וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Vong: המסעדה הוויטנאמית הראשונה של תל אביב

15.10.2012 / 15:15

לאחר ציפייה ארוכה לבשורות קולינריות מרעננות, תפתח בעוד כחודש מסעדה וייטנאמית חדשה בשדרות רוטשילד ותייצג את אחד המטבחים המרתקים ביותר באסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלטים וייטנאמיים בוונג/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקופה האחרונה נדירות הן המסעדות שנפתחות ומביאות עמם בשורה מרעננת שטרם נראתה באזורנו. בעוד כחודש תפתח מסעדה וייטנאמית חדשה, אולי הבשורה לה חיכינו.

הישראלים ידועים בחיבתם לאוכל אסיאתי אבל בימים אלו, שוק המסעדות האסייתי מורכב בעיקר מסעדות סיניות, סושי על נגזרותיו השונות, מסעדות פיוז'ן וכאלההמשלבות תחת קורת גג אחת מעט מכל מטבח ביבשת אסיה. המטבח הוייטנאמי אמנם התארח במסעדות שונות אבל לא קיבל את הבמה לה הוא ראוי. אחד המאפיינים המעניינים של מטבח זה הוא היותו מושפע לא רק משכנות קרובות כמו סין אלא גם מהמטבח הצרפתי, מה שמוסיף לו טוויסט מעניין.

בבלוק אחד של רחוב רוטשילד נפתחו לאחרונה לא פחות משלוש מסעדות חדשות, קפה אירופה, אנאבל'ס ורוטשילד. בעוד כחודש באמצע נובמבר, תפתח מסעדה חדשה נוספת במתחם, על חורבותיה של מסעדת הסושי סושידו שנסגרה. המסעדה שתיקרא Vong נמצאת בבעלותם של ענבר ואיב זרוק, בעל ואישה ושותפים שבבעלותם גם סושי Ze Sushi במתחם באזל. יחד עמם במסעדה מספר שותפים נוספים. את התפריט בנתה זרוק יחד עם שותף נוסף, לירון ברנר ועם ליווי קולינרי צמוד של יועצת המתמחה באוכל וייטנאמי. לדבריהם התפריט יציע מבחר של מנות וייטנאמיות אותנטיות ולצדו יוגשו גם מגוון רחב של מנות סושי.

Vong. רוטשילד 15, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • וונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully