וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליסה: בר חדש בצפון עם מנות של לירן גרודה

11.7.2012 / 14:15

בשורת מנות הגורמה בברים הגיעה גם לקריות, שם נפתח השבוע בר חדש בשם מליסה, המשלב לצד האלכוהול גם מזון מתוחכם בניצוחו של השף-קונדיטור לירן גרודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סביצ'ה טונה בלו פין/מערכת וואלה!, צילום מסך

העידן בו הגישו בברים רק צ'יפס ואדממה חלף זה מכבר. כיום, כל מי שזומם לפתוח בר יודע שאם לא יציע ללקוחותיו גם אוכל טוב ליד האלכוהול, הם יצביעו ברגליים. עומר כהן, יזם ותיק בקולינריה ובחיי הלילה בצפון (פרנג'ליקו קריות, מסעדת גולדה, מועדון הרולס), הפנים את המשנה גם הוא. ביחד עם חמשת שותפיו ייפתח מחר להרצה את בר המליסה בקריית חיים, שיצוייד במנות שרקח השף לירן גרודה (נפוליאון פטיסרי).

"המקום בנוי ומושתת דבר ראשון על אוכל", מסביר כהן את הבחירה בגרודה. הוא מספר כי השם מליסה, מגיע ממסעדת גורמה בלונדון השייכת לבת דודתו וקרויה על שמה. על כן, מבחינתו השם מהווה מחויבות לאוכל מוקפד. "היום אני לא בא לפאב רק בשביל לשתות את הבירה, וחסר אוכל טוב בקריות", מסביר כהן ומדגיש את החשיבות בחוויה המשלבת מגוון טעמים.

בין המנות שיוגשו בבר - קרפ'ציו סינטה עם וויניגרט צלפים בלסמי במיני פיתה (45 שקלים); סביצ'ה טונה בלו פין בוויניגרט וניל (42 שקלים); טריו מיני בורגר המורכב מהמבורגרים בשלושה סוגי בשר (52 שקלים); בורגר צמחוני אורגני (38 שקלים); קרם ברולה בזיליקום תפוזי דם פיקנטי (28 שקלים) ועוד.

המקום ייפתח להרצה החל מיום רביעי, 11 ביולי.


מליסה. רחוב אחי אילת 65, קרית חיים. 052-8094433. לא כשר

שעות פתיחה: א'-שבת 18:00-אחרון הלקוחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully