וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: הבשלנים החובבים משתלטים על המסעדות

10.6.2012 / 0:13

ויקטור גלוגר משיק תפריט חדש בקלואליס, קוצ'ינה תמר מארחת בשלנים חובבים ומיטב השפים מתארחים בערב הצדעה ליינות ישראלים. כל האירועים הקולינריים של השבוע

שף ליום אחד בקוצ'ינה תמר

השפית תמר כהן צדק משיקה בימים אלו פרויקט חדש "שף ליום אחד". מדי שבוע, בכל יום שני, יינתנו מפתחות המסעדה לאושיה בשלנית חובבת שתציע לערב אחד תפריט איטלקי בשיתוף השפית כהן צדק. כך למשל ביום שני, 11 ביוני יתארח אודי לדרגור שיכין תפריט עם מנות כמו פולנטה מתירס טרי; פילה בקר במילוי גבינת רוקפור ברוטב יין אדום ובלסמי; גבינת סנט מור מותכת עם פטל שחור, דבש ופלפל. ביום שני 18 ביוני תתארח להקת אלקטרה עם מנות כמו פרחי קישואים ממולאים בבשר סרטנים; ריזוטו ירוק עם מחית אפונה; פרושוטו ורביולי דלעת ערמונים עם ריקוטת עיזים וחמאת זעתר.

קוצ'ינה תמר. רחוב הצפירה 10, תל אביב. 03-6390407

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט סלמון טראוט בקלואליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בקלואליס

בימים אלה משיקים שף ויקטור גלוגר והסו-שף ירון מלכה, תפריט חדש בקלואליס. בין המנות: סלט טראוט סלמון נורבגי בעישון ביתי, עלים ירוקים, תמרים, צנוניות ואגוזי קשיו בוויניגרט פסיפלורה (68 שקלים), סלט פלמידה מעושנת וקונסומה עגבניות (72 שקלים), קלמרי צרוב עם בצל, גרגרי חומוס, שמן זית, שום וצ'ילי (137 שקלים), שרימפס בשמן זית עם ניוקי ריקוטה בחמאת זעתר וערמונים (144 שקלים), עוגת בל-קאנטו, מוס שוקולד 70% קקאו במילוי קרם ברולה וקולי פטל (52 שקלים) ועוד.

קלואליס. רחוב אבא הילל 16, רמת גן. 03-5759060

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוסקטת טרטר בקר בבר יין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בר יין מתארח במסעדת ברטי

השפים אור ברי ורועי ענתבי מארחים את השפית הדס פרנקל (בר יין) ביום רביעי, 19 ביוני במסעדת ברטי. פרנקל תגיש מנות חדשות מתפריט הקיץ של בר יין ותחשוף לראשונה מנות שיעלו ללוח הספיישלים של המקום בקרוב. בין המנות שיוגשו: סקאלופ עם ארטישוק צלוי ופינק ליידי; שייטל צרוב עם סלט מלפפונים אסייתי חריף; סלט שורשים עם קלמרי וויניגרט ג'ינג'ר; סשימי עם אספרגוס חם, יוגורט וזרעי עגבניה; ברוסקטת טרטר בקר (45-82 שקלים).

ברטי, רחוב קינג ג'ורג' 88 ת"א. 072-2512950

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסאחן במסעדת האחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות בפיתה במסעדת האחים

בימים אלו משיק השף אסף דוקטור מנות חדשות על בסיס פיתה במסעדת האחים. בין המנות: ספאייח: פיתה ממולאת בשר טלה עם עגבניות, קינמון וחמאה, טחינה ועגבניות (33 שקלים), מסאחן: כרעי עוף בבהרט על לאפה עם בצל בסומאק, שקדים, צנוברים ופטרוזיליה (49 שקלים), שווארמה עגל ובשר טלה בפיתה, עם בצל בסומאק, נענע, פטרוזיליה, לבנה, טחינה וצ?יפס (37 שקלים) ועוד. כמו כן בישיבה במסעדה על הבר או בטייק-אווי יוצע תפריט בפיתה עם מנות כמו פיתה עם נקניקיית עגל וכבש חריפה, פירה שמאלץ, חזרת, עגבניה, בצל ירוק ופטרוזיליה (32 שקלים), שקדי עגל בפיתה עם לבנה, עמבה, צנוניות, קולרבי, נענע וחסה (37 שקלים) ומנות נוספות.

אבן גבירול 12, תל אביב. 03-6917171

צלע לבן במסעדת קאבצ'וק. דניאל לילה,
צלע לבן במסעדת קאבצ'וק/דניאל לילה

קאבאצ'וק

מסעדת קאבאצ'וק, מציינת את פתיחתה הרשמית לאחר חודשיים של הרצה ומציעה לסועדים ארוחת טעימות זוגית. תפריט הטעימות יוגש בימים א'-ה' החל מהשעה 17:00 ועד אחרון האורחים, ויכלול 9 מנות לבחירה במחיר 90 שקלים לסועד.

בתפריט: סלסלת לחמים עם שמאלץ למריחה; שש מנות "זאקוסקי" (טאפאס רוסי מסורתי) לבחירה כגון סלט חצילים על האש; סלט שובה, ירקות שורש עם הרינג; סלט סלק עם אגוזים גרוזיני; פטריות כבושות ועוד. למנת הביניים יוגשו שני מרקי היום או שתי מנות ביניים לבחירה כגון: עלי גפן ממולאים אורז ובשר; פילמני, כיסוני בשר; ורניקי, כיסוני תפוחי אדמה; בלינצ'ס ממולא בשר ועוד. לעיקריות ביף סטרוגנוף; סטייק אנטריקוט; סטייק צלע לבן; שרימפס ברוטב שמנת ושום. בנוסף יוגש משקה קל על בסיס פירות יבשים או שוט וודקה תוצרת בית.

קאבאצ'וק. רחוב הצפירה 10 תל אביב. 03-7266337

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרימפס במסעדת שרלוט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בשרלוט

מסעדת שרלוט במדרחוב נחלת בנימין משיקה תפריט חדש של השף אורי רז בירון. בין המנות החדשות: סקלופ צרובים על אנדיב ונקטרינה בוויניגרט הדרים וקרוסטיני סנט מור עם טוביקו (58 שקלים), שיפוד ג'מבו שרימפס ואספרגוס בחמאת שום, כוסברה ומלח ים אטלנטי (46 שקלים), סטייק פילה בקר עם מח עצם ופירה ערמונים ברוטב יין אדום (128 שקלים), צלעות טלה ביין אדום, פירות אדומים והל (126 שקלים) 450 גרם בשר המורכב משכבות פילה בקר, כבד אווז, אנטרקוט בקר קובה וחזה אווז מעושן עם פירה סלק (195 שקלים).

שרלוט. רחוב רמב"ם 16, תל אביב. 03-5100995

תחרות אשכול הזהב

אשכול הזהב 2012, ערב ההצדעה ליינות ישראל, יערך השנה ביום שני, 18 ביוני. את ארוחת הגאלה שתתקיים במרכז הכנסים של מלון דן פנורמה בתל אביב יובילו השפים מאיר אדוני (כתית, מזללה), אביבית פריאל (אוזוריה), יוסי שטרית (קיצ'ן מרקט), יריב מלילי (בית תאילנדי), יואב בלימן (פרידה קאלו), איש הגלידות איתי רוגזינסקי (וניליה) ועוד. במהלך האירוע תיערך מכירה פומבית של יינות אספנות ישראלים שכל הכנסותיה יוקדשו לעמותת "ילדים שלנו" של בית החולים שניידר. את האירוע ינחה אמנון פאר. הערב יינעל בהכרזה על הזוכים בתחרות היינות "אשכול הזהב 2012". עלות הכרטיסים 400 שקלים לאדם.

להזמנת כרטיסים: 03-9217880

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully