וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מיטב השפים חוגגים 17 לארקדיה

3.6.2012 / 8:30

תפריט חדש שיצרו מיטב השפים לרגל 17 שנה לארקדיה, תפריט קיץ בהשראת חבל בריטאני בבניולה וימי הולדת לוויינברג ולמסקל. אירועי האוכל הלוהטים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפים מבשלים לארקדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת 17 למסעדת ארקדיה

השף עזרא קדם חוגג 17 שנים לארקדיה ומשיק תפריט שנוצר על ידי שישיית שפים מקומיים, שכל אחד מהם הרכיב שלוש מנות בהשראת המסעדה. המנות שיצרו מאיר אדוני, אביב משה, שלום קדוש, חיים טיבי, ירון קסטנבאום ויוסף חנא יוגשו במסעדה בחודשים יוני ויולי.

בתפריט: אינטיאס נא עם שקדים ירוקים, מלפפון ערבי, ג'לי דבש, בורגול קריספי ופריחת האביב של מאיר אדוני (80 שקלים) פלמידה, קרם חציל, טחינה אריסה, חומוס, חציל מטוגן, ויניגרט שיפקה ורשאד של אביב משה (80 שקלים), פילה לברק עם סלט מנגולד ורוטב פלפלים של שלום קדוש (140 שקלים), בסבוסה עם טחינה וריבת דלעת של יוסף חנא (48 שקלים) קנולי דבש ושקדים במילוי גבינת כבשים, קרם יוגורט וקולי בזיליקום של חיים טיבי (55 שקלים), מרק חציל, גבינת עיזים של שי זלצר, חציל חרוך ואשכול עגבנייה של ירון קסטנבאום (60 שקלים) ועוד.

ארקדיה. רחוב אגריפס 10, ירושלים. 02-6249138

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויטלו טונטו בנובה ג'ויה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בנובה ג'ויה

רשת המסעדות האיטלקיות נובה ג'ויה מציגה תפריט קיץ חדש. בין המנות החדשות: קלצונה ממולא בראגו בקר, תרד וגבינות מוגש עם סלט רוקט ופרמזן (58 שקלים) ויטלו טונטו: פרוסות עגל צרוב עם קרם טונה, צלפים ושאלוט (48 שקלים), אוריקייטה נאפולי: פסטה קונכיות עם רוטב עגבניות ותערובת ירקות שום ופרמזן (58 שקלים) מרק איכרים איטלקי של עגבניות, לחם ושמן זית (37 שקלים) מוסר ים עם ציפוי פטרוזיליה ופרמזן על מצע עלי מנגולד (98 שקלים) ועוד.

נובה ג'ויה. רחוב הברזל 4, רמת החייל, תל אביב. רחוב סוקולוב 66, רמת השרון. רחוב אריה שנקר, הרצליה פיתוח. רחוב שפרינצק 2 (פינת רחוב הארבעה), תל אביב. 5692*

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלמרי ותמנון בבניולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות מחבל בריטאני בבניולה

מסעדת בניולה משיקה תפריט קיץ ובו מבחר מנות בהשראת חבל בריטאני שבצרפת שיצר השף קובי כץ. בין המנות: קרפ עשוי כוסמת במילוי סלמון, גבינת שמנת וביצת שליו; ירקות קיץ בחומץ שמפניה ופונדו קממבר; פילה סרדין וברבוניה כבוש ביין דבש ולימון; קלמרי ותמנון צרובים עם שאלוט, אפונה וקרם פטרוזיליה; עוף מבושל בסיידר תפוחים עם כרובית ולבבות ארטישוק (המנות יוגשו במסגרת ארוחה הכוללת ראשונה ועיקרית במחירים של 96/126 שקלים).

בניולה. רחוב השרון 14, תל-אביב. 03-6022813

מנות בשר מיוחדות בימי שני ביועזר

החל מהשבוע פוצחים ביועזר במסורת ימי שני חדשה: מדי שני יוגשו מנות בשר מיוחדות. על הפרק בשבוע הראשון, ביום שני, 4 ביוני: מעורב עגל חלב עם קוביות תפוחי אדמה, בצל חרוך, פלפל חריף וקוביות תפוחי אדמה (58 שקלים) סטייק לבן, צוואר חזירה על העצם עם צ'יפסלט (84 שקלים), צלעות חזרזיר ברוטב ברביקיו סיני (96 שקלים), המבורגר יועזר: אנטריקוט משויש ומח עצמות עם גבינת עיזים, בייקון קריספי וביצת עין (68 שקלים), פילה אמריקן: טרטר בקר קצוץ מתובל בחרדל ומיונז עם בצל ירוק ופלפלים חריפים (68 שקלים).

יועזר בר יין. רחוב יועזר איש הבירה 2, יפו. 03-6839115

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויינברג/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת שלוש לוויינברג

בר היין ויינברג חוגג יום הולדת שלוש בסופשבוע של חגיגות. ביום חמישי, 7 ביוני החל מהשעה 20:00 יוגשו מבחר מנות טאפאס. בין המנות: שרימפס ושקדים (30 שקלים), ניוקי לה רומנה עם ארטישוק רומנה ובשמל עיזים (30 שקלים), קלמרי מטוגן (30 שקלים), ראגו שפונדרה קטן, קציצת סרטנים על צ'אודר תירס (10 שקלים), ברוסקטה עם כבד בטופי מלוח (20 שקלים) ועוד.

למחרת יקיים המקום מסיבת רחוב בסימן מצעד הגאווה. במהלך שעות המצעד תיערך חגיגה משלימה: די.ג'יי, בר, ברז בירה, וספיישל נקניקיות מבית אלן טלמור עם מגוון רטבים בצבעי דגל הגאווה.

ויינברג. רחוב בן יהודה 106 תל אביב. 03-5223939

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאקוס במסקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת ארבע למסקל

מסעדת מסקל חוגגת יום הולדת ארבע ביום ראשון, 10 ביוני החל מהשעה 18:00 ותקיים פיאסטה עם תפריט אוכל רחוב. החגיגה תלווה במוסיקה של להקת מריאצ'יס "סנגרה לטינה". בתפריט: טאקו עוף במולה, תבשיל עוף בבישול ארוך עם שוקולד ופלפלים חריפים; טאקו בשר,לשון, לחי כתף בקר בבישול ארוך; טוסטדה טינגה, עוף ברוטב עגבניות וצ'יפוטלה חריף; בוריטוס צמחוני עם שעועית שחורה, אורז, שמנת חמוצה, גוואקמולי; קוקטייל מיצ'לדה, בירה, לימון, מלח וצ'ילי (28-38 שקלים).

מסקל. רחוב ויטל 2 פלורנטין, תל אביב. 03-5187925

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully