וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוגת אינסטגרם והגלגול החדש של הקרונאט: המלצות שאהבנו השבוע

12.9.2013 / 15:00

ספר החוקים של המטבח האיטלקי, קרונאט חדש במהדורה מוגבלת, מסעדות אסלה אסיאתיות - הדברים הכי מדליקים בעולם האוכל

פסטה וקטשופ. ShutterStock
פסטה וקטשופ/ShutterStock

חטאי הספגטי: האיסורים של המטבח האיטלקי

השבוע פורסם כי האקדמיה האיטלקית ברילה חשפה רשימה של חוקים, שנועדו לחנך זרים כיצד להימנע מזוועות קולינריות. מטרתה המוצהרת של האקדמיה: להגן על אוכל איטלקי בייצור ארטיזנלי, ולשמור עליו כנגד חיקויים זולים. בצמרת טבלת החוקים: אין ללגום קפוצ'ינו במהלך ארוחה, אלא רק בסופה. ריזוטו ופסטה לא יכולים לשמש כתוספת. בשום אופן אין להוסיף שמן למי הפסטה טרום הבישול. והחטא הגדול מכולם: לא שמים קטשופ על פסטה.

.

וידיאו השבוע: כך תכינו עוגת אינסטגרם

משתעממים מהעוגות הרגילות? מחפשים את התמונה הבאה שתעלו לאינסטגרם? אפשר לשלב בין שתי האהבות. הווידיאו הזה יספר לכם, צעד אחר צעד, איך להכין עוגה לתפארת, שנראית בדיוק כמו אינסטגרם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרונאט בקציפת קרמל קפואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פינת הקרונאט

הרבה זמן, באמת, לא כתבנו עליו. באתר פודביסט מדווחים כי דומיניק אנסל, האופה מניו יורק, שהגה את הקרונאט ונתן לא מעט עבודה למגזיני הלייף סטייל בעולם, מציג כעת דגם חדש: קרונאט שייק שאק, שיימכר ברשת ההמבורגרים הניו יורקית הפופולרית שייק שאק. הקרונאט הזה ייצא במהדורה מוגבלת ביום חמישי, 17 בספטמבר, ויהיה מעין שילוב של קציפת חמאת הקרמל הקפואה של שייק שאק, יחד עם קרונאטים קטנים עם קינמון וסוכר. הכסף ממכירת המוצר ייתרם לנזקקים. גם כאן מדובר באלף קינוחים בלבד, שניים לאדם, ואך ורק בסניף המקורי של מדיסון סקוור פארק. הניו יורקרים כבר מכינים את האוהלים, לעמידה ממושכת בתור.

מסעדת שירותים בטייוואן. AP
מסע'דת שירותים בטייוואן/AP

הטרנד החדש בסין: מסעדות אסלה

בארץ שבה מסעדות הנושא פופולריות מאוד, כמו למשל מסעדת הלו קיטי או מסעדת קונג פו, אין טעם להיות מופתעים באמת משיגעון מסעדות האסלה. בדיילי מייל מדווחים כי בטייוואן נפתחה באחרונה מזללה ובה מנות נושא של בית שימוש (למשל גלידה חומה בצורת גללים), המוגשים בכוסות דמויות אסלה. הקירות מעוצבים כמו חדר אמבטיה, והכיסאות בצורה של אסלות. לטרנד הלוהט יש כבר סניפים בשנחאי ובערים נוספות. השירותים המערביים בצורת אסלה אינם נפוצים בסין, לא כל שכן במזללות למיניהן, שלחלקן הגדול כלל אין שירותים. אולי זה ההסבר לפטיש הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully