וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדות מבפנים: ד"ר שקשוקה

1.7.2013 / 12:46

השבוע יתקיים אירוע "מסעדות מבפנים" במהלכו יציגו 20 מסעדות את מאחורי הקלעים של המתרחש במטבח עבור הסועדים. לקראת המאורע: ביקור אצל ד"ר שקשוקה

צילום: דייב שחר, בימוי: בת גולן עריכה: רן צימט

במסעדות רבות, רב הנסתר על הגלוי. ההשראה לגיבוש המנות, ההכנות לסרוויס, העבודה עם חומרי הגלם הטובים ביותר, תפקוד צוות המסעדה בסרוויס ועוד, מסקרנים כל חובב מסעדות ובשלן.

בתאריכים 7-9 ביולי יתקיים ביפו אירוע מסעדות מבפנים. במסגרת הפרויקט יפתחו כ- 20 מסעדות ובתי אוכל באזור נמל יפו ושוק הפשפשים את דלתותיהן למבקרים ויעניקו לאכלנים הזדמנות להכיר, לטעום ולגעת בעולם המסעדנות בדרך שאינה אפשרית בדרך כלל.

בתפריט הפרויקט מפגשים עם השפים של מסעדות ביפו, שיחה והיכרות איתם ועם הקונספט של המסעדות, סיור בחלקים השונים של המסעדה, גם אלה הסגורים בדרך כלל בפני האורחים, טעימה מהיומיום המעשי של שף במסעדה והזדמנות לבשל מנות דגל תחת הנחייתם של השפים (ואף לאכול אותן).

בין המשתתפים: השף אייל לביא (רוקח ים בשוק האוכל בנמל) רונן סקינזיס (מסעדת יונה), מפגש עם מעוז אלונים ואיתי הרגיל מהבסטה וקפה אירופה, אשר הצטרפו לצוות של בלאק אאוט במרכז נא לגעת - פרננדו זלס ומשה חג'ג' שיתקיים בחושך מוחלט בתוך המסעדה, עוד.

ההשתתפות בפעילויות כרוכה ברכישת כרטיסים מראש דרך אתר האינטרנט של האירוע. עלות הכרטיסים משתנה ונעה בין 300-50 שקל בהתאם לפעילות.


בינואר צפוי להתקיים אירוע רחב היקף של מסעדות מבפנים – חגיגה קולינרית שתכלול כמאה מסעדות ברחבי העיר תל אביב-יפו.

איך מכינים את השקשוקה של ד"ר שקשוקה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully