וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: חג המולד באוונגרד

23.12.2012 / 16:30

באוונגרד מציינים את חג המולד עם עץ אשוח וסנטה, בקאסה נובה פוצחים במסורת ארוחות בשרים לטיניים, וקוצ'ינה תמר פותחת דלפק עסקיות חדש. כל אירועי האוכל החמים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלטת בשרים באוונגרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

חג המולד באוונגרד, תל אביב

מחר, ה-24 בדצמבר, יציינו במסעדת אוונגרד את חג המולד באווירה אמריקאית, עם עץ אשוח מקושט, מזמורי חג וסנטה קלאוס, שיחלק מתנות לאורחי המסעדה. בתפריט ארוחת חג המולד: מיקס בשרים, 2 נקניקיות עגל, 2 נקניקיות פיקנטיות, 2 קבבונים, 2 שיפודי עוף, 2 נתחי פרגית. המשקל הכולל של הבשר: 1 ק"ג, והוא מוגש עם ירקות קלויים, בירה וקינוח (250 שקלים לזוג). ויש גם אופציה לארוחת חג לרביעייה, שבה נתח פילה או אנטרקוט, במשקל 1 ק"ג, לצד פלפלים ובצלים קלויים, 3 רטבים לבחירה, בירה וקינוח (400 שקלים ל-4 איש).

אוונגרד. רחוב הברזל 3, תל אביב. 03-6480082. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתה בקאסה נובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגת בשרים בקאסה נובה, יפו

קאסה נובה פוצחת השבוע בחגיגת בשרים, שתתקיים בכל שלישי בערב, החל מ-20:00. בארוחה יוגשו בשרים לטיניים ללא תחתית, סביב שולחן אבירים. בין המנות: אמפנדס במילוי בשר, צימוקים וזיתים; צ?וריסוס על הפלנצ?ה; סטייק בוריטו - רצועות שייטל ופלפלים בטורטייה פריכה; אנטריקוט עם רוטב הולנדייז וצ?יפוטלה; ועוד. יהיו גם יין, בירה וסודה, קינוח וקפה (139 שקלים לאדם).

קאסה נובה, סביצ'יריה ופיסקו בר. רציף העלייה השנייה 48 נמל יפו, 03-5413636. לא כשר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוח המנות היומיוות בפרנצה תמר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוצ'ינה תמר בתל אביב מתרחבת

צמוד למסעדה שלה, קוצ'ינה תמר, משיקה השפית תמר כהן צדק את Pranzo Tamar - דלפק צהריים איטלקי. פראנצו תמר יציע מדי יום חול, בין השעות 12:00-16:00, עסקית מהירה במחירים נוחים. במסגרת העסקית יהיה מזנון חופשי של אנטיפסטי, סלטים, לחמים ומטבלים, מרק היום במזיגה עצמית ושתייה - כל אלה במחיר המנה העיקרית.
בין העיקריות המשתנות מדי יום: פיצה מרגריטה עם רוטב עגבניות וגבינת פרמז'ן (49 שקלים), טליאטלה ארבייטה ביתית עם רוטב עגבניות חריף ועשבי תבלין (49 שקלים), טליאטלה ראגו תוצרת בית, עם תבשיל חורפי של רוטב עגבניות ו-3 סוגי בשר (59 שקלים), קוטלטה די מנזו: נתחי שייטל דקים, מטוגנים בפירורי לחם ואיולי ירוק ומרווה (69 שקלים), ועוד.

פראנצה תמר. רחוב הצפירה 10, תל אביב. 03-6390407. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרינגרולס בבראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביסטרו בראון בתל אביב משיק תפריט חדש

שפית מאיה לביא מרעננת את התפריט של Brown שבמתחם G ומציעה לקראת החורף שפע של מנות חדשות. קרפצ'ו סלק טרי, צנוברים קלויים וחמוציות, לצדרצועות קולורבי, תפוח עץ ופטרוזיליה (28 שקלים); ספרינג רול: דפי אורז במילוי רצועות מלפפון, אבוקדו, גזר, פטריות שיטאקי, אטריות שעועית וג'ינג'ר טרי, כשהכל מוגש עם רוטב סויה וצ'ילי מתוק חריף (34 שקלים); ירקות כמו זוקיני, גזר, בטטה, בצל סגול, מנגולד וארטישוק ירושלמי, אפויים עם טחינה ויוגורט, סומק וגבינת פטה כבשים (38 שקלים); תבשיל עדשים חם , גזר, כרשה ובצל, המוגש עם טחינה-יוגורט ובצל ירוק צלוי (42 שקלים), ועוד.

Brown. רחוב ניסים אלוני 10, מתחם G, תל אביב. 03-5444024. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קדירת בוקרים חורפית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף במסעדת הבוקרים, מרום הגולן

מסעדת הבוקרים הצפונית משיקה תפריט חורף. בין המנות החדשות: מרקים כמו מרק שעועית אדומה וצ'וריסוס, או ערמונים ותפוחי אדמה (29 שקלים); קדירת אוסובוקו עגל חלב בירקות שורש על בורגול (82 שקלים), קדרת כבש עם חומוס (89 שקלים), קדרת פרגית עם חלב קוקוס וג'ינגר טרי על אורז לבן (82 שקלים), ועוד.

הבוקרים. קיבוץ מרום הגולן. 04-6960206. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת פרונטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חורף בפרונטו, תל אביב

השף דיוויד פרנקל יצר תפריט חורף חדש, המבוסס על חומרי גלם עונתיים. בין הראשונות שהיתוספו לתפריט: ירקות שורש צלויים על אדמת חומוס מעושנת וקרם גזר (48 שקלים), פורקטה חזיר, חרדל ועשבי תיבול (54 שקלים), פפרדלה בשחור-לבן עם קלמרי בציר מעושן ופופקורן קינואה (86 שקלים), ברווז צלוי עם קרם בטטה וירקות גינה (110 שקלים) ועוד.

פרונטו. רחוב הרצל 4, תל אביב. 03-5660915. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיאצה קפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בפיאצה קפה, תל אביב

פיאצה קפה ברחוב דיזנגוף מתחדשת עם בר חדש ותפריט חדש, שיצר השף שי דובלרו. לרגל המאורעות תתקיים במקום מסיבת השקה, בין התאריכים 23-25 בדצמבר. במסגרת החגיגות יוצעו מגוון מנות במחירים מוזלים. בין המנות החדשות בתפריט: פיצטה כמהין עם ביצה רכה (26 שקלים), ארנצ'יני ברוטב פרמז'ן (23 שקלים), סקלופיני עוף עם בצלי שאלוט, ברוטב יין אדום ובלסמי, מוגש עם פירה (64 שקלים), פיצה ביאנקה, ארטישוק וגורגנזולה (48 שקלים), ועוד.

פיאצה קפה. רחוב דיזנגוף 99, תל אביב. 03-5274488. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully