וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: משתה של אש וקרח

9.9.2012 / 8:45

משתה גרנדיוזי ברוח משחקי הכס באנג'י, פיסאטה מקסיקנית במזללה ושיתוף פעולה בין בשלניות עדתיות ועומר מילר בחדר האוכל. כל האירועים הקולינריים הלוהטים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתה של אש וקרח באנג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתה של אש וקרח באנג'י

במסעדת הבשרים אנג'י יקיימו ארוחת שחיתות בת 13 מנות בהשראת סדרת הטלוויזיה משחקי הכס. עם מנות המקבלות השראה מפרקי הסדרה כגון: פטריות שחורות מפוקפקות; חרדל מהעיר הישנה: זרעי חרדל, דבש, צנוברים ושקדים; עופיונים בחמאה ובצלי פנינה; ברווז בדבש ופלפלים כתומים; שוק טלה בקראסט של שום ועשבי תיבול; חזירון יונק ברוטב שזיפים ממולא בתפוחים, ערמונים, תערובת פטריות פורטבלו וכמהין ועוד שילוו בשתייה הכוללת יין אדום מתובל ובירת גולם של דנסינג קאמל (400 שקלים לסועד). הארוחה תתקיים ביום ראשון, 23 בספטמבר בשעה 20:00. ההזמנות מראש בלבד.

אנג'י. רחוב אחד העם 6, תל אביב. 03-5167888

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתה מקסיקני במזללה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיאסטה מקסיקנית במזללה

בתאריכים 9-10 בספטמבר יחגגו במזללה ערבים מקסיקנים עם תפריט זוגי הכולל 6 מנות לבחירה ביניהן: קוביות קמח תירס וגבינת גאודה בשמן עמוק, נתחי חזיר קריספי, פפריקה מתוקה מטוגנת; פלפל פדרון צלוי עם גבינת ריקוטה בבלילת בירה, חומץ שרי, שום ואיולי פלפלים מעושנים; קלמרי בפלנצ'ה, וופל בלגי, בצלים חרוכים, ויניגרט ירקות גריל וכוסברה עם קריספי טורטייה וביצה עלומה בטמפורה; ספריבס חזיר, תירס בגריל, כרוב צלוי בבירה, סלרי, אגוזים, ברוטב בברבקיו; פילה עגל, קינואה שחורה בירקות שורש, דלעת ערמונים צלויה, רוטב יין אדום וערער ועוד.

מזללה. רחוב נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5665505

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שימור מאכלי עדות בחדר האוכל

מסעדת חדר האוכל של השף עומר מילר, משיקה פרויקט הנקרא "שימור מאכלי עדות". במסגרת הפרויקט מזמין מילר בשלנים ובשלניות ותיקים ומנוסים שיש להם מתכונים עדתיים מיוחדים, יוצאי דופן או סתם מצטיינים להציע את מנותיהם. הנבחרים יוזמנו לבשל את המתכונים יחד עם עומר במטבח המסעדה ובעוד כחודשיים יושק תפריט שמתבסס על אותם מתכונים. בהמשך יושק גם ספר מתכונים. המעוניינים מוזמנים ליצור קשר עם המסעדה.

חדר האוכל. רחוב שאול המלך 23, תל אביב. 03-6966188

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה בגוסטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת שלוש לגוסטו

בין התאריכים 6-15 בספטמבר תחגוג גוסטו יום הולדת שלוש, לכבודו יוגש במסעדה תפריט בהשראת הסרט "הסנדק". בין המנות: פלטת נקניקים וגבינות: מבחר נקניקים איטלקיים וגבינות, עם אורוגולה ופרי העונה (69 שקלים), פסטה ראגו בקר פלפלים קלויים, ירקות שורש ופרוסות צ'וריסוס פיקנטי (59 שקלים), פיצה סנדק: פיצה חמה קרה, רוטב עגבניות, עלי רוקט, פרמזן, ברזאולה, שמן זית ובלסמי די מודנה (79 שקלים) ומנות נוספות. כמו כן תוצע כוס מרטיני ב-10 שקלים, ולמזמינים מתפריט הספיישל יוצע וורמוט מרטיני לבחירה ב-7 שקלים.

גוסטו. שדרות חן 59 פינת פרישמן 90, תל אביב. 1700-700-919

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרטר שרימפס באיטלקיה בפשפשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

איטלקיה בפשפשים

מסעדת איטלקיה בפשפשים חוגגת שנתיים ומציינת את המאורע בארוחת יומולדת בערב יום ראשון, 9 בספטמבר. לחוגגים יוגש תפריט מיוחד הכולל פתיחים, ראשונות, עיקריות וקינוחים שכל אחד מהם ילווה ביין שונה. בין המנות: זופה פראדה: מרק יוגורט עזים עם סלרי; טרטר שרימפס עם צנונית, פלפל חריף, שרי, בצל סגול, עלי סלרי ובזיליקום; סלט אנדיב צלוי בחמאה וגבינה כחולה על שומר בתחמיץ תפוזים; שוק טלה אפוי, גראטן תפוח אדמה בציר עוף ואיולי אורגנו (160 שקלים לסועד).

איטלקיה בפשפשים. רחוב עולי ציון 16, יפו. 03-6829678

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטה לינגוויני בבויה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת 11 לבויה

בויה חוזרת לפעילות אחרי שיפוץ וחוגגת 11 שנות פעילות עם עסקיות חדשות. בתפריט החדש התחלות לבחירה: פוקצ'ה מהטאבון עם שמן זית, עשבי תיבול ומלח גס ומנות לבחירה כמו סלט ירוק עם חסות ארוגולה ועגבניות שרי. בעיקריות: פיצה פפרוני עם מוצרלה באפלו, פלפל צ'ילי, זיתי קלמטה ובצל ירוק (58 שקלים); מולים בחמאה ויין לבן עם צ'פס (78 שקלים), קבב טלה על פוקצ'ה עם חציל שרוף, טחינה, עגבניות ונענע (78 שקלים), לינגווני שחור עם פירות ים, עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה (98 שקלים) ועוד.

בויה. התערוכה 3, נמל ת"א (צפון הנמל). 03-5446166

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמסיס שוקולד במסעדת פיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט מחודש במסעדת פיש

פיש מציגה תפריט עם מנות חדשות כמו בורקס פילו במילוי בשר טלה, צנובר וחצילים, מוגש על מצע טחינה, עגבניות מיובשות וזיתי קלמטה (38 שקלים), קוקטייל פירות ים בחלב קוקוס וקארי ירוק עם אורז יסמין וצ'ילי (78 שקלים). כמו כן נוספו קינוחים כמו נמסיס שוקולד: קרם שוקולד מריר וקציפת שוקולד לבן עם כדור גלידת וניל ושטרוייזל (32 שקלים), פנקוטת פסיפלורה: קרם פסיפלורה עם סלט פירות קיצי ומרנג. (32שקלים).

פיש. רחוב בני חבוט 7, ראשל"צ. 03-9611169

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מולים בכרמא/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת דגים בכרמא

מסעדת כרמא בעין כרם בירושלים משיקה דיל לרגל סוף הקיץ: כל סועד שיזמין מנה מתפריט הדגים ופירות הים, יקבל כוס יין לבן. בין המנות בתפריט: סביצ'ה סלמון בשמן זית לימון, מלח ים, חמוציות, בצל סגול, עגבניות קונקסה על מצע אבוקדו ורוקט (49 שקלים), קלמרי פריך, קרם פלפלים ואיולי צ'יפוטלה (49 שקלים), סלמון בעשבי תיבול בתנור וירקות שורש אפויים ( 82 שקלים), דניס שלם, מטוגן קלות ואפוי בתנור עם שום קונפי ועשבי תיבול (92 שקלים) ועוד.

כרמא. רחוב עין כרם 74, ירושלים. 02-6436643

תערוכת colorfood. דן לב
תערוכת colorfood/דן לב

תערוכת colorfood

תערוכת Colorfood של הצלם דן לב, תיפתח השבוע בימים שני -רביעי, 10-12 בספטמבר. התערוכה, אוצרת 35 עבודות של צלם האוכל דן לב שצילם את עולמותיהם של שפים שונים בארץ. כל שף בחר בצבע שונה והציג מנה בהשראתו. התערוכת מתקיימת בחסות מחלבות גד וההכנסות אליה יתרמו כולן לעמותת עלם.

בין השפים שבישלו לצילום: אביב משה, ישראל אהרוני, חיים כהן, מיקי שמו, רן שמואלי, ירון קסטנבויים, אבי ביטון, שגב משה, דויד פרנקל, מיקה שרון, אבי שטייניץ, יוסי שיטרית, אביבית פריאל, גלית והנס ברטלה, יאיר פיינברג, אורלי פלאי ברונשטיין, ערן שוורצברד, אורי שפט, גולן גורפינקל, דניאל זך, איל לביא, רות סירקיס, מיכאל גרטובסקי, ניצן רז, עומר מילר ועוד.


Colorfood. סלון יפו לאמנות?, האנגר 2, נמל יפו. 10-12/9/12בשעות 11:00-22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully