וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל רחוב: טאבון הראשונים

27.3.2012 / 14:27

המונית של קובי רובין מסתובבת באיזור ראשון לציון ונעצרת במרכז טאבון הראשונים, היכן שמעמיסים פחמימות אחרי לילה אלכוהולי

הטאבון הראשוני. קובי רובין
טאבון הראשונים. סמבוסק לשעות בוקר מוקדמות/קובי רובין

עשרים שנה עברו מהיום בו פתח הרצל את הטאבון, ומאז כמעט כל המשפחה עוסקת במלאכה 24 שעות ביממה, כל השנה. נכון לכל רגע נתון, תמיד יש מישהו מהמשפחה הקרובה בעסק, שעומד עם עין פתוחה כדי לשמור על הגחלת המשפחתית.

את הסמבוסק של הראשונים, או בשמו הנפוץ יותר - 'הטאבון', אני מכיר רק מהשעות הקטנות של הלילה ועד לזריחה, ברגעים של טיפול מונע רגע לפני חמרמורת. נדמה שבאופן גורף הגוף שלנו יוצר פעולה נגדית כך שבזמן שתיית גרסאות נוזליות של פחמימות במחירים מופקעים, לאחר משקה או שניים, גובר החשק (אחרי שעושקים לכם את הכיס עם גרזן חוטבי עצים) לאכול עוד פחמימות זולות שסופגות נוזלים יקרים.

כשפתח הרצל את הטאבון לפני עשרים שנה, איזור הבילויים של ראשון לציון, לא היה איזור בילויים כלל והרצל לקח סיכון בכך שפתח את הטאבון היחיד באיזור. בתור חבר'ה צעירים לא הכרנו מאפיות אחרות, אולי רק את הבייגל השטוח והמתוק של אבולעפיה ביפו.

אי אפשר לפספס שמדובר במאפייה רצינית ובה מיני מאפים פשוטים, עוגיות ופיתות, אבל למעשה הכל סובב סביב אופציות ההאכלה אחרי שתייה, במיוחד בשעות הלילה לפני בוקר.

אלפי צעירים פוקדים את האיזור כל ערב, בעיקר בימי חמישישי וניתן לתאר את התחושה כמעיין מחול של אנשים זזים באלכסונים תזזיתיים, ורבבות צעירים מושקי אלכוהול שמחפשים מאפים כמה שיותר משביעים על מנת להפחית את כאב הראש בסבבה.

הסמבוסק של הרצל מהווה פיתרון חם וטעים בכל מקרה, גם בימי חול וגם בימי אלכוהול. במחיק מצחיק של 12 שקלים ועוד 2 שקלים לתוספת ביצה תוכלו להתענג על סמבוסק מפנק. מומלץ לבקש סמבוסק עם הכל שמגיע עם גבינה, שכבת רוטב עגבניות בטעם פיצה ותפוח אדמה. בבקרים מומלץ לקחת סמבוסק גבינה בולגרית רותח שיתפרץ בגביניותו לכל עבר.


טאבון הראשונים. רחוב שמוטקין 1, ראשון לציון. 03-9641461. לא כשר

שעות פתיחה: 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. פרט ליום כיפור וחוה''מ פסח.




לכל המדורים של אוכל רחוב

הטאבון הראשוני. קובי רובין
אופים 24 שעות ביממה/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • מאפיות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully