וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדות המומלצות בגליל המערבי

8.10.2012 / 8:31

נסיעה לטיול או צימר בצפון תמיד מעלה כאב ראש לגבי המקום שכדאי לסעוד בו. מצורף המדריך השלם למסעדות מומלצות בצפון הארץ והמלצות נבחרות במיוחד

פוקצ'ה. ivp – בית הפקות מקוון, אולפני הרצליה
פוקצ'ה של ארז קומרובסקי/אולפני הרצליה, ivp – בית הפקות מקוון

ביתו של ארז קומרובסקי: מומלץ במיוחד

מי שמזהה את ארז קומרובסקי עם אפייה בלבד, יופתע לגלות שמגע הקסם שלו תקף גם לגבי בישול עם חומרי גלם גליליים. לאחר תקופה במהלכה העביר בסדנאות בישול בביתו שבמתת, החליט לפתוח אותו לסעודות שף אינטימיות (לקבוצות בלבד) שבבסיסו תוצרת עונתית של פירות, ירקות ועשבי תיבול, שמקורם בבוסתן העצום שסביב ביתו. זאת לצד דגים משוק עכו ובשרים מהאזור.

בתפריט: טעימות של דגים ופירות ים, סטייקים ובשרים מיושנים, מבחר לחמים ופוקאצ'ות מהטאבון, עשבי תיבול מהגינה וגבינות ממשקים שכנים. חלק מהמנות נעשות לעיני האורחים. הארוחה מוגבלת לכמות משתתפים שבין 10-14 משתתפים בעלות 1000 שקלים.

הדובדבן שבקצפת: ביתו של קומרובסקי נמצא במקום שנדמה כי הוא קצה העולם, על צלע הר עם נוף עוצר נשימה. האוכל מוקפד, היין נברר היטב ויכולות הבישול של קומרובסקי מספקות ארוחה ברמה גבוהה. יכולותיו החברתיות ידאגו לערב מבדר. אם נהנתנות היא שמכם האמצעי, זה המקום עבורכם.

ביתו של ארז קומרובסקי. מתת. להזמנות: 03-9772929.לא כשר

טווח מחירים: יקר מאוד

מסעדת אורי בורי. נמרוד סונדרס
מסעדת אורי בורי/נמרוד סונדרס

אורי בורי: מומלץ במיוחד

אורי בורי היא בין מסעדת הדגים הוותיקות והידועות בארץ בבעלות המסעדן אורי ירמיאס. מיקומה על חוף הים התיכון בעיר העתיקה הפכו אותה לפנינה של ממש. ירמיאס המפורסם בזקנו הלבן, ביסס יחסים קרובים לאורך השנים עם דייגי עכו שסיפקו לו את מיטב התוצרת הטריה היישר מהים. ירמיאס הצליח למצוא נוסחה שעובדת וגדולתו בשמירת נאמנות לצביון עממי מבלי להיגרר לגורמה אליטיסטי.

בתפריט פורל בקדרה ברוטב שמנת עם פלפל ובצל ירוק (60/108 שקלים למנה וחצי מנה בהתאמה) סשימי סלמון ברוטב סויה וסורבה וואסבי (36 שקלים), בייבי קלמרי, שרימפס ומולים צרובים על הפלנצ'ה עם פתיתים ואפונה (62/112 שקלים), קוקי סאן זא'ק ברוטב ג'ינג'ר, יין לבן, שמנת ואצות (65/119 שקלים), סביצ'ה דג ים בלימון, שמן זית, צלפים ובצל סגול (36 שקלים).

הדובדבן שבקצפת: ירמיאס השכיל לבנות מוסד ששומר על שירות מופתי ונותן לישראלים את מה הם הכי אוהבים: מנות גדולות, רוויות טעם ובשפע. מי שאוהב מנות קטנות בא על סיפוקו בזכות פטנט חצאי המנות המוגשות במסעדה.מה שבטוח, לא תצאו רעבים.

אורי בורי. רחבת המגדלור, עכו העתיקה. 04-9552212. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הארזים

מסעדה עם ותק של 13 שנה, שבמרכז המטבח שלה עומדת טבחית מלבנון שמכינה אוכל כפרי, פשוט ומדויק, לפי מתכונים סודיים. ניתן לקבל פלטות סלטים ועסקיות ומשתלמות המאפשרות אופציות טעימה רבות.

התפריט על רגל אחת: חומוס ביתי עם תוספות שונות, בשרים על האש ומנות לבנוניות כמו שוק פרגית עסיסי במילוי אורז ובשר, או מפרוש עגל: בשר מבושל מוגש על חשווה.

תמחור: זול

הארזים. כביש 899 צמוד לפנייה לחניתה, שלומי .04-9875244. כשר בלי תעודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קינוח פסיפלורה במסעדת אלומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלומה מעלות תרשיחא

ביסטרו גלילי ותיק שמרבה להגיש מנות על לבסיס דגת הים מנמל עכו וחומרי גלם טריים משדות האזור. חלל המסעדה הוא בגודל הנכון ליצירת אווירה אינטימית שלה תורמים גם רהיטים עתיקים מפרובאנס, המשרים אווירת ביתית.

בתפריט: כמות מצומצמת של מנות שמתמקדת בבשר איכותי, דגים ופירות ים ברוח המטבח הדרום צרפתי ואגן הים התיכון ויינות בוטיק מיקבים מקומיים.

תמחור: בינוני- יקר

אלומה. כביש תרשיחא-כפר ורדים (אלון 16) מעלות תרשיחא. 04-9574477. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאפאס של מסעדת אדלינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אדלינה

בית אוכל בעיצוב כפרי שנמצא במבנה ותיק בקיבוץ כברי. במסעדה מרפסת מול מטעי הבננות ממנה נשקף הים מרחוק. התפריט מלהטט בין המטבח הישראלי למטבח הספרדי בדגש על חבל קטלוניה.

התפריט על רגל אחת: תפריט טעימות עם טאפאס, ותפריט מנות בגודל סטנדרטי מפירות ים ודגים, כאשר חלק ניכר מהמנות נעשות בטאבון שבמרכז המסעדה.

תמחור: בינוני-יקר

אדלינה. קיבוץ כברי. 04-9523707. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת ארנולד'ס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארנולד'ס

מסעדת שף כשרה שפעילה בסוף קיץ 2007 בבעלות השף והבעלים, אורי ארנון. המסעדה שוכנת במבנה עץ רחב ידיים ומציעה תפריט אקלקטי ממטבחי העולם בדגש על המטבח הצרפתי עם נגיעות מקומיות.

התפריט על רגל אחת: בשרים, דגים ותבשילי קדירה, עם אופציה למסלול ארוחת טעימות. כמו כן מציעים במסעדה בירות ביתיות שמכין השף לפי מתכון שוויצרי שעובר במשפחה.

תמחור: בינוני

ארנולד'ס. נתיב השיירה. 04-9522211. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת בועז מבשל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בועז מבשל

מסעדת השף של בועז קוינטנר לשעבר תל אביבי (קפריצ'יוזה, ביג מאמא) וכיום מנצח עלגורמה ביתי בגליל המערבי, בחלל קטן. המסעדה צמודה ביתו וכל בני המשפחה מגויסים לעסק מי במילצור ומי בסיוע להכנות.

התפריט על רגל אחת: ארוחת טעימות בסגנון איטלקי בניחוחות גליליים. התפריט משתנה מדי שבוע לפי מצב חומרי הגלם בשוק. תפריט היים מורכב בעיקרו מיינות בוטיק תוצרת הגליל והארץ.

תמחור: יקר

בועז מבשל. מצפה הילה. 04-9572090. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully