וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: תפריט לילה חדש באגאדיר

15.7.2012 / 16:51

באגאדיר ובאוונגרד משיקים תפריטי לילה לחופש הגדול ובלארא הירושלמית חונכים תפריט קיץ - כל האירועים מעוררי התיאבון של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר דיאנא באגאדיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט לילה חדש באגאדיר

באגאדיר מחדשים את עסקיות הלילה ומוסיפים לתפריט מנות כמו המבורגר פטריות צמחוני 200 גרם עם צ'יפס או סלט ושתיה קלה (49 שקלים); נקניקיית וויסוורסט עם קוביות תפוחי אדמה ובצל, עם צ'יפס או סלט ושתייה קלה (49 שקלים); המבורגר אנגוס מנתח אנטרקוט 250 גרם עם צ'יפס או סלט ושתיה קלה (57 שקלים); דיאנא: המבורגר 250 גרם מבקר וטלה, רוטב איולי, עגבניה, בצל ירוק ולימון כבוש עם צ'יפס או סלט ושתיה קלה ועוד.

כמו כן מבצעים על שליש בירה קרלסברג מהחבית (13 שקלים), צ'ייסרים (13 שקלים לצ'ייסר) ועוד.

בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פאייה סרטנים בוויקי כריסטינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בוויקי כריסטינה

מסעדת ויקי כריסטינה מתכוננת לקיץ עם תפריט חדש. בין המנות פאן קון טומאטה קלסיקו: פרוסות לחם ספרדי עם עגבניות ושמן זית (17 שקלים); פאייה סרטנים: אורז ספרדי עגול, שרימפס, קלמרי ומולים בציר סרטנים (44 שקלים); צ'יפס נוסח ברצלונה: ג'וליין תפו"א מטוגן עם בייקון ביצת עין וגבינת פרמזן (28 שקלים); טרטר טונה אדומה, עלי רוקט, עשבי תיבול, שמן זית, מיץ לימון וגוואקמולי (39 שקלים); בבקה תפוז: עוגת הבית, שמנת חמוצה ופרי העונה (33 שקלים) ועוד.

ויקי כריסטינה. רחוב קויפמן 1, מתחם התחנה מבנה 17, נווה צדק, תל אביב. 03-7367272

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סביצ'ה לברק בטריולה. תמיר חכים,
סביצ'ה לברק בטריולה/תמיר חכים

טריולה

מסעדת טריולה האיטלקית בפתח תקווה משיקה תפריט קיץ חדש. בין המנות קרפצ'יו לזניה: סינטה כבושה, מנצ'גו, רוקט ותאנים מקורמלות על לזניה מטוגנת ובלסמי (38 שקלים); ברוסקטה שרימפס, גבינה לבנה, עירית ולימון כבוש (39 שקלים); ברוסקטה אנשובי: סנט מור, איולי עגבניות מיובשות, צנונית וצ'ילי (39 שקלים); סביצה לברק, ג'לי לימונצ'לו פיסטוקים קצוצים, זעתר טרי וקולי פטל (52 שקלים).

טריולה. רחוב שחם 14, פתח-תקוה. 03-9198444

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר באוונגרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה לילית באוונגרד

מסעדת אוונגרד משיקים ארוחת ציפורי לילה לבליינים לרגל חופשת הקיץ. במהלך יולי-אוגוסט תוגש החל מהשעה 23:00 ארוחה לילית מלאה הכוללת: המבורגר בתוספת חסה, עגבניות וטבעות בצל חי לצד צ'יפס ושתיה קלה (35 שקלים). ניתן להזמין פיינט קרלסברג מהחבית בתוספת 10 שקלים.

אוונגרד. רחוב הברזל 3, תל אביב 03-6480082

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לארא/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במסעדת לארא

מסעדת לארא הירושלמית יוצאת בתפריט קיץ עם מנות חדשות. בין המנות סלט שוק: שרי, צ'ילי, צנוניות, זיתי טאסוס, לימון בכבישה ביתית, עשבי תיבול וקרוטונים (48 שקלים); סרדינים צרובים בליווי סלט רוקט, לימונים בכבישה ביתית וסלסת עגבניות (58 שקלים); שקדי עגל מוקפצים עם שרי צלוי, שום קונפי, עלי מנגולד ומסבחה (68 שקלים); רביולי טלה עם ירקות שורש וציר יין אדום (68 שקלים); חריימה מרוקאי פיקנטי (88 שקלים).

לארא. רחוב שמעון בן שטח 3, ירושלים. 02-5370701

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרינג רול צמחוני בקיוטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בקיוטו

מסעדת קיוטו בהרצליה תפריט קיץ מיוחד של דניאל שליט, שף המסעדה. בתפריט ניתן למצוא סביצ'ה ילוטייל עם מרמלדת אננס, מיקרו בזיליקום, סומסום וואסאבי (38 שקלים); סלט נבטים עם נענע, בצל ירוק, ויניגרט, יוז'ו וליים (34 שקלים); בלק קוד במיסו עם ברוקומיני וירקות (112 שקלים); נודלס אטריות אורז, פטריות שימג'י, פורטבלו, שיטאקה ומחית כמהין (54 שקלים); צ'ורוס 5 תבלינים עם גלידת תה ירוק (36 שקלים) ועוד.

קיוטו. רחוב אריה שנקר 7, הרצליה. 09-9587770

תפריט בוקר חדש בבריבה

מסעדת בריבה מחדשת את תפריט הבוקר. למנות הקבועות מצטרפות שקשוקה אדומה ברוטב עגבניות שרי המגיעה עם טחינה ירוקה, סלט ולחם (44 שקלים); פריטטה עם קוביות בטטה אפויות, פלפל קלוי, בצל סגול וגבינת עיזים צרובה לצד ממרחים, סלט ולחם (47 שקלים); אומלט ירוק עם אפונה, תרד, פטרוזיליה, נענע ופטה עם ממרחים, סלט ולחם (47 שקלים); סלט ניסואז עם טונה ביתית, ביצה קשה, שרי, שעועית, צנוניות, פלפל, תפוח אדמה, נענע ופטרוזיליה (46 שקלים).

בריבה. בית דרך חיים, מתחם צפוני, נמל תל אביב. 03-6025026

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully