וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורי: בר יין אסיאתי חדש

29.5.2012 / 19:00

תופעת ברי היין לא עוצרת ומנסה להתחדש באופן תמידי. הפעם - טורי, בר יין עם אוכל אסיאתי שנפתח ברמת אביב

בהיעדר קונספטים חדשים בשטח לא פעם תופרים בעלי מסעדות שעטנז מתוך דברים קיימים. השבוע נחנך קונספט שכזה בנווה אביבים בתל אביב, כאשר תפתח טורי, שילוב של בר יין ומסעדה אסיאתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סושי בטורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטורי שייכת לחמישה שותפים, בעלי מסעדת הנלסון 33, שלה סניפים בגבעתיים וכן במרכז המסחרי בנווה אביבים בו ממוקמת המסעדה. קבוצת השותפים חברה לצמד שותפים נוסף ממסעדת אוקינאווה לטובת המיזם. לדברי כפיר מויאל, אחד מהם, המטרה היא להנגיש לתושבים סביב מרכז תל אביב מקומות בילוי איכותיים.

טורי הוקם במקומה של סניף רשת למון גראס. לדברי מויאל, קיים ביקוש גדול באזור למקום מושקע לארוחות צהריים לבעלי עסקים כמו גם מקום בילוי לחובבי הסושי והיין שיחסוך להם נסיעה למרכז תל אביב. מכאן, השילוב בין שני הקונספטים נראה לשותפים רק טבעי.

משמעות השם טורי ביפנית הוא "שער מסורתי בכניסה למקדשים המסמל את הגבול בין הקודש לחול". לא רק השם מתכתב עם התרבות היפנית, גם העיצוב מכיל נגיעות אסיאתיות כמו עץ בהיר המשובץ במקומות שונים, מנורות פחם, עצי בונזאי באדניות שבחוץ ומוזיקת עולם שתתנגן ברקע.

את התפריט בנה שף אוקינאווה, לי קסיאהו. בין המנות: טרטר קוביות סלמון עם אבוקדו ברוטב חרדל דיז'ון וואסאבי מוקצף (31 שקלים), סלט אטריות צלופן עם בייבי תרד מאודה, פטריות שיטאקה ברוטב ויניגרט צ'ילי מתוק ובוטנים מרוסקים (28 שקלים), אנטרקוט טרי מיושן ברוטב ביף סצ'ואן על מצע כרובית וברוקולי מוקפצים (75 שקלים), טופו בטמפורה, פלפל אדום וצהוב, בצל שוברי אננס מוקפצים עם אורז מאודה ברוטב חמוץ מתוק (43 שקלים), ומבחר מנות סושי שונות. בחלק האלכוהולי מגוון בירות יפניות וכ-50 סוגי יין, הכולל לא מעט יינות בוטיק ישראלים. בקרוב יושקו גם תפריט עסקי וייצטרפו משלוחים. בעתיד מתוכננים סניפים נוספים.

טורי. אופנהיימר 13, נווה אביבים, תל אביב. 03-6204777 כשר בלי תעודה.

שעות פתיחה: א'-ה' 11:30-1:00 בהמשך יפתח גם בסוף השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • טורי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully