וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: העיסקית של רושפלד

1.4.2012 / 8:10

במסעדות השונות משיקים תפריטים חדשים, במסעדת לחם יין מתאהבים בלחם ובסיפו חוגגים שנה יוונית. האירועים הקולינריים השבוע

עסקית אביבית ביבנה מוניפיורי

מסעדת יבנה מונטיפיורי משיקה עסקית לרגל האביב בה נכללים לחם הבית, מנה ראשונה, עיקרית ושתיה חמה או קרה במחיר העיקרית. בין הראשונות: סלט קיסר עם שעועית ירוקה בגריל ופרמז'אנו רג'יאנו; חציל בלאדי, שמן זית וזעתר; טבולה לבנוני, גבינת טולום טורקית וסומק; סלט עלים, גבינת טולום שקדים ובצלים סגולים; שישבוריק, כיסוני טלה דרוזיים ועיקריות כמו קייג'ין צ'יקן (62 שקלים), כבד עוף עם בצל חום על פירה (68 שקלים), פילה סלמון על קרם עגבניות וניוקי (89 שקלים).

יבנה מונטיפיורי. רחוב מונטיפיורי 31, תל אביב. 03-5666189

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרק בצל בלחם/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחם ויין מתכוננים לפחמימות

ביסטרו לחם ויין, מציג תפריט חדש המבוסס כולו על מנות לחם. בתפריט: מרק בצל בלחם (32 שקלים), אגס בנדיקט על מצע חלת בריוש ברוטב הולנדז (39 שקלים), קלצונה ממולא בגבינות ואנטיפסטי (42 שקלים), קבב על פוקצ'ה עם חציל קלוי בטחינה (59 שקלים), סנדביץ' ציידים עם רצועות סינטה מוקפצות עם פלפלים אדומים ובצל (76 שקלים).

לחם ויין. דרך החורש 4, קריית סביונים, יהוד. 03-6321793

בריבה מתחדשת בתפריט

מסעדת בריבה משיקה תפריט חדש. בין המנות החדשות: סביצ'ה דג ים עם אבוקדו, כוסברה, צ'ילי אדום ומלח ים (44 שקלים), פטוצ'יני מקמח מלא ביין לבן, עם עגבניות וירקות ירוקים (68 שקלים), פילה דג היום על חציל בלאדי קלוי עם קוביות פטה ועגבניות שרי צרובות (88 שקלים), קבב דג בקליפות הדרים מגורדות, נענע, שום ובצל על מצע גבינת לבנה עיזים, עגבניות צלויות וזוקיני (86 שקלים).

Bariba. מתחם צפון נמל תל אביב. 03-6025026

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפלה יוונית הסיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת לסיפו

מסעדת סיפו של השף עידן מצנר בשוק הפשפשים חוגגת יום הולדת שנה. לכבוד המאורע תתקיים חפלה יוונית במסעדה ביום ראשון, 1 באפריל החל משעה 19:00. הופעה יוונית אותנטית תיערך במקום החל מן השעה 20:00.
בתפריט המאזטים: מנות כמו איקרה (14 שקלים), סלט פיאס (14 שקלים), ספאנאקופיטה - תרד מאודה, גבינת פטה ובצל (14 שקלים) וגם עלי גפן (14 שקלים). בנוסף יוגשו מנות ספיישל יווניות: קלמרי ממולא גבינת עיזים, חצילים, זיתים ובזיליקום על ממרח פלפלים (47 שקלים), סופלקי דגים (47 שקלים), וקינוחים כמו יוגורט דבש ושקדים (28 שקלים).

סיפו. רחוב נחמן 3, שוק הפשפשים, יפו. 03-6038121

טאפאס בשוק

ביום שני, 2 באפריל, יערך ערב של אוכל ויין אלזסי בטאפאס בשוק, החל המשעה 19:00. השף ברק אהרוני רקח מנות אלזסיות מסורתיות ביניהן פלאמקוכן - פיצה ברוטב של שמנת בייקון ובצל; קיש לורן על בסיס שמנת ובייקון; שוקרוט - נתחי חזיר ונקניקיות מעושנים ומבושלים עם כרוב כבוש; וייסבראט, הנעשות במקום; קוגל הוף - סברינה עם צימוקים ושקדים על בסיס שמרים (30-90 שקלים למנה). בנוסף יוגשו לצד התפריט מבחר יינות לבנים מחבל אלזס (25-75 שקלים לכוס).

טאפאס בשוק. בכניסה לשוק האוכל המקורה, נמל תל אביב. 03-7162757

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully