וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: התפריטים הלוהטים לעונה

22.4.2012 / 13:59

בשבוע הקרוב תתכוננו לארוחת טעימות מקסיקנית, עיסקיות ברונימוטי ותפריט קיצי של מונטנגרו. כל אירועי הקולינריה השווים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסקל

מסקל, בר מסעדה בפלורנטין, משיק תפריט טעימות חדש שיוגש בימי שני. ארוחת הטעימות היא זוגית וכולל 8 מנות, ביניהן: טאקוס במילוי תבשיל בשר לשון, לחי וכתף; טוסטדה עוף/צמחונית; שרימפס וקלמרי ברוטב דיאבלה חריף עם אורז; פלאן הבית עם רוטב היביסקוס או מוס שוקולד וטקילה (180 שקלים לזוג). התפריט יוגש בימי שני החל מהשעה 18:00.

מסקל. רחוב ויטל 2 פלורנטין, תל אביב. 03-5187925

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לה רפובליקה דה רונימוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לה רפובליקה דה רונימוטי

השבוע הושקו במסעדה האיטלקית עסקיות צהריים חדשות. במסגרת העסקית - ארבעה תפריטים ברמות מחיר שונות: 52/62/72/82 שקלים, הכוללים מנת לחם, מנה ראשונה, עיקרית, קפה וקינוח (למעט תפריט 52 שקלים שאינו כולל קפה וקינוח). בין המנות: מוצרלה די בופאלו, עגבניות ופפרוני (52 שקלים), ספגטי אל אוליו עם שום, שמן זית, פטרוזיליה ופפרונצ'ינו (52 שקלים), ניוקי אנשובי עם עגבניות, שום, אורגנו, ציר דגים וחמאה (62 שקלים), צלע לבן בגריל, עם רוטב יין לבן ועשבי תיבול (72 שקלים), אווז קונפי ברוטב מרסלה (82 שקלים).

לה רפובליקה די רוני מוטי. רחוב מאז"ה 3 (רובע לב העיר), תל אביב. 03-6470247

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תפריט חדש במונטנגרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מונטנגרו

לרגל האביב משיקים במונטנגרו תפריט חדש ובו מנות כמו סרדין ספרדי עם לימון כבוש, בצל ירוק וצ'ילי על ברוסקטה (38 שקלים), סביצ'ה עם עשבי תיבול, קשיו ורוטב הדרים (53 שקלים), קבב שוק טלה בגריל פחמים מונח על פיתה מרוחה בטחינה לבנה ועגבניה (56 שקלים), פילה מוסר צרוב עם עדשים שחורות בכמון, צנוברים ויוגורט צאן (98 שקלים) או פפרדלה זנב שור, פסטה בתבשיל קדירה ותבלינים (69 שקלים).

מונטנגרו. רחוב נחמני 26, תל אביב. 03-5663331

בליני

מסעדת בליני משיקה תפריט ספיישל שיוגש בחודשיים הקרובים בו ישולבו פרחי מאכל. השף אמיר שולר רקח מנות כמו סלט קלמרי עם תפוחי עץ, שעועית שחורה, עלי בייבי ואמנון ותמר (48 שקלים) פרחי קישוא מטוגנים עם מוצרלה ואנשובי (52 שקלים), סלט שורשי גזר, סלק, קולורבי, סלרי ועלי בייבי עם סינטה כבושה, לבנדר ולוע הארי (48 שקלים), קוקי סן ז'אק עטוף בפרשוטו ברוטב לימון, פרחי ציפורן, כדורי מלון ובלסמי (52 שקלים), פילה רוזה, מדליוני פילה ברוטב יין אדום עם פקעות ורדים ופירות יער (128 שקלים) ועוד. המנות מצטרפות לתפריט הרגיל של המסעדה.

בליני. רחוב יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל-אביב. 03-5178486

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרברט סמואל

יונתן רושפלד חוגג 20 שנה בתל אביב ומזמין את השף ירון שלו ממסעדת טוטו לבשל אתו את עשר המנות הטובות ביותר במסעדותיו בשני העשורים האחרונים.
בתפריט יוגשו ארבע מנות: מרק לובסטר מוקצף; ביצי שלו בקרם חצילים ופרמזן רג'אנו; צלעות טלה ושקדי עגל בסיר אטום; עגבניות ב-3 טקסטורות (350 שקלים לאדם). כמו יוצעו מבחר יינות שהותאמו במיוחד לארוחה. האירוע יתקיים במסעדת הרברט סמואל בין התאריכים 29-30 באפריל, יש להזמין מקום מראש.

הרברט סמואל, רחוב קויפמן 6, תל אביב. 054-2552701

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully