וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולנו מסובים: ארוחות חג במסעדות ובבתי מלון

לא בא לכם על הבלגן של בישולים לארוחת ליל הסדר? יש גם פתרונות למי שלא רוצים לעבוד קשה. הצעות לארוחות חגיגיות במסעדות ובבתי מלון ברחבי הארץ. הכינו את הארנקים

מצות. ShutterStock
ארוחת ליל הסדר (צילום:shutterstock)/ShutterStock

צפון

מושב לימן
במושב לימן, בגליל המערבי, תיערך ארוחת ליל סדר כשרה. יהיו שירים, קריאה בהגדה ומנות מסורתיות. נוסף לארוחת ליל הסדר גם יתקיימו במקום פעילויות מיוחדות במהלך חול המועד: סדנאות, טיולי ג'יפים, טעימות יין פירות, סיורים ועוד. 140 שקלים לאדם לארוחת ליל סדר.

לפרטים נוספים: seegalil@gmail.com, 054-7768643. כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסח בסוהו (צילום: דודי מוסקוביץ, יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרכז

סוהו
המסעדה בראשון לציון עורכת ארוחה חגיגית בליל הסדר, ומציעה מגוון מנות: סלט צאו יאם של עלי רוקט, אייסברג, כוסברה, נענע, עגבניות שרי, צנונית ואגוזי קשיו ברוטב יוזו ושמן זית; קרפצ'ו סלמון עם בצל ירוק, פלפלים אפריקאים, לימון ושמן זית; רול טייפון עטוף בסלמון צרוב, מיונז, טריאקי, שבבי בטטה ועירית, במילוי טונה חריפה, מלפפון, אבוקדו ובטטה; ג'מבו יקיטורי פילה בקר; פבלובה מרנג עם גלידת וניל או סורבה ופירות יער, ועוד. מחיר הארוחה: 320 שקלים לאדם, ו-100 שקלים לילד עד גיל 10. החל מ-19:30.

סוהו. משה בקר 15, אזור התעשייה הישן, ראשון לציון. 03-9658395. לא כשר


מלון דניאל הרצליה
במלון דניאל, מרשת מלונות טמרס, מציעים מגוון סוגי ארוחות ליל סדר. באולם פרטי (820 שקלים למבוגר ו-560 לילד), באולם משותף (תפריט מזנון ב-550 שקלים למבוגר, ו-375 לילד), וארוחת חג במסעדת "המינגווי" שבמלון, בליווי חזן (820 שקלים למבוגר ו-560 לילד). בתפריט המינגווי: פילה מוסר ים על מצע ירקות שורש בעגבניות מיובשות ועשבי תיבול; דואט צלי עגל חלב, עופיון צלוי בציר עוף ויין שרדונה; קינוח שוקולד של שכבות קרם שוקולד על בסיס דקואז אגוזים, לצד מקפא מנגו, מקרון קפה ורוטב פירות יער, ועוד. בתפריט המזנון: כרובית צלויה עם פלפלים קלויים ובזיליקום; תחתיות ארטישוק צלויות עם זיתי קלמטה ולימון כבוש; פילה סלמון כבוש עם צלפים ועירית; מרק ירקות אביבי; כתף כבש צלויה עם רוזמרין ורוטב קברנה; ברווז צלוי ברוטב תפוז סיני ושזיפים, ועוד.

מלון דניאל. רמת ים 60, הרצליה פיתוח. 09-9528282. כשר

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסוני קמח חומוס. פסח הודי באינדירה (צילום: גיא הכט, יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

תל אביב

מלון קרלטון
השנה יחגוג המלון את ליל הסדר באולם "כרמין", כשעל ארוחת החג ינצח שף המלון. את טקס ליל הסדר שיחל ב19:00 בערב ינהל החזן קובי פרלשטיין, והוא ילווה במקהלת "חזני תל אביב". הארוחה תכלול תפריט מסורתי הכולל צלחת על כל סימני החג, משקאות קלים ויינות מובחרים בהגשה, עלות הארוחה 1050 שקלים כולל מע"מ לסועד. בנוסף ניתן לערוך את הסדר באולם פרטי מסודר ומעוצב במחיר של 1250 שקלים לסועד כולל מע"מ.

מלון קרלטון תל אביב. 03-5201833


אינדירה
גם המסעדה ההודית עורכת ארוחת חג כאשר בתפריט לא רק מנות הודיות: צלחת הברכות המסורתית; כבד קצוץ ומבחר סלטים; גפילטע פיש וחריימה חריף; פלטת מיקס בשרים הודית של 5 סוגי בשרים עם 3 תוספות מהמטבח ההודי, ועוד. 195 שקלים לאדם, עם יין הבית, שתייה קלה ותירוש ללא הגבלה.

אינדירה. שדרות שאול המלך 4 תל אביב. 03-6954437. לא כשר


אבראג'
המסעדה היפואית תקיים חגיגת ליל סדר, עם מנות של השף רפי ענבוסי. בתפריט: דג בבישול מרוקאי פיקנטי; סלט מנגולד עם לימון; פטריות חמות מוקפצות בשום ושמן זית; שוק טלה עם בטטה ופירות יבשים בטאג'ין; עופיונים במילוי זיתים; נזיד חומוס וצוואר בקר ירושלמי עם ירקות שורש, ועוד. יוגשו ללא הגבלה קנקני שתייה, שמפניית רימונים וכן יין של יקב תבור. 300 שקלים לאדם.

אבראג'. כיכר קדומים 6, יפו העתיקה. 03-5244445. לא כשר


טשרניחובסקי 6
ארוחת ליל סדר כהלכתה תתקיים פה, עם גפילטע פיש וחזרת אדומה; סלט תפוחי אדמה עם פילה דג הרינג; בשר אונטריב בבישול ארוך ביין אדום, גרגירי חומוס, וכרוב; שוק אווז קונפי ברוטב פורט; פולנטה רכה; פבלובה, קרם פטיסייר ופירות העונה, ועוד. 300 שקלים לאדם, כולל שתייה קלה ויין הבית, אדום או לבן.

ביסטרו טשרניחובסקי 6 . רחוב טשרניחובסקי 5, תל אביב. 03-6208729. לא כשר


עלמה לאונג'
מסעדתו של השף יונתן רושפלד תגיש ארוחת סדר אלטרנטיבית עם גפילטעפיש, כבד קצוץ, סלט תפוחי אדמה יהודי, אוסובוקו עגל עם ירקות שורש, או לוקוס מבושל בנוסח מרוקאי, סורבה עם פירות, נמסיס שוקולד ועוד. הארוחה, שתחל ב-20:00, כוללת שתייה קלה ויין חופשי. 990 שקלים לאדם.

עלמה לאונג'. יבנה 23, תל אביב. 03-6308777. לא כשר


שרתון תל אביב
ארוחת ליל סדר של השף צ'רלי פדידה, ב-3 אפשרויות: סדר עם או ללא חזן (ללא חזן: 750 שקלים לאדם. עם חזן: 950 שקלים לסועד), וסדר באולם פרטי (1,250 שקלים לסועד). כל האפשרויות כוללות תפריט מלא, שתייה קלה, יין והסדרי חנייה. בין המנות שיוגשו בארוחה עם החזן: גפילטע פיש ושושנת גרבלקס ברוטב חזרת אדומה ולבנה; כבד קצוץ על תפוח עץ ובצל מטוגן; פילה דניס צלוי עם יין לבן, שום ועשבי תיבול; סלט ארטישוק חם ורוטב זעפרן, ועוד. מתפריט הארוחה ללא חזן: סלט פאטוש עם מצה קלויה בתבלינים; מרק עוף צח עם קניידלך או מרק קרם דלעת; חזה עגל מעושן ברוטב יין, ועוד.

שרתון תל אביב. הירקון 115, תל אביב. 03-5211111. כשר


הרודס תל אביב
במלון תוגש ארוחה של השף גולן ישראלי. בין המנות: פלטת רוסטביף; פלטת סוגי נקניקים; גלילות חציל בליווי ירוקים ופיצוחים; כדורי סלמון במילוי תרד מתובל; פלפל חריף קלוף מטוגן; סלט סלק עם כוסברה וגרגירי כמון; מרק מינסטרונה; שוק טלה בירקות שורש; פילה דניס צלוי על קרם חציל ומחלוטה חמה; חריימה פילה מוסר ים ולימונים כבושים, ועוד. 550 שקלים לאורחי המלון, 600 שקלים לסועד מבחוץ. לארוחה עם חזן: תוספת 200 שקלים לאדם.

מלון הרודס תל אביב. הירקון 155, תל אביב. 03-5110050. כשר


‏מיסטיק רוז
המסעדה ‏ בנמל תל אביב מקיימת ליל סדר בארוחה, שבה צלחת חג מסורתית, מנות ראשונות כמו גפילטע ומרק עם קניידלך, עיקריות כמו פילה עגל ברוטב יין אדום ופטריות פורצ'יני; פרגית בציפוי פיסטוק עם רוטב משמש; סלמון אפוי על מצע ירקות ורולדת מצה, מנגולד וארטישוק ירושלמי. יהיו גם קינוחים, יין ושתייה לכל אורך הערב. 360 שקלים לאדם. 180 שקלים לילד עד גיל 8.

מיסטיק רוז. התערוכה 3, טיילת שפך הירקון תל אביב. 1800-555-888. לא כשר


קורדיליה
המסעדה של ניר צוק תפעל בערב החג ויוגשו בה תערובת ממנות הביסטרו נועה הסמוך, יחד עם מנות דגל של קורדיליה. בתפריט: קונסומה עוף עם קניידלך או טורטליני ברווז, גפילטע פיש, קונפי ארטישוק, פילה דג בפול, אונטריב טלה בקברנה, ועוד. 290 שקלים לאדם.

קורדליה ונועה ביסטרו. יפת 30, יפו. 03-5184668. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן ליל הסדר במלון דן (צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשתות

פתאל
רשת מלונות פתאל תציע ארוחת ליל סדר לאורחים מבחוץ ולאורחי המלון. בארמונות הרודס שבאילת יעמוד מחיר הארוחה על 350 שקלים למבוגר ו-175 לילד. בהרודס תל אביב תעלה הארוחה 550 שקלים לאורחי המלון ו-600 לסועדים מבחוץ. תוספת חזן: 200 שקלים לסועד.

לכל המידע


דן
ברשת המלונות הארצית מזמינים את האורחים לארוחת חג, וכן לפעילויות מיוחדות לילדים. בין האפשרויות מוצעות ארוחות בהגשה או במזנון. כך, למשל, במלון המלך דוד בירושלים תתקיים ארוחת הגשה ב-1,350 שקלים למבוגר. בין המנות: טרין כבד אווז עם קרם ערמונים; פטריות פורטובלו בגריל ואספרגוס מאודה; פילה בקר בעשבי תיבול ורוטב פיננסייר, ועוד. בדן פנורמה בתל אביב תתקיים ארוחת מזנון ב-775 שקלים לסועד.

לרשימה המלאה ולכל הפרטים


רימונים
רשת המלונות מציעה ארוחת ליל סדר ב-200 עד 450 שקלים לארוחה לסועד. בתפריט: גפילטע פיש, סלמון מאודה, כבד קצוץ, שוק טלה, ממולאים ועוד. כמו כן יוצעו במלונות הרשת בים המלח, כנרת, צפת, אילת, ירושלים ונווה אטיב, פעילויות לילדים ושירותי ספא למבוגרים.

להזמנות ואינפורמציה: 6333*, 03-6754591


סיקור מיוחד: פסח בוואלה! אוכל
איפה קונים אוכל מוכן לחג?
מבשלים בבית ארוחת סדר מודרנית

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully