וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: סרדיניה ברוסטיקו

21.4.2013 / 15:30

במסעדה האיטלקית רוסטיקו מקדישים את השבוע לטעמי סרדיניה, בקפה ג'ו מוזילים את הקפה ביום כדור הארץ, ובמסעדת האחים שוברים שוק ומורידים מחירים לאלכוהול. איפה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיצה ברוסטיקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרדיניה ברוסטיקו, תל אביב

לכבוד בואו לישראל של השף האיטלקי רוברטו מולו, יתקיים בשני סניפי רוסטיקו שבוע חגיגי, המוקדש לטעמי סרדיניה (22-27 באפריל). במהלך השבוע יעבור השף בין שני סניפי רוסטיקו, ויוגשו בהם ספיישלים בניחוח סרדיניה, במקביל לתפריט הקבוע. בין המנות: ברוסקטה סרדיניה - לחם קלוי עם קרם שום, עגבנייה, ביצה רכה, סרדינים וצלפים (45 שקלים); פיצה מרינרה - פיצה ללא גבינות, עם עגבניות טריות, אנשובי ורוטב פטרוזיליה פיקנטי (62 שקלים), פסטה שחורה עם שרימפס, קלמרי, וונגולי ומולים ברוטב יין לבן וחמאה (79 שקלים) ועוד.

רוסטיקו. שדרות רוטשילד 15, תל אביב. 03-5000039. רחוב בזל 42, תל אביב. 03-6026969. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוס טרמית בקפה ג'ו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפה חינם ברשת קפה ג'ו

לרגל יום כדור הארץ (22 באפריל) יוצאת רשת קפה ג'ו במבצע: כל הקונה בתאריך זה כוס קפה בכוס הטרמית של ג'ו, בעלות כוללת של 20 שקלים, יוכל להיכנס לסניפי קפה ג'ו במהלך כל היום ולקבל מילוי חוזר וחופשי של קפה, ללא תשלום נוסף. במסגרת הפעילות גם תינתן הנחה לכל לקוח שיגיע עם כוס טרמית קיימת של קפה ג'ו – מילוי קפה בכוס הטרמית ב-5 שקלים.

בכל סניפי רשת קפה ג'ו, לא כולל סניפי קפה ג'ו במנטה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת האחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכוהול מוזל במסעדת האחים, תל אביב

מסעדת האחים חוגגת בימים אלה שנתיים. לכבוד האירועים החליטו הבעלים על שינוי עקרוני: הורדת מחירי האלכוהול באופן דרמטי. לאחר מספר ניסיונות מוצלחים, החליטו במסעדה להפוך את השינוי לקבוע. מחירי האלכוהול לדוגמה: עראק עלית 5/10 שקלים (שוט/מנה), עראק יאיר 6/12 שקלים, בירה סטלה (שליש מהחבית) 18 שקלים, בירה טובורג 16 שקלים, וקוקטיילים שונים החל מ-15 שקלים לכוס (40 שקלים לקנקן). המנות שנבחרו ללוות את השינוי: מיני המבורגר עם ריבת בייקון וגאודה (38 שקלים), פלמידה בכבישה ביתית עם תפוח אדמה, קרם פרש וחומץ שרי (32 שקלים), ברבוניות מטוגנות (72 שקלים), ספאייח: מאפה פיתה קלויה ממולאת בשר עגל וטלה, עגבניות ועשבי תיבול (33 שקלים), ועוד.

מסעדת האחים. רחוב אבן גבירול 12, תל אביב. 03-6917171. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירקות צעירים ממולאים במסעדת מודרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני ללא בשר במודרן, ירושלים

מסעדת מודרן, במוזיאון ישראל הירושלמי, תשיק משני הבא תפריט של ימי שני ללא בשר. התפריט יוגש בין השעות 12:00-16:00. לרגל ההשקה יארחו אביטל וצפריר גינסברג, מבעלי מודרן, ואבי פרץ, שף המסעדה, את אביטל סבג, נטורופתית ושפית טבעונית, לארוחת "שני ללא בשר". במסגרת האירוע יהיו הדגמות, הסברים, מוזיקה, אמנות וקולינריה, שאינה כוללת בשר. את המאורע תפתח מיקי חיימוביץ'. באירוע יוגשו 20 מנות ללא בשר, לצד יין וקינוחים (120 שקלים לסועד).

מודרן. מוזיאון ישראל, דרך רופין 11, ירושלים. 02-6480862. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דג ים לימוני בג'סיקה רסטרו בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש לג'סיקה רסטרו בר, תל אביב

מחר, 22 באפריל, בשעה 21:00, יושק תפריט הקיץ החדש של מסעדת ג'סיקה רסטרו בר, לרגל חגיגות השנתיים לקיומה של המסעדה. בין השאר יוגשו בתפריט הקיץ החדש: סשימי טונה אדומה עטופה בזרעי כוסברה על סלט ירקות שורש (42 שקלים), סביצ'ה סלמון עם ירקות, מוגש עם עלי אנדיב ברוטב שמן שומשום (44 שקלים), פילה לברק בציפוי פיסטוק, מוגש עם ניוקי שמנת ושום, אספרגוס, סלרי וארטישוק ירושלמי (98 שקלים), אספרגוס וארטישוק ירושלמי, פסטה צבעונית עם בצל, שום ופטריות ברוטב לבחירה (52 שקלים), ועוד.

ג'סיקה רסטרו בר, רציף הרברט סמואל 86 , תל אביב. 03-5104072

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בל ואנטואן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חגיגה איטלקית בבל ואנטואן, תל אביב

הביסטרו הפריזאי בל ואנטואן פוצח במסורת אפרטיבו (מתאבנים איטלקיים), מדי יום שישי, בין השעות 13:00-17:00. במסגרת כך יציעו במסעדה מזנון פתוח ללא הגבלה, ב-45 שקלים, או ב-30 שקלים למי שמזמין משקה אלכוהולי. בתפריט: צלחת גבינות, צלחת נקניקים, מגוון סוגי ברוסקטות, סלט פסטה קר, סלט חומוס ייחודי, תפוחי אדמה חמים, סלט סלק מפתה, אנטיפסטי, לחמים ועוד.

בל ואנטואן. רחוב בן יהודה 196, תל אביב. 03-6055225. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת אדלינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סעודה במסעדת אדלינה, קיבוץ כברי

שיתוף פעולה של מסעדת אדלינה והשף רושדי דקוואר, יחד עם יינני יקבי זמן גליל מערבי: ביום חמישי, 25 באפריל, בשעה 19:30, תציע המסעדה ארוחת טעימות של 10 מנות, 5 סוגי יין, וקינוח זוגי. בין המנות: טרין 3 שכבות - מוס דגים וביצי סלמון; סלט סלק, פרי העונה וגבינה; קדירת ירקות שורש על מצע של תבשיל בורגול; סביצ'ה דג ים; סלסלת קדאיף עם פירות ים; סלמון מצופה בשקדים ועשבי תיבול, ועוד. המחיר: 210 שקלים לסועד.

אדלינה, בכניסה לקיבוץ כברי. 04-9523707. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully