וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דים סאם: מסתמן מחליף לטרנד הסושי

30.8.2012 / 19:45

בעוד כחודש תפתח רשת דים סאם חדשה, שתציע כיסונים מאודים ממולאים כל טוב, שחמושים בטעמים אקזוטיים ויתרונות בריאותיים המאיימים להיות ההתמכרות הבאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחוב אבן גבירול בואך כיכר רבין מהווה מיקום אידיאלי בכדי למדוד הצלחה או כישלון של טרנד. כמות האנשים שעוברת שם מדי יום היא עצומה, הקהל מגוון וסקרן ובאותה מידה גם אכזרי. אחרי שרשת סינבון השתמשה במיקום כמקפצה ראשונית לכניסה לשוק המקומי מגיע כעת תורה של רשת דים סאם חדשה.

היזם אופיר עשור (28), איש חיי לילה (מבעלי הסטוראג' וההמינגוויי) ומהנדס תעשייה וניהול, הרהר ארוכות בדרך שעשה הסושי מתפריט המסעדות האסיאתיות לעולם בפני עצמו וניסה להבין מהו הדבר הבא בשטח. במהרה, הבין כי התשובה נמצאת בדים סאם, שטעמיו נגישים לחיך הישראלי ובמקביל יש לו יתרונות בריאותיים רבים כגון בישול בצורת אידוי, העדר חומרים משמרים וערך קלורי נמוך יחסית. הוא שם לעצמו למטרה להפוך את הדים סאם לסושי הבא, לשלוף אותו ממסעדות מפונפנות ולהפוך אותו לנגיש ועממי. גישושים וחקירות העלו מפגש בין עשור לדודי גבריאלי, בעל מפעל דים סאם כשר בקיבוץ להבות חביבה והשניים גמרו אומר להיות שותפים ולפתוח יחדיו את הדים סאם שופ.

המסעדה שתפתח בספטמבר הקרוב תכלול מגוון דים סאם רחב. את ההכנה והקיפול עובר הדים סאם במפעל בעבודת יד על ידי צוות אסיאתי ואילו במקום יתבצע האידוי הסופי והמכירה. במקום יהיו 4 שולחנות בחוץ ובפנים תהיה הוויטרינה והמטבח. במקום כ-12 סוגי דים סאם: תרד בוטנים, תרד שיטאקי, עוף, בקר, אווז, ירקות מוקפצים ועוד. את הטעמים ניתן יהיה לשלב בעסקית הכוללת סלט אסיאתי קטן, נודלס קטן מספר סוגי דים סאם ו-3 סוגי מטבלים (45 שקלים). בחורף ייתווספו לתפריט גם שני סוגי מרקים.

עוד מתכנן עשור למכור במקום דים סאם קפוא לקחת הביתה עם אופציה לקומבינציות של בשרי/צימחוני/מיקס שנשמרים במקפיא עד 3 חודשים. עשור מדגיש כי ההכנה הביתית היא פשוטה היות ומדובר בתהליך שלוקח בדיוק 7 דקות. עוד יימכרו במקום סטימרים לאידוי ביתי. לצד הדים סאם, יעמוד בחנות וכן של חנות התה פלה דה תה, שיגישו לסועדים תה קר בקיץ וחם בחורף לצד הדים סאם. המקום ייפתח להרצה ככל הנראה בתחילת ספטמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקופסאות המעוצבות של הדים סאם שופ/מערכת וואלה!, צילום מסך

עשור השקיע רבות בעיצוב ומיתוג: הדים סאם יוגשו בתוך שקיות מעוצבות והארוחות העסקיות כמו גם הטייק אוויי יוגשו בתוך קופסאות לאנץ' בוקס יפניות, מעוצבות גם הם. על גבי הקופסאות כתובות הוראות ההכנה מדויקות לאידוי נכון של הדים סאם ומוטבע לוגו צבעוני, שמרמז על מטרותיו של עשור."אני מתכנן שזו תהיה רשת, שתתמקד כולה בדים סאם", הוא אומר, ומוסיף כי בחזון שלו, זה יהיה הטרנד הקולנרי הבא.

דים סאם שופ. רחוב אבן גבירול 61, תל אביב. 03-5278989. כשר
שעות פתיחה: א'-ה' 11:00-01:00 ו' 11:00- שעה לפני כניסת שבת. שעה אחרי יציאת שבת- 01:00.

  • עוד באותו נושא:
  • דים סאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully