וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המונה טועם: חביתת ירק במפגש האקליפטוס

30.4.2013 / 8:03

המונית של קובי רובין מגיעה לחורשת האקליפטוס בגן יבנה, שם הוא מוצא מנה מצוינת של חביתת ירק בבגט חם מהתנור עם תוספת צ'יפס, ב-18 שקלים

מפגש האקליפטוס. קובי רובין
חביתת ירק/קובי רובין

אנשי גן יבנה מכירים היטב את מפגש האקליפטוס. הבעיה היא, שהמקום ידוע רק ברדיוס של 20 ק''מ, וחבל. מגיע למפגש האקליפטוס לקבל הכרה יותר רחבה. אחיקם פתח את המקום לפני 10 שנים, בפינה די נידחת בתוך גן יבנה. גם ככה רוב האנשים במדינה סבורים שגן יבנה זה מקום נידח, אבל לאור מהפכת הנדל''ן שעוברת עלינו, כשכל גרגר אדמה שווה זהב, גם גן יבנה הפכה לאופציה. בכל מקרה, המקום של אחיקם נפתח בפינה, מתחת לחורשת אקליפטוסים ענקיים. ברוב המקומות שאני כותב עליהם, יש דמות מפתח ומאחוריה עומדת משפחה שלמה שתומכת. לא ככה במקרה של אחיקם, שבאמת פתח את המקום לבד לבד.

הגעתי למקום שלו אחרי המלצה של לקוח, שייעץ לי לא לוותר על השווארמה שלו, הידועה בכל האזור. העניין הוא, שאני לא בדיוק בעניין של שווארמה, בעיקר מסיבה כלכלית. אם הייתי אוכל שווארמה כל יום, המינוס בבנק היה מכפיל את עצמו.

איך שהגעתי למקום של אחיקם, שמתי לב שיש שם המון לקוחות, שיודעים בדיוק מה הם רוצים. במקום שורר שקט רגוע. העובדים נוהגים בלקוחות ביעילות שקטה, ואחיקם סובב ביניהם ללא הפסקה, על פרצופו ארשת חמורת סבר. הזמנתי מה שיכולתי: בגט של חביתת ירק עם תוספות (18 שקלים). אחיקם הסתכל עליי כאילו נפלתי מהירח – הזרות שלי כנראה בלטה פה באופן חד. הוא אמר לי ששווה לחכות כמה דקות, כי הוא מכין את החביתה על המקום, אז ישבתי לי בצד.

מפגש האקליפטוס. קובי רובין
מפגש האקליפטוס/קובי רובין

בסוף קיבלתי בגט טרי, ישר מהתנור, שבתוכו הונחה חביתת ירק טרייה. היא לא היתה מלאה מדי בבצל, אבל היה בה הרבה ירק, בדיוק כמו שצריך. על הכול שמו לי סלט כרוב קצוץ טרי, חצילים קלויים וטעימים, וקצת חריף להרמת המורל. לא צריך יותר מזה.

בדרך כלל אני קונה את המנה, והולך קודם כל לצלם. אחרי הצילומים אני טועם. אם יש על מה לדבר, אני חוזר אל המקום לצילומים ולהמשך שיחה. אם אין על מה לדבר, אז המנה נארזת בשקית. לקחתי את המנה ושילמתי, לא לפני שאחיקם מילא לי צלוחית מלאה בצ'יפס, שהוא מציע לכל הלקוחות. לקחתי את הצלוחית, הנחתי אותה על השולחן והלכתי לכיוון המונית, כדי לצלם את המנה. אחיקם כבר היה אחרי, מסתכל עליי. כנראה היה לו מוזר לראות מישהו בגודל שלי מוותר על צ'יפס. התחלתי לאכול את הבגט בהנאה גדולה. מרוב שזה היה טעים, נשענתי קדימה ובלסתי בלי חשבון.

אבל אחיקם ראה אותי מצלם את המנה. הוא ניגש שאל למעשיי. וכבר כשאמרתי לו את שמי, הוא התחיל לחייך. הוא שאל איך הגעתי עד אליו. הסיכוי שכתב אוכל יגיע עד אליו נראה לו קלוש. הזכרתי לי שאני בעצם נהג מונית, שכותב על אוכל כשהוא בדרכים.

גילוי נאות: טעמתי את השווארמה במקום. נכון, היא באמת טעימה מאוד. שווה את המחיר. למי שיכול להרשות לעצמו (32 שקלים).

מפגש האקליפטוס. רחוב המגינים 2, גן יבנה. 08-8573336. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-24:00. כשר בהשגחת רבנות גן יבנה.

  • עוד באותו נושא:
  • חביתת ירק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully