וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: ארוחה מלאה בפחות מ-80 שקלים

12.8.2012 / 7:00

ערב ספרדי בסיפו, תפריט חדש בקיטשן מרקט ושבוע המסעדות ה-18 שמציע ארוחה מלאה תמורת 79 שקלים. כל אירועי האוכל של השבוע שאסור לכם להחמיץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפים של שבוע הגורמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע גורמה ה-18 ברחבי הארץ

שבוע הגורמה ה-18 של אתר rest יוצא לדרך החל מתאריך 12 באוגוסט ועד 23 באוגוסט. בעשרות מסעדות ברחבי ישראל יציעו מגוון ארוחות במחיר קבוע של 79 שקלים הכוללות מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. בין המסעדות המשתתפות: מונטיפיורי שבע, סרגוס ואי זוגי בתל אביב, אדמה בזכרון יעקב, מקום בלב ברענננה, עד העצם בהרצליה, שוקה בקרית טבעון, קונפי בחיפה, גספאצ'ו באשקלון ועוד.

לאתר שבוע הגורמה ה-18

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמון במסעדת סיפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגה ספרדית בסיפו

ביום שני, 13 באוגוסט, יחגגו במסעדת סיפו בערב ספרדי. השף עידן מצנר יצר תפריט ובו גספצ'ו עגבניות יוגורט וברוסקטת שום (39 שקלים), חמון פאטה נגרה עם עגבניות מרוסקות וצנימים (42 שקלים), פאייה פירות ים עם קלמרי, שרימפס ומולים (75 שקלים), קינוח ריקוטה, פירות טריים ויבשים, תערובת פיצוחים, גרעינים ודבש (29 שקלים). לחילופין ניתן להזמין תפריט בו כלולות חמש מנות טאפאס (99 שקלים).

סיפו, רחוב נחמן 3, שוק הפשפשים. 03-6038121

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת קיטשן מרקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בקיטשן מרקט

השף יוסי שטרית מציג תפריט חדש בקיטשן מרקט. בתפריט גספצ'ו דג לבן: מרק עגבניות קר, מלפפון, בצל סגול ואספרגוס (47 שקלים), תירס חם עם שרימפס, מולים, אספרגוסים ובצלי פנינה (54 שקלים), פולנטה עם ג'מבו שרימפס עם עגבניות לחות, שום ושמן זית (72 שקלים), דניס על הפלנצ'ה עם קרם שעועית, לבנה, ויניגרט עגבניות וסלט עדשים שחורות (88 שקלים), חזה אווז עם קרמל שרי, דובדבנים ופרושוטו (112 שקלים) ועוד.

קיטשן מרקט. מתחם שוק הנמל, האנגר 12, נמל תל אביב. 03-5446669

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר בקפה נואר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט בראנץ' בקפה נואר

בקפה נואר מתחדשים בתפריט בראנץ' שבין המנות החדשות בו כלולים: ביצה עלומה ובייקון על לחם תירס וצ'ילי עם עגבנייה צלויה, אספרגוס, פטריות פורטובלו ורוטב הולנדז (48 שקלים), שקשוקה עם נקניקיה חריפה 2 ביצים ברוטב עגבניות פיקנטי עם נקניקיית עגל ופפריקה מרוקאית, טחינה וסלט (39 שקלים), פרנץ' טוסט עם פירות קיץ צלויים בסירופ מייפל עם קרם פרש זביון (46 שקלים) ועוד.

קפה נואר. רחוב אחד העם 43, תל-אביב. 03-5663018

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרפצ'יו בשקד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קרפצ'יו בשקד

מסעדת הדגים ופירות הים השקד מציעה תפריט קרפצ'יו דגי ים טריים, ביניהם: מוסר, פלמידה אדומה, פלמידה לבנה, פרידה, אינטיאס ואנשובי. ניתן להזמין את המנות כמנה ראשונה לצד לחם (44-55 שקלים), או כעיקרית בליווי פלטה עם מגוון סלטים כגון איקרה, טחינה, קישוטים ביוגורט, פלאפל וסלט ביצים (88-110 שקלים)

מסעדת השקד. רחוב החשמונאים 90, תל אביב. 03-5610546

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיניה חצילים טבעונית בבית בנמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט טבעוני בבית בנמל

מסעדת בית בנמל מצטרפים לטרנד הטבעוני עם מנות כמו סינייה חציל בלדי קלוי, עם סלסת עגבניות טריות וטחינה, צנוברים ועשבי תיבול (42 שקלים), פסטה יבשה ללא ביצים ברוטב שמן זית עם זוקיני, עגבניות, אפונה וזיתים שחורים (64 שקלים), מנות פתיחה טבעוניות כמו כרובית עם טחינה, מסבחה, סלט בורגול עם עשבי תיבול וזרעי עגבניה (12 שקלים למנת פתיחה) ומנות נוספות.

בית בנמל. האנגר 26, נמל תל אביב. 03-7171550

ערב טורקי בלאביט

במסגרת הפסטיבל השנתי של רשת לאביט, יגיע יומי לוי ממעדניית יום-טוב בשוק לוינסקי יגיע לבשל אוכל בלקני ביום ראשון, 12 באוגוסט. בתפריט יוגורט יאפוק: עלי גפן ויוגורט (14 שקלים), ג'ג'יק: צזיקי עם מלפפונים ושמיר עם לחם (14 שקלים), פלפל פפדיו פיקנטי וחציל ממולאים גבינה על מצע ירוקים (24 שקלים), לחם קשקבל טורקי עם זיתי קלמטה (24 שקלים), קבב בקר וכבש בלחם לבן (34 שקלים) ועוד.

לאביט ברזילי. רחוב ברזילי 1, תל אביב. 03-5666699

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully