וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: בשר על האש במסעדת שולחן

20.1.2013 / 18:30

מנות על האש במסעדת שולחן, פסטיבל אוכל בעמק יזרעאל, יומולדת שנתיים למסעדת מנואלה בזכרון וחגיגת אוכל הודי ב-99 שקלים באינדירה. כל אירועי האוכל המעניינים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על האש במסעדת שולחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי בשר במסעדת שולחן, תל אביב

אחרי השקת עונה שנייה לתוכנית הטלוויזיה "שף על האש", החליט השף עומר מילר לצאת בערבי "על האש" גם במסעדה שלו, שולחן. מדי ערב, משעה 19:00, יציעו בשולחן, בין השאר, קלמרי טרי חרוך לצד סלט עגבניות, כוסברה וחריף (76 שקלים), שווארמה לוקוס בתבלינים ארומטיים (115 שקלים), צלעות טלה במרינדת נענע יבשה וערק (98 שקלים), קרטושק'ס עם שמנת וחזרת (28 שקלים). לצדם מוצעת במקום קומבינציית פתיחת שולחן, עם סלט ערבי, טחינה, סלט פלפלים חריפים, סלט סלק, חומוס חם, פלאפל, חמוצים, קולסלאו ופוקצ'ה מהגריל (40 שקלים לאדם).

שולחן. שדרות רוטשילד 73, תל אביב. 03-5257171. לא כשר

ניוקי ירון שלו סטייל בבלה. נמרוד סונדרס
ניוקי כמהין במסעדת בלה/נמרוד סונדרס

פסטיבל טעמים בעמקים, עמק יזרעאל

בין התאריכים 20-30 בינואר יתקיים, זו השנה ה-9, פסטיבל טעמים בעמקים בצפון הארץ. במסגרת הפסטיבל מציעות המסעדות ארוחה של מנה ראשונה, עיקרית, קינוח וכוס יין, ב-79-109 שקלים. בין המנות שיוגשו: כבד עטוף שוקולד לבן וצ'טני פסיפלורה של מסעדת שלו ביער בקרית טבעון; ניוקי ערמונים עם כמהין, מרווה ופרמז'ן במסעדת בלה בבית שערים; ארוחת בראנץ' אצל השף דורון בר-און, ועוד.
המסעדות המשתתפות: אדלה, אוקטגון, בלה, טנדוקה, פרנג'ליקו, קפה לואיז, קפה פלוס, רוסו, שלו ביער, שפר ביר גארדן ותשרין. כמו כן, בבתי הקפה באזור יוצעו ארוחות בוקר ובראנץ' ב-39-49 שקלים.

לפרטים באתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוזילי פרימוורה במנואלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום הולדת למסעדת מנואלה, זכרון יעקב

המסעדה האיטלקית מנואלה בזכרון יעקב חוגגת שנתיים, ומגישה לכבוד האירוע תפריט יום הולדת חגיגי ב-99 שקלים לסועד. התפריט מציע ראשונה ועיקרית לבחירה, וקינוח אישי המשתנה מדי יום:
ראשונות: חציל פרמזן נוסח מנואלה; פולנטה שחורה; עיקריות כמו פילה סלמון עם ווינגרט אנשובי ותרד מוקפץ; פסטת ביצים, עם פירורי לחם ופרמז'ן, חמאה וכמהין. הקינוח האישי משתנה מדי יום.

מנואלה. רחוב המייסדים 49, זכרון יעקב. 04-8735761. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדביץ' גבינות ויין בבאשר פרומז'רי המחודשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

באשר פרומז'רי בתל אביב מתרחבת

לאחר שנתיים של פעילות כחנות גבינות ומעדנייה, החליטו ליאת ואיגור דודלזון, מקימי השלוחה התל אביבית של באשר פרומז'רי, להתרחב. החנות הקטנה בדיזנגוף גלשה אל החלל הסמוך, ונוספו גם מקומות ישיבה. הושק תפריט חדש ובו מגשי גבינות גורמה ליחיד או לזוג, בליווי פירות, לחם וחמאה במחיר משתנה, קרואסון עם גבינת ברי וריבת בצל (23 שקלים), פוקצ'ה עם שמן זית, מוצרלה באפלו, עגבניות, בזיליקום ובלסמי (39 שקלים), לחם שיפון עם ציזיקי, מטיאס כבוש ובצל (27 שקלים), מאפה עלים עם גבינת מסקרפונה כחולה, דובדבני אמרנה, קרם פרש וסלמון (58 שקלים), ועוד. בהמשך יפתחו את המקום גם בערב, עם תפריט מורחב עוד יותר.

באשר פרומז'רי. רחוב דיזנגוף 201, תל אביב. 03-5225077. כשר ללא תעודה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סמוסה באינדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערבי ראשון באינדירה, תל אביב

מסעדת אינדירה מתחילה מסורת חדשה בערבי ראשון, בקומת השאנטי של המסעדה. בכל ראשון בערב תציע אינדירה חגיגת שאנטי, עם מוזיקה בוליוודית ותפריט פתוח ללא הגבלה, ב-99 שקלים לסועד. החגיגה תתקיים החל מ-19:00, ולתוך הלילה. בין המנות: פקורה ירקות טבולים בבלילת קמח עדשים ומטוגנים; ככנפי פרגיות עוף במרינדה הודית על גחלים; קארי ירקות; מיקס טנדורי גריל על פלטה לוהטת; שיש קבב בקר וכבש טחון בשום, זנגוויל, בצל מתובל ותבלינים הודיים על גחלים; אורז בסמטי עם זעפרן, ועוד.

אינדירה. שדרות שאול המלך 4, תל אביב. 03-6954437. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלת שבת אתנית במסעדת מנטינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש במנטינה, נתניה

מסעדת מנטינה שבפולג מתחילה מסורת של קבלת שבת אוריינטלית. בתפריט מספר מנות מהמטבח הים תיכוני: שווארמה אנטרקוט (69 שקלים), סיגר טלה וצנוברים על קרם חצילים שרופים (28 שקלים), סלט בורגול ואוכמניות (32 שקלים), קוסקוס שורשים ובקר (42 שקלים), חומוס כורכום ופרגית (36 שקלים), ומלבי (28 שקלים). כמו כן, די ג'יי ינגם מקצבים טורקיים וים תיכוניים. הפעילות תתקיים החל משישי הקרוב, 25 בינואר, משעה 13:00 ועד כניסת שבת.

מנטינה, מתחם טיב טעם, פולג, נתניה. 09-8655111. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully