וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: טאיזו משיקה עסקיות

19.5.2013 / 13:48

לא מצליחים להשיג מקום בטאיזו? המסעדה נפתחת לצהריים ומציעה תפריט עסקיות חדש. בווניליה מתחדשים בגלידה בלי סוכר ובעלמה לאונג' של רושפלד יש תפריט קיץ. מה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסייתי בטאיזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקית צהריים בטאיזו, תל אביב

מסעדת טאיזו פותחת לצהריים ומשיקה עסקיות חדשות הכוללות מנות חלוקה זוגיות למרכז השולחן. לכל זוג ישנה בחירה של 3 מנות קרות ו3 מנות חמות לצד חליטת תה. בין המנות המוגשות בתפריט הרצת העסקיות: סטיקי רייס – קוביית אורז תאילנדי דביק מאודה עם שומשום; סלט אורז הודי שטוח עם מנגולד, שקדים וצנוברים קלויים, גראם מסאלה, עלי כוסברה; לאב גאי אווז - פרגית קצוצה, חזה אווז מעושן, כוסברה ונענע, בצל סגול, צ'ילי קשמירי, קריספי רייס; פאלאק פאניר עם תרד שחור, זוקיני, נענע, בצלים חרוכים; סלמון בקרמל וייטנמי, פלפל שחור ארוך, סויה כהה, למון גראס, בצל ירוק ושומשום; באטר צ'יקן, קארי עגבניות, עלי חילבה, שמנת מתוקה ועוד (80 שקלים לסועד).

טאיזו. דרך בגין 23, תל אביב. 03-5225005. לא כשר

בליסו תות בווניליה. דניאל לילה
בליסו תות בווינליה/דניאל לילה

גלידות חדשות בווניליה

גלידריית הבוטיק ווניליה משיקה קולקציית טעמים חדשה תחת השם בליסו, ללא תוספת סוכר בשילוב סטיביה. בקולקצייה החדשה ניתן למצוא: גלידת וניל ממחית תרמילי וניל משובח ממדגסקר; גלידת שוקולד ולרונה המבוססת על פולי קקאו ולרונה; גלידת קפה עם טעם מודגש של חליטת אספרסו קצרה; גלידת שקדים על בסיס מחית שקדים טהורה ותמצית שקדים טבעית; סורבה מנגו "מיה" שמכיל 50% מנגו "מיה" ועוד (14 שקלים לכוס אישית, 39 שקלים לאריזה ביתית של 500 מ"ל).

וניליה. בסניפי הרשת

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפיוקה כפיר ליים בעלמה לאונג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט קיץ בעלמה לאונג', תל אביב

לקראת הקיץ, מציעים בעלמה לאונג' תפריט טאפאסים במחיר של 64 שקלים. בין המנות: טונה ,טפיוקה כפיר ליים, טרטר סלמון הבנרו כמהין, פלמידה, חלפיניו ליים, אספרגוס – טאבולה ישראלי, פאפאיה ירוקה "סום טאם", פטריות מלך היער עם ריקוטה ביתית, טורטליני דלעת ושרימפס, קלמרי וקינואה סגולה, סלמון "ראיטה אדומה" ועוד (64 שקלים חחמנה) כמו גם ספיישלים.

עלמה לאונג'. רחוב יבנה 23 פינת אחד העם, ת"א. 03-6308777

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבשלים הזדמנויות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבשלים הזדמנות

ביום ב' 27 במאי בשעה 19:30 תיערך במתחם האירועים אביגדור בת"א ארוחת גאלה שיובילו שפים יחד עם תלמידי מגמת אומנות הבישול והקונדיטוריה של בית הספר עירוני קריירה בת"א. ארוחה זו מהווה את שיאו של "מבשלים הזדמנויות" פרויקט התנדבותי המגיע כעת לסיומה של שנתו הרביעית, אותו מוביל השף איל לביא יחד עם צוות בית הספר.

מטרת הפרויקט היא חונכות, הוראה וליווי מקצועי של תלמידי בית הספר. הארוחה, בהנחייתו של עידן אלתרמן, מרכזת את השפים המשתתפים בפרויקט לערב קולינרי אחד, במסגרתו יאיישו יחד עם התלמידים עמדות הכנה שונות ויגישו ארוחת טעימות. כמו כן, תתקיים במהלך הערב התרמה לטובת מלגות. בין השפים המשתתפים: צחי בוקששתר, שף ובעלים של רשת BLACK; יואב בר ממסעדת מארבו; רוי גרשון מROY-שוקולד; רן שמואלי, שף אביגדור; תמר כהן-צדק מקוצ'ינה תמר והשף איל לביא ממסעדת רוקח 73, רוקח ים ורוקח שוק, אשר יוזם ומקדם את הפרויקט מאז תחילתו לפני מספר שנים (280 שקלים לסועד. כל ההכנסות למען תלמידי "עירוני קריירה" ופרויקט "מבשלים הזדמנויות").

לפרטים, תרומות והזמנות: 03-5265833 או 03-5265820/818

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרימפס וקוקוס במינה טומיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצדעה למטבח ההודי במינה טומיי, חיפה

לקראת יום הולדתו של הבודהה, החל ב-17 במאי ועד לסוף יוני, תצדיע המסעדה מדי יום ראשון למטבח המזוהה עם המנהיג הרוחני הנודע. למשך מספר שבועות תציע "מינה טומיי" מדי יום ראשון החל מהשעה 17:00 מגוון מנות הנותנות מגע עדכני לתבשילים מסורתיים וחומרי גלם אופייניים, תוך התאמה לחיך הישראלי. בין המנות: פאראטה פניר- לחם הודי במילוי גבינת פניר מתובלת עם רהיטה מלפפון (32 שקלים), סלט פצפוצים- רוקט, מלון, בצל סגול, עשבי תיבול, לי'צי, מלפפון, פיצוחי מומביי, יוגורט ולימון כבוש (32 שקלים), סמוסה- כיסוני בצק מטוגנים במילוי תפוח אדמה, קארי וגרגרי חרדל שחור, צ'טני כוסברה וצ'אטני מנגו (28 שקלים), בומביי באטר צ'יקן- שיפודי פרגית ביוגורט וקשיו עם גראם מסאלה, ארוגולה, בצל סגול, נאן שום וכוסברה (64 שקלים); קארי גואה סטייל- סינטה,אננס,פאפאיה,קשיו,חלב קוקוס וקארי חריף (59 שקלים) ועוד. המנות מצטרפות לתפריט המוכר של המסעדה.

מינה טומיי. רחוב פלימן 8, מרכז קסטרא, חיפה. 04-6668080. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully