וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאמוס: גורמה במועדון היאכטות של הרצליה

2.5.2012 / 14:34

השף רובי פורטנוי פותח מסעדה דגים ופירות ים במועדון היאכטות של הרצליה. עד שתספיקו למצוא חניה ליאכטה גם רושפלד ייצטרף למתחם החדש

מתחם חדש נולד. ברציף הצפוני של מרינה הרצליה, צפויות לא מעט התפתחויות בתקופה הקרובה, בהן פתיחת מלון ריץ קרלטון של קבוצת עדי'ס לייף סטייל ובו גם מסעדת שף כשרה של יונתן רושפלד. כעת, מסעדה אחרת שמהווה את הסנונית הראשונה, יוצאת לדרך.

במהלך חודש מאי תפתח במועדון היאכטות שבמרינה את נאמוס, מסעדת שף בבעלות אילן טריגר, ממייסדי מסעדת רוקה בהרצליה ושותפו, איש העסקים יקיר שעשוע. את מושכות המטבח העניקו השניים לשף רובי פורטנוי (מנטה ריי, קייטרינג פרי הארץ).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רובי פורטנוי חוזר לפרונט/מערכת וואלה!, צילום מסך

נאמוס, נוף ביוונית, כמו גם שמו של ריזורט יוקרתי באיי יוון. כמו הריזורט המדובר, גם המסעדה נמצאת על קו המים, וצופה ליאכטות ולים. אלמנט זה מונצח בחלל בקירות השקופים הפונים לים. בתוך המסעדה בר קטן ועיקר מקומות הישיבה מצויים בחוץ.
המסעדה מאובזרת בשני מטבחים, האחד פס הסושי פרונטלי עליו יעמול הצוות של מסעדת רוקה שנסגרה ומטבח שני גדול יותר, תחת שרביטו של השף פורטנוי שבנה תפריט, ים תיכוני מודרני.

בין המנות שיוגשו במסעדה: סביצ'ה דג ים בזרעי כוסברה ובצל אדום עם סלט גזר, גריסי פנינה, כרישה צלויה וקרם חזרת לבנה, שמן חרדל ומיקרו עלים; קלמרי כבושים בבצל אדום, שיפקה ולימון וחסה ערבית, קלמרי צרובים על סלט כרובית וקארי ירוק וקלמרי מטוגנים עם קוביות זוקיני ורוטב לימון. בין המנות העיקריות אפשר למצוא: פילה מוסר בקראסט של תירס, על קרם זוקיני ואפונת גינה וזוקיני צלוי עם תבשיל עגבניות בלימון פסי ומנגולד; פילה לוקוס בפיסטוק עם קרם של כרובית, כרובית צלויה ו"מוסקה" של פטריות, תרד וגבינה כחולה ברוטב פרובנסל. את התפריט ילוו יינות בוטיק מהארץ ומהעולם.

המנות טרם תומחרו אולם הבעלים מדברים על רמת מחירים בינונית גם בתחום האוכל וגם בתחום היין. בהמשך ייפורסמו גם שעות הפתיחה של המסעדה.

Nammos chef resturant & sushi bar. במועדון היאכטות, הרציף הצפוני של המרינה בהרצליה. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully