וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מוסד הדגים שבתאי היפה חוגג יובל

17.6.2012 / 7:30

מסעדת שבתאי היפה חוגגת יום הולדת 50, בדליקטסן משיקים תפריט משלוחים וסטודיו פיין קוק עורכים מסיבת טאקו קיצית. כל האירועים הקולינריים שיעשו לנו את השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאזטים בשבתאי היפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומולדת 50 לשבתאי היפה

מסעדת הדגים היפואית שבתאי היפה חוגגת חמישים שנה. לציון המאורע חוגגת המסעדה בכל צהרי שישי משעה 14:00 בקבלת שבת באווירה יוונית עם מוסיקה אותנטית, אוכל בשפע ואוזו במקל קינמון.

בתפריט: מאזטים כמו סלט שום, סלט שעועית לבנה בבצל סגול, פנג'אר: סלק כבוש בחומץ, איקרה, ציזיקי מסורתי, ועוד ומנות עיקריות של דגים או פירות ים (40 שקלים לפלטת סלטים ללא מנה עיקרית, 90 שקלים לסלטים כולל עיקרית).

שבתאי היפה. סמטת החלפנים 7 (פינת הצורפים) יפו העתיקה. 03-6832250

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מולים פרובסנל בשה קורין/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בשה קורין

ביסטרו שה קורין משיק תפריט ברוח המטבח הבלגי שנבנה על ידי קורין רובינפלד שחר, בעלת המסעדה, והשף שגיב מלול. בין המנות סלט ליאז', רוקפור, עלים ירוקים, אגוזי מלך ואגס מקורמל (36 שקלים), עגבניה ממולאת בבייבי שרימפס ברוטב פיקנטי (42 שקלים), פרח פילו ממולא בטרטר דג ים, פירות וביצי סלמון (42 שקלים) וגם מולים פרובנסל עם מבחר עגבניות ברוטב יין לבן (92 שקלים).

שה קורין. רחוב ז'בוטינסקי 110, כיכר המדינה, תל אביב. 9428655–057

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה פירות ים באיטלקיה בתחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ באיטלקיה בתחנה

מסעדת איטלקיה בתחנה משיקה תפריט קיץ ובו מנות איטלקיות כגון טרטר סלמון: קוביות סלמון במיץ לימון, שמן זית, פלפל אדום, כוסברה, בצל ירוק ובצל סגול (40 שקלים), תמנון סיציליאני עם ארטישוק ופטריות על הגריל עם שמן זית ועשבי תיבול (54 שקלים), ניוקי ירוק עם תפוחי אדמה, אפונה, פרחי ברוקולי ואספרגוס ברוטב קרם תרד, עשבי תיבול ופרמזן (75 שקלים), ג'מבו ג'מברוטי: שלישיית ג'מבו שרימפס על פירה אפונה (90 שקלים), נקטריות צלויות עם יין לבן, מסקרפונה וניל ופירורי בצק פריך (34 שקלים) ועוד.

איטלקיה בתחנה. מתחם התחנה, תל אביב. 03-5222664

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלמרי בייקון בסיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בסיפו

מסעדת סיפו של השף עידן מצנר משיקה תפריט קיץ חדש. בין המנות: טרטר דג ים, סלרי, שמיר, בצל, מוצרלה (47 שקלים) , מאפה עגבניות ופרמזן, שמנת חמוצה וביצה עלומה (32 שקלים), שרימפס בלימונים כבושים, במיה וכוסברה (57 שקלים), קלמרי בייקון, קונכיות פסטה, אפונת גינה, יין לבן וחמאה (57 שקלים) קרם יוגורט עם פיסטוקים, קונפיטורת משמש וסילאן (32 שקלים) ועוד.

סיפו, רחוב נחמן 3, שוק הפשפשים, יפו. 03-6038121

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה באלורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש פיציאולה באלורה

מסעדת אלורה חוגגת את בוא הקיץ בתפריט פיצות חדש שיוגש מדי ערב על מרפסת המסעדה. במסגרת החגיגות יוגשו ספיישלים של פיצות נפוליטניות המשתנות מדי ערב. בתפריט פיצה רומאנה: עגבניות, מוצרלה, אנשובי ים, אורגנו; פיצה ויאנזה: עגבניות, מוצרלה, נקניקיות תוצרת בית; פיצה קוואטרו פורמג'יו: ארבע גבינות ועגבניות; פרוטי דה מארי: פיצה פירות ים חריפה; קפריצ'יוזה: עגבניות, מוצרלה, פטריות וארטישוק ועוד (40-60 שקלים).

אלורה. שדרות רוטשילד 60, תל אביב. 03-5665655

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דליקטסן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט משלוחים בדליקטסן

מעדניית הדליקטסן של רותי ומתי ברודו משיקה אתר חדש ושירות שמאפשר להזמין אוכל הביתה לכל אחד מימות השבוע. במסגרת השירות ניתן לעבור על התפריט השבועי ולבחור מה מזמינים בכל יום. את האוכל ניתן לאסוף בימים ראשון עד חמישי בין 12:00-19:00, ובשישי שבת החל 10:00-16:00. את ההזמנה ניתן לבצע בטלפון או במייל.

דליקטסן. רחוב יהודה הלוי 79/81 תל אביב. 03-9681010

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיץ ברוקח 73/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ ברוקח 73

השף איל לביא משיק תפריט חדש בסגנון פרובאנס-ישראל במסעדת רוקח 73.

בתפריט מנות בהשפעה פרובנסלית כמו ה'פיסלדייה': מאפה לחם שטוח פרובנסלי המוגש עם הרב דה פרובנס וגבינת גאודה (42 שקלים), 'פנשה': תבשיל של פירות ים בציר דגים עשיר (98 שקלים), ; קוקי סן ז’אק צרובות בגריל עם קרם אפונה ירוקה, ז’מבון פריך ושמן כמהין (60 שקלים) ועוד.

לצידן יוגשו בתפריט מנות המייצגות מיזוג עכשווי בין מטבחים ים תיכוניים מקומיים, דוגמת מולים כחולים עם עלי מנגולד וגבינת קשקבל תורכית (98 שקלים) או טרטר שייטל עגל עם צלפים ושמן פפריקה מעושנת (58 שקלים) .


רוקח 73. שדרות רוקח 73 (בצמוד למגרשי הטניס), תל אביב.
03-7448844

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת גאיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט הודי בגאיה

מסעדת גאיה משיקה תפריט משפחות הודי שיוגש מידי שבוע ביום שני בין השעות 17:00-20:00. הארוחה היא ארוחת טאלי מסורתית, המציעה פלטה עם מנות ומטבלים לבחירה. בין הווריאציות: קארי טאלי צמחוני הכוללת תבשיל קארי ירקות, מרק דאל, אורז, סמוסה (בצק מטוגן במילוי תפוחי אדמה), פלאפל עדשים, תבשיל ירקות משתנה, מטבל יוגורט ומטבל צ'אטני. בנוסף ניתן להזמין מנות עיקריות הודיות שהצטרפו לתפריט כמו פרגית טנדורי וקציצות בקר מתובלות. את הארוחה מלווה לחם צ'פאטי (45 שקלים למבוגר, 35 שקלים לילד לארוחת טאלי או לאחת המנות העיקריות).

גאיה. רחוב האומן 1 מול תחנת הרכבת של בנימינה. 04-6181818

מסיבת טאקו בסטודיו פיין קוק

סטודיו פיין קוק של השף יאיר פיינברג יארח את השפים איתמר דוידוב מטרז פזוס והשפית רקלה סרבר למסיבת טאקו מקסיקנית. בתפריט טאקו עם מילויים שונים; נאצ'וס עם סלסה וגואקמולה; בשר שיצלה על הגריל או בתוך עלי בננה; מרגריטות עם פירות טריים; ועוד. התפריט המלא יתפרסם ימים ספורים לפני האירוע, שיתקיים ביום חמישי, 21 ביוני החל מהשעה 20:00 (180 שקלים לאדם).

פיין קוק. דרך בן צבי 84 בניין פנורמה, קומה שישית, סטודיו 633, יפו. להרשמה:077-7107744

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully