וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריטי קיץ חדשים במסעדות

6.5.2012 / 11:34

איטלקיה בתחנה יוזמת תחרות מתכוני פסטה, בנמל תל אביב חוגגים ל"ג בעומר ומגוון מנות חדשות מצטרפות למסעדות לרגל עונת הקיץ. כל האירועים הקולינריים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה פנה ארבע גבינות באיטלקיה בתחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איטלקיה בתחנה

לרגל עונת הקיץ מסעדת איטלקיה בתחנה מכריזה על תחרות מתכונים שתתקיים בעמוד הפייסבוק של המסעדה בין התאריכים 6-20 במאי. במסגרת התחרות הגולשים מוזמנים להעלות את מתכוני הפסטה שלהם בצרוף תמונה. עם סיומה יבחר צוות המסעדה את שלושת המתכונים שיעלו לגמר, שיתקיים בתאריך 23 במאי. במהלך הגמר יבשל שף המסעדה, אמיר מרקוביץ, את שלושת המתכונים וצוות שופטים המורכב מאנשי אוכל ועיתונאים יבחר את המנצח שיזכה בארוחה זוגית במסעדה בשווי 500 שקלים. בנוסף, המתכון הזוכה ישולב בתפריט הקיץ החדש של המסעדה שיושק בתחילת יוני.

איטלקיה בתחנה. מתחם התחנה בנווה צדק, תל אביב. 03-5222664

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סביצ'ה אננס בבר יין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר יין

הדס פרנקל, שפית מסעדת בר יין, משיקה תפריט קיץ חדש. בין המנות החדשות ניתן למצוא טרטר שייטל קצוץ עם במיה צלויה ותערובת אגוזים חריפה (58 שקלים), סלט קלמרי ושורשים בוויניגרט ג'ינג'ר אסיאתי (57 שקלים), סלמון צרוב על צזיקי צנוניות וסלט מלפפונים (64 שקלים), סשימי טונה אדומה ופול טרי (58 שקלים) ועוד.

בר יין. רחוב נחלת בנימין 36 פינת רחוב מונטיפיורי, תל אביב. 03-5102923

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחמג'ון בקיוסק של הסולט/מערכת וואלה!, צילום מסך

סולט

השף צדוק לביא משיק תפריט קיץ במסעדת סולט. בין המנות: מאזטים כמו עוגיות קשקבל בליווי ציזיקי (22 שקלים), קלמרי כבוש בעשבי תיבול וקורנישון (22 שקלים), ראשונות כמו סינטה כבושה בליווי תפוח אדמה בזעפרן, חמישה בצלים וויניגרט לימון (48 שקלים) ועיקריות כגון ניוקי ארטישוק, אספרגוס, עגבניות וארוגולה בחמאה וציר ירקות בשני גדלים (48/78 שקלים).

בנוסף, על הדק החיצוני נפתח "הקיוסק" של המקום. בין המנות המוגשות בו: לחמג'ון אנטיפסטי (12 שקלים), לחמג'ון פלפלים קלויים (13 שקלים) ומנות נוספות.

SALT. רחוב הירקון 136, פינת רחוב י.ל.גורדון, תל אביב. 03-5206100.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאסו בורגר במוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזס

רשת מוזס משיקה תפריט חדש ובו מנות כגון: כנפי עוף חריפות בסגנון באפלו (33 שקלים), צ'יקן פרמזן: השניצל של מוזס בלחמניית שמרים עם רוטב מרינרה, פרמזן ומוצרלה מותכת (58 שקלים), סאמר רול: אטריות זכוכית, ירקות, נענע וכוסברה מגולגלים בדפי אורז עם רוטב סויה-ליים פיקנטי (29 שקלים), יאסו בורגר: תערובת בשר עם בהרט, חסה, עגבנייה, בצל סגול וציזיקי יווני (62 שקלים), סמוקי בורגר: בקר עם רוטב ברביקיו קרוליינה סטייל וסלט קולסלאו אמריקאי (62 שקלים).

כמו כן, תפריט הלילה מתעדכן בדיל לילי חדש המציע את אחד הבורגרים חובקי עולם לצד תוספת לבחירה (48 שקלים).

מוזס. בסניפי הרשת ברחבי הארץ. *9449

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חציל אפוי עם יוגורט באל באבור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל באבור

מסעדת אלבאבור משיקה תפריט חדש שנרקח על ידי השפים חוסאם ונשאת עבאס ובו מבחר מנות שעושות שימוש בגבינות ומוצרי חלב. בתפריט שיוגש במהלך החודשים מאי-יוני מנות כמו שנקליש: פתיתי לבנה בסלט (20 שקלים), לבנה עם שום וחריף, מגוון מנות עם לבן כמו דחריש: כדורי בורגול במילוי בשר שבושלו בלבן (40 שקלים), שישברק: כופתאות בצק ממולאות בבשר כבש ומבושלות במרק יוגורט חמצמץ (45 שקלים), פיסלייה: בצק כנאפה משולש עם גבינת עיזים (15 שקלים) ועוד.

אלבאבור אום אל פאחם, צומת עין איברהים, כביש ואדי ערה טל. 04-6114141. אלבאבור יוקנעם, מרכז מסחרי כוכב יקנעם, 04-9891619. אלבאבור אקספרס, קיבוץ מזרע 04-6429214

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully