וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילה דניס, המבורגר שרימפס וגלידת פירות: זה מה שתאכלו השבוע

21.7.2013 / 12:35

פסטיבל שף תאכל חוזר עם עסקיות ב-84 שקלים, בנתניה חוגגים את פסטיבל אוכלים כשר, ומסעדת פופינה משיקה עסקיות שבת בצהריים. מה ואיפה נאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השפים של שף תאכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל שף תאכל

פסטיבל שף תאכל מתקיים השנה זן הפעם ה-16, ומציע עסקיות במסעדות במחיר 84 שקלים. הארוחות כוללות מנה ראשונה, עיקרית וקינוח. מסעדת אסיה מוניקה מציעה פאד תאי עוף; במסעדת טרומפלדור 10 יש לזניה רוטלי בשרי; בבבה יאגה יגישו בין היתר פילה דניס צרוב על הגריל עם רוטב סלרי ותפוחי אדמה אפויים, באיטלקיה בתחנה ניתן יהיה למצוא פיצה מרגריטה די סבויה, ועוד.

פסטיבל שף תאכל. לאתר ולרשימת המסעדות המשתתפות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלסונה איטלקי במסעדת דון פדרו בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל אוכלים כשר, נתניה

פסטיבל אוכלים גורמה כשר 2013, השישי במספר, יוצא לדרך. הפסטיבל יתקיים ב-23-25 ביולי וישתתפו בו מסעדות גורמה כשרות, ודוכני אומנויות מקומיים. בין המסעדות המשתתפות: אל גאוצ'ו, דמפלינג בר, גחלים, בורגרס, קרנף, פיצה דון פדרו מנתניה, ועוד.

אוכלים כשר. פארק השלולית, נתניה. לאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר שרימפס בפופינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פופינה משיקה תפריט עסקיות צהריים בשבת

מסעדת פופינה של השף אוראל קמחי פותחת את שעריה מעתה גם בשבת בצהריים, ומשיקה תפריט עסקיות חדש בטווח מחירים של 95-140 שקלים. התפריט תקף בשבתות, בשעות 12:30–15:30. בראשונות: מרק כרישה קר וקרם פרש; סלט חסות, שומר צלוי, פלח הדרים וגבינת פקורינו, ועוד. בעיקריות: ניוקי ירקות אביב (95 שקלים לראשונה לעסקית), ריזוטו אפונה וסקאלופס (125 שקלים לעסקית), צוואר טלה ביין לבן, זעפרן ופול ירוק (125 שקלים לעסקית), לברק שלם וירקות שורש, או פילה מוסר ים וניוקי ירוקים, או סינטה על העצם (בתוספת 15 שקלים).

פופינה. אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב. 03-5757477. לא כשר.

פיין קוק מארחים את פרופ' יוסף מזרחי, ת"א

שף יאיר פיינברג מארח את פרופ' יוסף מזרחי, מהמחלקה למדעי החיים של אוניברסיטת בן גוריון, למפגש על תרבות עצי בר ופיתוח פירות אקזוטיים למאכל. זאת במסגרת FeinCook FoodLab, סדרת מפגשים סביב מדע ואוכל. בתכנית: כל מה שרציתם לדעת על ספוטה שחורה או פיטאיה סגולה ולא העזתם לשאול. בטעימות: גלידת פיטאיה סגולה, סלט נופלס מקסיקני, מילקשייק של ספודילה, מוס ספוטה שחורה, ליקר מורולה ועוד. המפגש יתקיים ביום חמישי, 25 ביולי, ב-19:00. מחיר: 195 שקלים לאדם.

סטודיו פיינקוק, סטודיו 366. בית פנורמה, דרך בן צבי 84, תל אביב. 077-7107744.

סיור במפעל גלידות של וניליה. דייב שחר
וניליה/דייב שחר

וניליה מגיעה לירושלים

רשת גלידריות הבוטיק וניליה מגיעה לראשונה לירושלים, ומשיקה בימים אלה את הסניף ה-15 שלה, במתחם "התחנה ראשונה" החדש בבירה. בסניף החדש, שיפעל בכל ימות השבוע, יוגשו 47 טעמי גלידות, על בסיס שמנת, יוגורט ופירות. הטעמים יתחלפו בהתאם לעונות השנה. לצד אלו, תימכר במקום קולקציית בליסו החדשה, שהשיקה הרשת, ובה שישה טעמים ללא תוספת סוכר.

התחנה הראשונה, ככר דוד רמז, ירושלים. 072-2600672/3.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוסר ים מאודה בקפה אירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע אסייתי בקפה אירופה, תל אביב

בקפה אירופה חוגגים שבוע אסייתי, שיחול ב-21-27 ביולי. בין המנות: סמוסה הודית; קוקי בורגר; מרק סרטנים חריף; ומנות נוספות בשילוב פפאיה, במיה תאילנדית ועוד.

קפה אירופה. רחוב רוטשילד 9, תל אביב. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלמון צלוי בלנדוור/מערכת וואלה!, צילום מסך

סניף כשר ללנדוור

רשת לנדוור פותחת סניף כשר בהיכל התרבות. זהו סניף כשר ראשון לרשת, המונה 23 סניפים. בין המנות: פילה סלמון על ניוקי סלק, תרד ושעועית עדינה ברוטב שמנת ומיקרו סלק; דג ים בתנור לבנים בסלסה של עגבניות, פלפל אדום ועשבי תיבול, מוגש עם תוספת לבחירה; סלמון צלוי על ירקות שורש, מוגש בתוספת סלט ירוק; דג ים בציפוי פריך של פרמזן ועשבי תיבול, מוגש עם צ'יפס ואיולי פסטו-לימון, ועוד.

לנדוור היכל התרבות. רחוב דיזינגוף 13, תל אביב. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלט שוק במסעדת ערמונים צמח/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספיישלים למכביה במסעדת ערמונים, צמח

לכבוד המשתתפים בתחרויות המכביה ה-19 מציעים במסעדת ערמונים צמח תפריט מיוחד. בין המנות: סלט שוק צבעוני בתיבול שמן זית, לימון ונגיעות פיצוחים (49 שקלים), סלט אגסים - עלי בייבי, מיקס חסה, גמבה צבעונית, גזר, בצל, פטריות ואגסים (49 שקלים), פסטה מחיטה מלאה המוגשת עם רוטב לבחירה (59 שקלים), חזה עוף ברוטב עשבי תיבול, שום ועגבניות, לצד תפוחי אדמה (59 שקלים), סלט קיסר - לבבות חסה עם עגבניות שרי וחמוציות, בתוספת חזה עוף בגריל (54 שקלים).

ערמונים. צמח. 04-6266555. כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully