וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: סנדביצ'ים בפיתה בארומה

17.2.2013 / 16:45

ארומה ישראל משיקה תפריט סנדביצ'ים בפיתה, צ'ימיצ'נגה חוזרת ל-3 ימים בצפרה, וכתית מציגה תפריטים חדשים. כל אירועי האוכל המרגשים של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארומה בפיתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארומה בפיתה, ברחבי הארץ

ארומה ישראל משיקה תפריט חדש, של מבחר כריכים בפיתה, שיוגש בפברואר בלבד בכל סניפי הרשת. הלקוחות יוכלו לבחור בין פיתות מקמח לבן או מחיטה מלאה. המנות החדשות מבוססות על שני כריכים קלאסיים: כריך חביתה עם חסה וגבינת שמנת, עגבנייה ומלפפון חמוץ; וכריך עיראקי עם חצילים, ביצה קשה, טחינה עגבנייה ומלפפון חמוץ (26/28 לשבת/ל'קחת). ויש גם מנת פיתה המבוססת על הכריך החדש בתפריט החורף: כריך עוף בגריל עם עגבנייה, בצל סגול, טחינה ומלפפון חמוץ (30/32 שקלים לשבת/לקחת).

ארומה ישראל. בסניפי הרשת ברחבי הארץ. לא כשר

שרימפס על גוואקמולי בצפרה. דניאל לילה
שרימפס על גוואקמולי בצפרה/דניאל לילה

חודש צ'ימיצ'אנגה בצפרה, תל אביב

כמדי שנה יחגגו במהלך פברואר במסעדת צפרה את חגיגות מסעדת צ'ימיצ'נגה המיתולוגית. בתאריכים 21-23 בפברואר יוגשו מנות ספיישל מיתולוגיות, כמו סלט קלמרי ובצל קלוי בוויניגרט צ'ילי (55 שקלים), סביצ'ה לוקוס טרי עם עגבניות דבש, ליים פרואני וצ'יפוטלה סגול (88 שקלים), פלנצ'ה בלק טייגר שרימפס עם פנקייק תירס ובצל ירוק בוויניגרט צ'ילי מוריטה (77 שקלים), ועוד. יהיה גם תפריט מרגריטות עשיר.

צפרה. רחוב יגאל אלון 96, תל-אביב. 03-6240044. לא כשר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רביולי אבוקדו מעושן בכתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בכתית, תל אביב

מסעדת כתית של השף מאיר אדוני משיקה תפריט ערב חדש, עם מנות כמו סשימי דג ים עם אבקת אצות נורי, פניני טפיוקה, ג'לי דבש וחזרת (112 שקלים), טרטר אינטיאס חציל לבן צלוי באבקת יוגורט, עגבניות ערבה וארטישוק נא (118 שקלים), עיקריות כמו קרם שעועית לימה, ארטישוק צעיר, פנצ'טה טלה, פרמזן, חציל, צלפים, אנשובי כבוש וציר עגל (215 שקלים), ועוד.

כמו כן יוגש במסעדה תפריט טעימות ערב, עם שני מתאבנים, מנה ראשונה כמו טרטר ילו טייל, מנת ביניים כמו ריזוטו בורגניון, ועיקרית כמו דג שיטאקי, פרה דזרט, וקינוח (395 שקלים לאדם). יושק גם תפריט בר חדש. בין המנות: קלמרי קרבונרה; קוויאר מיצי ים, עגבניות, ג'לי סוטרן וכרישה, ועוד (90 שקלים למנה ולסלסילת לחם).

כתית. רחוב היכל התלמוד 4, תל אביב. 03-5328816 . לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנה במסעדת ליליות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקיות חדשות בליליות, תל אביב

מסעדת ליליות משיקה שתי עסקיות על הבר. ארוחה עסקית ובה 2 מנות ראשונות ממגוון מנות: מרק היום; שיפודוני עוף במיסו ולימון, עם סלט תירס, נבטים ושומשום; פסטרמה מתוצרת עצמית על ברוסקטה עם תפוח עץ בניחוח אניס, ויניגרט בלסמי, צנונית ופקאן, ועוד (55 שקלים ל-2 ראשונות). או לחילופין, עיקרית ב-55 שקלים, כגון: פרגיות בגריל על מאפה עגבניות, שומר ובצל עם סלט עשבי תיבול טריים; המבורגר מאנטרקוט עם קרם שום ויין אדום; פילה בורי עם חסה צלויה, קרם פלפלים, שומשום שחור, הדרים, גזר וג'ינג'ר, ועוד.

ליליות. וייצמן 4, תל אביב. 03-6091331. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת מנואלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט ארטישוק במנואלה, זכרון יעקב

מנואלה בזכרון תגיש במהלך החודש הקרוב תפריט ספיישל, אשר יוגש לצד התפריט הקבוע של המסעדה. בתפריט ראשנות כמו סלט ארטישוק בייבי, תפו"א, בצל סגול, צלפים ואיולי אנשובי (46 שקלים), ארטישוק ממולא בשרימפס וירקות שורש ברוטב עגבניות (40 שקלים). בעיקריות: פיצה ביאנקה עם ארטישוקים, פורטבלו, פרושוטו, ארוגולה ומוצרלה טרייה (61 שקלים), ריזוטו עם חתיכות ארטישוק, זנב שור ופרמז'ן (84 שקלים).

מנואלה. רחוב המייסדים 49, זכרון יעקב 04-8735761. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנטרקוט בווינו סוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית צהריים בווינו סוקה, הרצליה

מסעדת וינו סוקה בהרצליה פיתוח מתרחבת, עם עסקיות צהריים, שיוגשו בין השעות 12:30-16:00. בתפריט מנה ראשונה ומנה עיקרית ב-2 קטגוריות מחירים: 139 שקלים ו-169 שקלים. בין המנות: מרק קרם ארטישוק ירושלמי, שורשים ופטריות שיטאקי עם קרוסטיני אלי אוליו; נתחי פילה בקר על הפלנצ'ה בקראסט תערובת פלפלים, בליווי צ'טני חם בצד; ניוקי תפוח אדמה בקרם של פטריות פורצ'יני, פורטבלו וחלב קוקוס עם אספרגוס לבן, עלי תרד, אווז מעושן ושום קונפי, ועוד.

וינו סוקה. רחוב גלגלי הפלדה 7, הרצליה פיתוח. 072-2163756. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully