וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים שבוע: דיל לכל המשפחה אצל חיים כהן

18.8.2013 / 13:32

ארוחה לכל המשפחה בדיקסי ראשון לציון, עסקיות צהריים בדיזנגוף סנטר, ותפריט ארוחות בוקר אורגניות במשק ברזילי. כל המטעמים שנאכל השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המבורגר וצ'יפס בדיקסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחה משפחתית בדיקסי, ראשון לציון

לקראת סוף החופש הגדול מציעים בדיקסי ראשון לציון של השף חיים כהן, ארוחה משפחתית, המיועדת להורים ולילדים. בארוחה מוגשים מנה ראשונה של 12 כנפי עוף, סלט הבית, מנת המבורגר, כריך או פפרדלה להורים, ומנת ילדים לבחירה: המבורגר, שניצל או פסטה וקינוח (240 שקלים למשפחה של 2 מבוגרים וילד, או 275 שקלים למשפחה של 2 הורים ו-2 ילדים).

דיקסי גריל בר. הכרמל 20, ראשון לציון. 03-6426993. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדשים שחורות בעזיזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזיזה בכרם התימנים מציעה תפריט ערב חדש

בימים אלה משיקים בעזיזה שבכרם התימנים תפריט ערב חדש. בין המנות: ראשונות של סלט עגבניות וריג'לה - עם עגבניות שרי בשלושה צבעים ועגבניות לחות (35 שקלים), עדשים שחורות עם אורז בר על טחינה (40 שקלים), חצי פיתה עם שקדי טלה ובצל ירוק (32 שקלים), פטוצ'יני תוצרת בית המוגש עם עוף בחצילים, עגבניות צלויות וזיתים (40 שקלים). פסטה 40 חלמונים על תבשיל זנב שור (54 שקלים), קציצות דג על הסכין עם מנגולד וחומוס (38 שקלים), ועוד.

עזיזה. הכובשים 32 פינת מל"ן 4, כרם התימנים, תל אביב.03-5057531. לא כשר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עסקית בדיזנגוף סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקיות צהריים בימי חמישי, דיזנגוף סנטר

יריד האוכל של דיזנגוף סנטר מציע למבקריו ארוחות עסקיות ב-25-30 שקלים. בעסקית: מנת אוכל מהיר + סלט טרי / כבוש + קינוח או משקה קר, או מנה גדולה של אוכל ביתי מבושל (בשר / עוף עם תוספות) + סלט טרי / כבוש + קינוח או משקה קר. בין הקינוחים המוצעים: פנקייק הולנדי, בקלאווה, דונטס, עוגה ועוד.

לאתר של שוק האוכל בדיזנגוף סנטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניוקי ערמונים בסיטארה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות בסיטארה, תל אביב

המסעדה בסי אנד סאן לחוף הים בתל אביב מציעה מנות חדשות לקראת החגים: ניוקי ערמונים עם אספרגוס, ערמונים, חמאה וכמהין (78 שקלים), קלמרי מהים התיכון על הפלנצ'ה, עם סלט עגבניות חריף, קרוטונים, לאבנה וזעתר (68 שקלים), טרטר טונה אדומה עם מלפפונים, צ'ילי, עשבי תיבול וגספצ'ו עגבניות צהובות (65 שקלים), ועוד.

סיטארה. סי אנד סאן, הרצל רוזנבלום 8, תל אביב. 03-6996633. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרפצ'יו בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בקרפצ'יו בר, תל אביב

במלאת 7 שנים למסעדה, עברה קרפצ'יו בר מתיחת פנים. במקום תמצאו תפריט חדש של יינות המוגשים בכוסות במחירים מוזלים. לצדם מגישים במקום גם תפריט משקאות המבוססים על יין. בין המנות שנוספו לצמד תפריט היין: גרבלקס סלמון כבוש באוזו וקליפות הדרים, עם קרם פרש ולימון כבוש (42 שקלים), גבינת טלג'יו עם ריבת עגבניות שרי ביתית ואגוזי מלך (23 שקלים), טרטר סלמון עם פרוסות מלפפון, בצל סגול, גרידת לימון, יוגורט וקרם פטרוזיליה (42 שקלים), פרוסות בייקון אפויות, סילאן ואגוזי לוז (24 שקלים), פורקטה ביין - בטן חזיר בצלייה ארוכה, חרדל דיז'ון וקורנישונים (41 שקלים). בתפריט המשקאות: שפריץ לבן קלאסי - יין לבן על קרח, סודה ולימון (20 שקלים), סנגרייה לבנה - יין לבן מבושל עם אגסים ותבלינים, קרח וצינזאנו (26 שקלים), ועוד.

קרפצ'יו בר. אבן גבירול 8, תל אביב. 03-6098118. לא כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארוחת בוקר במשק ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארוחת בוקר במשק ברזילי, תל אביב

משק ברזילי, ביסטרו צמחוני-אורגני בנווה צדק, משיק תפריט ארוחות בוקר על טהרת חומרי הגלם האורגנים. בין המנות: לחמניית ביס לבחירה, או מאפין פירות או חטיף בריאות, יחד עם קפה (22 שקלים), פנקייקים מקמח מלא, פירות העונה, יחד עם קפה או תה (38 שקלים), שקשוקה ברוטב עגבניות קלויות ופלפלים, מוגשת עם לחם הבית, חומוס וטחינה, קפה או תה (45 שקלים), בוקר משק לזוג: 4 ביצים עם עלים, סלט, מאפים, ממרחים, שתי כוסות מיץ ושני ספלי קפה או תה (110 שקלים), ועוד.

משק ברזילי. אחד העם 6, נווה צדק, תל אביב. 03-5166329. כשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקלאווה טלה בלילה מוראד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפריט חדש בלילה מוראד, תל אביב

לילה מוראד, הטאפאס בר האוריינטלי, משיק תפריט חדש. בין המנות: ארטישוק איטלקי צרוב על הפלאנצ'ה, מוגש על לבנה עם זיתים מיובשים, תערובת פיצוחים קלויים, סלסת עגבניות ושמן זית (42 שקלים), זני עגבנייה, בזיליקום טרי, כרובית קצוצה, פלפל ירוק קצוץ, בצל סגול וגבינת טולום (42 שקלים), סביצ'ה (לברק, מוסר או בורי) בפחית טונה ריקה, מוגש על דף אורז עם בלסמי מצומצם, תאנים ויוגורט (52 שקלים), ברבוניות מטוגנות בציפוי קמח מתובל ופירורי לחם, לצד איולי עגבניות (49 שקלים), מפרום דגים - סנדויץ' תפוח אדמה עם דג ברוטב חריימה פיקנטי (59 שקלים), ועוד.

לילה מוראד. הרצל 4, תל אביב. 03-5467786. לא כשר.

תפריט אוכל חדש בפסאז', תל אביב

בבר הפסאז' משיקים תפריט אוכל לילי חדש ומושקע. בין המנות: תאנים צלויות בסוכר דקלים וגורגונזולה (31 שקלים), פאקצ'וי חלוט וצלוי, מעליו חרוסת חמה של אגוזים, שקדים ובוטנים, ויוגורט (41 שקלים), מקרוסקה (דג מעושן) עם רוקט, צנונית, עגבניות שרי וזיתים (44 שקלים), האש-בראונס בתנור עם שמנת חמוצה (31 שקלים), טפיוקה פסיפלורה (29 שקלים), ועוד.

פסאז'. אלנבי 94, תל אביב. לא כשר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אויסטרים ואצות במסעדת על המים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנות חדשות במסעדת על המים, הרצליה

.מסעדת על המים בהרצליה משיקה מנות חדשות בתפריט
הסושי, שהרכיב הסושי מאסטר היפני יאמה אויאמאדה. במנות החדשות: רול סמוקי סלמון - סלמון, טאמגו, אספרגוס, שיטאקי, מלפפון, שבבי טמפורה ורוטב מיסו, עטוף באבוקדו וסלמון (74 שקלים). אויסטרים (2 יחידות) עם אצות ים בסלסה (88 שקלים), ופואה גרה טמארי - כבד אווז צרוב על מצע שרימפס, סלמון וטונה (85 שקלים).

על המים. חוף השרון, הרצליה פיתוח. 09-9501767. לא כשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully