וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: מתכוננים לחורף עם מאכלי ציידים

18.11.2012 / 17:40

חודש מאכלי ציידים עם ארנבת ויען בפראג הקטנה, תפריט חורף בסיטארה ותבשילים חדשים בחטאים מתוקים. המסעדות נכנסות לכוננות חורף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת ציידים בפראג הקטנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת ציידים בפראג הקטנה

עונת הציד בצ'כיה נפתחת עם בוא הסתיו, וברשת בתי האוכל הצ'כיים פראג הקטנה חוגגים את המאורע במאכלי ציידים. החל מה-20 בנובמבר, ובמשך כל החודש שאחריו, יוגשו מנות שף ברוח ציידי צ'כיה. על התפריט יופקד השף הצ'כי ראדק פריחונסקי, שיגיע לארץ במיוחד עבור המאורע.

במנות הראשונות יוגשו פטה ארנבת עם רוטב אוכמניות; לחם ביתי עם תערובת בשרי צייד חריפה; מרק יען עם אטריות וירקות, ועוד (כ-35 שקלים למנה). בעיקריות יוגשו מנות כמו ראגו יענים עם ירקות שורש ביין ושזיפים (54-115 שקלים).

פראג הקטנה. רחוב אלנבי 56, תל-אביב. רחוב בן גוריון 83, בת-ים. חוף לידו, אשדוד. 1700-506-566

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקשוקה בחטאים מתוקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות בחטאים מתוקים

עם בוא החורף מרעננים בחטאים מתוקים את תפריט הבראנץ'. מדי שבוע יוגשו מרקים חמים ותבשילים משתנים, לפי ארץ המקור. כך למשל יוגשו בשבועות השונים מרק בצל צרפתי מוקרם; קפונטה איטלקית של חצילים, פלפלים ועגבניות מיובשות; שקשוקה מרוקאית מתובלת, ומנות נוספות (74 שקלים למזנון אכול כפי יכולתך).

חטאים מתוקים. רחוב שבזי 67, שכונת נווה צדק, תל-אביב. 03-5162708

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קראמבל תפוחים במסעדת סיטארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ושף חדשים בסיטארה

מסעדת סיטארה שבמתחם סי אנד סאן צירפה לשורותיה את השף ליאור קדוש. בימים האחרונים השיק השף תפריט חורף חדש: ריזוטו פטריות יער ופרמזן (95 שקלים), ניוקי ביתי עם שרימפס, שמנת, עגבניות מיובשות ופורצ'יני (92 שקלים), כבדי עוף ברוטב מייפל, קשיו צ'ילי ומנגו על פירה תפו"א (72 שקלים), פילה לוקוס בקסואלה ספרדית עם לבבות ארטישוק, פלפלים קלויים, עגבניות שרי וחומץ שרי (145 שקלים).

סיטארה. רחוב הרצל רוזנבלום 8, סי אנד סאן, תל אביב. 08-6884616

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלמרי אנדלוסי בקלואליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טפאס אנדלוסי בקלואליס בג'ינס

השף סמואל פראה ממאלגה חובר לשף ויקטור גלוגר מקלואליס לשני ערבים משותפים של טפאס אנדלוסי. הערבים, במסגרת ערבי קלורליס בג'ינס, יתקיימו בימים רביעי וחמישי 21-22 בנובמבר. בין המנות שיוגשו, שוט מרק שום ושקדים לבנים (10 שקלים),חצילים מטוגנים עם דבש (28 שקלים), מרק גספצ'ואלו: ציר שרימפס עם אמולסיית חלמונים (36 שקלים), טורטייה קוד פיש (36 שקלים), קלמרי שלמים ממולאים בחצילים וצנוברים(78 שקלים). הערבים יתקיימו בשני סבבים, בשעות 19:00, 21:30. יש להזמין מקומות מראש.

קלואליס. רחוב אבא הילל 16, רמת גן. 03-5759060

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טונה בלו לגון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות בריאות חדשות בקיוטו

מסעדת קיוטו משיקה תפריט בריאות חדש, בשיתוף עם דיאטנית קלינית. כל מנה ומנה תסומן ברכיבים התזונתיים שבה. בין המנות החדשות: מרק מיסו (25 שקלים), סלט נבטים מחמישה סוגי נבטים, נענע בצל ירוק וויניגרט יוזו (39 שקלים), שיפודי יקיוטורי עוף ובצל (24 שקלים), קיוטו ראמן: מרק על בסיס ציר עוף יפני עם אטריות ביצים, ירקות וביצה עם עוף/בקר (31-52 שקלים), סשימי סלמון (38 שקלים), טפניאקי: יאקיניקו עוף ברוטב שום וג?ינג?ר (67 שקלים), ומנות נוספות.

קיוטו. רחוב אריה שנקר 7, הרצליה. 09-9587770

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אירוח שפים בטריולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חודש אירוח שפים בטריולה

מסעדת טריולה האיטלקית משיקה חודש אירוח שפים, במסגרת חגיגות שנה למקום. בין התאריכים 11-20 בנובמבר יציע מדי יום שלישי שף אחר את מנות הדגל שלו. האירוח הראשון יתקיים ביום שלישי, 20 בנובמבר. השף האורח, ויטל סיני ממסעדת צ'רלי ביהוד, יגיש זוג פורטובלו בטמפורה ופפריקה, במילוי שמנת ופסטו; פיצה פרושוטו, רוקט ואפרסמון, ולקינוח: קרם ברולה ורימונים. בהמשך יתארחו במסעדה גם אורן בקר, אריק ווקיל ואבי מונרוב.

טריולה. רחוב שחם 14, פתח-תקוה. 03-9198444

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפאס באדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי טפאס באדלה

במסעדת אדלה ביסטרו שברמת ישי יקיימו מדי יום רביעי, החל מ-19:00, ערבי טפאס ספרדיים, שבמהלכם יוגשו מטעמי המטבח הלטיני. בין השאר יוגשו מרק עגבניות ספרדי (14 שקלים), קלמרי על הפלנצ'ה עם ירקות קלויים על לבנה (32 שקלים), שרימפס צרוב בשמן זית לימון וצ'ילי (36 שקלים), פאייה עם פירות ים (78 שקלים) ועוד.

אדלה. אזור התעשיה רמת ישי. 04-9535358

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully