5.2013 / 15:42

סודפה הנצרתית חוגגת עם עראק, באואזיס התל אביבית מקיימים סדנאות בישול, בתשבי בבנימינה ממתיקים את האוכל בשוקולד, ובברטי יש תפריט אביב. האירועים הטעימים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עראק במסעדת סודפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל העראק ה-5 בסודפה, נצרת

מסעדת סודפה בנצרת מקיימת פסטיבל עראק חגיגי בין התאריכים 8-11 במאי. במסגרת הסופ"ש יוגשו למבקרים טעימות של עראק, מגוון קוקטיילים על בסיס עראק, סורבטים על בסיס עראק, ומאזטים, שהולכים טוב עם העראק: עלי גפן ממולאים (38 שקלים), טאבולה (28 שקלים), לבנה מתובלת עם משולשי טורטייה מטוגנים (20 שקלים), קובנייה (55 שקלים), שרימפס טאג'ין ברוטב טחינה ועראק (88 שקלים), ועוד.

סודפה. כיכר המעיין 6083/35, נצרת. 04-6566611

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קקאו פטוצקיני באואזיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אואזיס

במסעדת אואזיס מציעים בימים שני-רביעי חצאי לובסטר טריים ב-99.99 שקלים, לחברי מועדון ובהזמנה מראש. החל מה-13 במאי גם יוגש במסעדה תפריט עם מנות כמו באן קסיאו - קרפ מחלב קוקוס עם שרימפ, בשר לבן, עשבים ונבטים; קרפצ'ו אוקטופוס עם סלסה כפרית של צלפים פטרוזיליה, שאלוט וביצה קשה; טרין צרוב של בשר בקר וכבד בקר על סלט של פריקי, עגבניות ועשבים, ועוד. מדי יום שני מ-18:00-22:00, יקיימו במסעדה סדנאות בישול (באנגלית) בנושאים משתנים, עם הסברים על ההיסטוריה והתרבות של המטבח שיעמוד במרכז הערב, המקום בו כדאי לקנות את המוצרים, קישור לספקים, והדגמת ההכנה. יחולקו תקצירי מתכונים והערות. המחירים כוללים סדנה, ארוחה, ומיני משקאות חופשי כל הערב. יש לשריין מקום מראש. ביום שני, 13 במאי, תתקיים סדנה על טמאלס מקסיקניים (300 שקלים), ב-20 במאי סדנה על טכניקות וייטנאמיות קלאסיות (350 שקלים), ועוד.

אואזיס. רחוב טשרניחובסקי 1, תל אביב. 03-6016100. לא כשר. מייל oasistlv@gmail.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי פרלינה במסעדת תשבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ולרונה במסעדת תשבי, בנימינה

שף גונטר בידרמן ממסעדת תשבי בבנימינה משיק תפריט אביבי, שבו משתלבים חומרי הגלם המקומיים עם שוקולד ולרונה. בין המנות: ניוקי תפוחי אדמה עם פרלינה 70%, לצד תרד טרי חלוט עם מעט מיץ לימון ויין לבן; פונדנט גבינת עיזים "תום" ושוקולד אלפקו של ולרונה, עם ריבת פטל, פלפל ירוק וסלט ירוק קטן; בריוש הולנדייז - ביצה עלומה על תרד מאודה, מוגשת עם בריוש, רוטב הולנדייז וסלק ירוק (58 שקלים), וריזוטו פטריות טריות, פראנץ' ריזלינג, טימין, פטרוזיליה ופרמזן (80 שקלים).

מסעדת תשבי. אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652. 04-6380434. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דג נא וירקות בברטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט אביבי בברטי, תל אביב

מסעדת ברטי מתחדשת בתפריט אביבי. בתפריט החדש: דג ים נא וירקות חרוכים בגריל (55 שקלים), דג ים נא, אורז ביוגורט ושקדים ירוקים (55 שקלים), סינטה כבושה ושורשים (46 שקלים), פסטה קרועה, ארטישוק, זיתים ושמן זית (58 שקלים), קלסונס גבינות עיזים (70 שקלים), דג ים צלוי, ועוד. המנות החדשות ישולבו כחלק מהתפריט הקבוע של המסעדה, ויוצעו גם בארוחות העסקיות.

ברטי. רחוב המלך ג'ורג' 88, תל אביב. 2512950 072. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת פופינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום ירושלים בפופינה, תל אביב

לאורך מאי יארח אמיר תורג'מן, מבעלי פופינה, שפים ירושלמים בעבר ובהווה, לארוחות שיעשו כבוד לירושלים ולירושלמים. ב-8 במאי, יום רביעי, תתקיים הארוחה הראשונה, שבה יתארח במטבח של השף, אוראל קמחי, השף מאיר אדוני (כתית, המזללה). בארוחה יוצע תפריט טעימות זוגי, המשלב מנות של קמחי ואדוני. בתפריט 8 מנות בעלות הקשר ירושלמי: בייגל ירושלמי לצד ממרח שומן טלה מעושן, עשבים ירוקים ושום, ומטבל זעתר עם לימון כבוש, עריסה ושמן זית; אינטיאס נא עם סלט שקדים ירוקים, קרם שורשים, שומר צלוי, ג'ל אלוורה, קצף יוגורט ויוזו, בורגול קריספי וזעתר; מוח בחמאת מרווה ויין לבן, בזיליקום וקוויאר צלפים; פילה עגל בקראסט עשבי תיבול, רביולי חלמון ושקד עגל ועוד (280 שקלים לאדם).

פופינה. אחד העם 3, שכונת נווה צדק, תל אביב. 03-5757477.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת אקסטרה לארג' בבורגר ראנץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

בורגראנץ' משיקה ארוחה בגודל חדש

רשת בורגר ראנץ' משיקה ארוחה בגודל אקסטרה לארג', ובה ארוחת המבורגר עם תוספת ושתייה בגודל ענק, ב-48.90 שקלים. תוספות לבחירה: צ'יפס, טבעות בצל או פוטטו במשקל 270 גרם (במקום 125 גרם), וכן שתייה לבחירה של 800 מ"ל (במקום 500 מ"ל).

בורגר ראנץ'. בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שניצל ביצה עין בבלאק/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש ברשת בלאק

רשת Black של השף צחי בוקששתר משיקה מנות חדשות, לצד התפריט הוותיק. בין המנות: כריך אנטרקוט בלחם פריך; שניצל עוף וביצת עין לצד פירה וסלט; טאקוס וצ'ילי בשר ושעועית; לצד חידושי תוספות על ההמבורגר: חצילים, לימון כבוש וגבינת מוצרלה; סלט ירוק עם רצועות מלפפונים, בצל ירוק, פטרוזיליה, מיני בזיליקום, או פיסטוקים קלויים, מעט שמן פיסטוק וקרעי גבינת מוצרלה, ועוד.

בלאק. בסניפי הרשת ברחבי הארץ. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סרטנים במסעדת גראפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקיות חדשות בגראפה, תל אביב

מסעדת גראפה החדשה משיקה תפריט עסקיות בשני מסלולים. הראשון: תפריט עסקי ב-59 שקלים, ובו מנה ראשונה ועיקרית לבחירה. המסלול השני: מתפריט הערב – ויש בו מנה ראשונה, עיקרית וקינוח במחיר העיקרית. בשניהם מקבלים לפתיחה לחם, חמאה, שמן זית ובלסמי, וצלחת אנטיפסטי ללא חיוב. בין המנות במסלול הראשון: טורטליני חציל וגבינת עיזים; קלמרי צרוב במחבת בחמאה שרופה; פילה מוסר בגריל עם רוטב לימון כבוש; סרטנים כחולים בגריל בחמאת מרווה וליים; כבדי עוף וערמונים ברוטב ברנדי ועוד. במסלול השני: שרימפס בגריל עם רוטב יין לבן, שום ועשבי תיבול; סרטנים כחולים בגריל, בחמאת מרווה וליים; פילה בקר טרי (250 גרם) ברוטב יין אדום ובצלצלי שאלוט, ועוד (70-115 שקלים).

GRAPPA- ביסטרו ים תיכוני. אידלסון 13, תל אביב. 03-5237755. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully